Branch Paperless
Detailbankkunderne i dag ønsker mere end blot god kundeservice. De vil også have vished for, at deres valgte leverandør driver en både effektiv og ansvarlig virksomhed, og at deres personlige data opbevares sikkert.
Mange lokale banker sender stadig dokumenter som f.eks. ansøgninger om realkreditlån eller forbrugslån rundt i organisationen manuelt. Dette udgør en betydelig risiko i forhold til informationssikkerheden og fejlmargenen, når papirer arkiveres forkert eller bortkommer.
Ricohs "Branch Paperless"-tjeneste hjælper banker med at digitalisere deres arbejdsgange og forbedre dokumentstyringen. Løsningen gør det muligt for medarbejderne at digitalisere filer og tilføje dem til et elektronisk godkendelsesflow, så de hurtigt er til rådighed og kan hentes fra godkendte placeringer.
Branch Paperless gør det nemt at implementere en konsekvent og strømlinet dokumentstyringsproces på tværs af flere kontorer og afdelinger, herunder til indeksering og arkivering. Det hjælper med at reducere medarbejdernes administrationspligter og sikrer samtidig, at processerne er dokumenterbare og overholder lovkrav.
- Funktioner og fordele
-
Ricohs Branch Paperless-tjeneste er en end-to-end-løsning, der er udviklet til at optimere dokumentstyringsprocesserne.
Løsningen hjælper med at:
- Reducere fejlmargener og ineffektivitet som følge af forkert arkiveret og fejlanbragt dokumentation
- Optimere dokumentprocesserne, så kundernes oplever en mere effektiv service
- Fremme hurtigere intern kommunikation og svartider
- Reducere driftsomkostninger ved at forenkle bagvedliggende administrative processer
- Forbedre opfyldelse af lovmæssige krav med en transparent og kontrollerbar dokumentstyringsproces