business processes
Slip for de manuelle arbejdsopgaver

Forretningsprocesser

Driften af enhver virksomhed involverer en vis grad af essentielle, men ensformige aktiviteter og administration, såsom fakturering, udskrivning, scanning og bogføring.
 
Ved at outsource kritiske dokumentprocesser til vores specialiserede faciliteter og cloud-baserede tjenester, kan I fokusere på jeres kerneforretning.
 
Ricohs tjenester frigør jer fra arbejdstunge dokumenthåndteringsopgaver og muliggør overgangen til en mere digital arbejdsplads.
  • Bedre kundeoplevelse
  • Hurtigere digital transformation
  • Optimerede forretningsprocesser
  • Højere produktivitet og medarbejdertilfredshed
  • Mindre besvær med compliance
  • Færre anlægsomkostninger

Vi har mere end 80 års erfaring med håndtering af vores kunders kritiske dokumenter og arbejdsgange. Ved hjælp af maskinlæring udnytter vi vores erfaring og indsigt til at forbedre nøjagtigheden, øge automatiseringen og levere et hurtigere investeringsafkast.

Vores services

Faktura-automatisering

areo

Få kontrol over pengestrømme og finansielle rapporter

Papirbaserede fakturaer og manuelt behandlede betalinger kan føre til forsinkede godkendelser af fakturaer og betalinger, manglende gennemsigtighed og unøjagtig rapportering.
 
Organisationer har brug for reducerede betalingstider, for at øge likviditeten. De skal også overholde gældende skattelovgivning og sikre afrapportering af høj kvalitet til beslutningstagere – samtidig med at de øger effektiviteten.
 
Med vores automatiseringstjenester kan I registrere, behandle, godkende og arkivere indgående fakturaer, reducere manuelle opgaver, forbedrer nøjagtigheden og øger behandlingstiden.
 
  • Mere effektiv fakturering
  • Større gennemsigtighed og kontrol over jeres likviditet – minimal tid til betaling og reduceret DSO
  • Compliance ved e-fakturering på tværs af landegrænser
  • Bedre fleksibilitet og skalerbarhed
  • Omkostningskontrol med en as-a-service abonnementsmodel
  • Kontrolleret overgang fra fysisk til digital fakturering
Få mere at vide

Postrum

areo

Reducering af timeforbrug og omkostninger

Med høje omkostninger til lønninger bliver manuelle, papirbaserede postrumsprocesser stadig dyrere i drift, og den manglende synlighed på indholdssiden reducerer produktiviteten på tværs af organisationen. Manuelle processer er også udsatte over for menneskelige fejl og utilstrækkelig sikkerhed.
 
Med vores Managed Mailroom Service kan du optimere jeres kommunikation, reducere manuel håndtering af post og sikre levering til medarbejderne overalt.
Med posthåndtering fra en enkelt kilde centraliserer og strømliner vi kommunikationsinput og sporing af alle indgående og udgående pakker på tværs af jeres organisation, hvilket sikrer fuldstændig sporbarhed og compliance.
 
Automatiseret teknologi giver virksomheden adgang til tjenester hvor som helst og når som helst.
  • Sparet tid og reducerede omkostningerne til posthåndtering
  • Færre menneskelige fejl
  • Hurtigere adgang til dokumenter
  • Fleksible arbejdsforhold for medarbejderne
  • Hurtigere respons på kundernes henvendelser på tværs af kanaler
Få mere at vide

Outsourcing

areo

Befri medarbejderne for ensformige opgaver

Mange organisationer har brug for at trykke og sende store mængder markedsførings- og kommunikationsmateriale. Men dette kræver specialudstyr og ekspertise, som mange virksomheder sjældent har i huset, da det er dyrt og optager vigtige kvadratmeter.
 
Eksperterne i vores outsourcing-tjenester benytter den nyeste teknologi til at optimere print, porto og moms og levere kundekommunikation via forskellige digitale kanaler.
  • Stærkere processer og færre menneskelige fejl
  • Betydelige besparelser på markedsførings- og kommunikationsomkostninger
  • Øget smidighed og respons giver en bedre kundeoplevelse
  • Innovative muligheder for at skabe mere effektfuld kommunikation
  • Mere tilgængelig information
Kontakt os

Print og scanning

areo

Mere effektiv håndtering af jeres ind- og udgående dokumenter

Alle former for store organisationer har dokumenter, der kommer ind og ud gennem flere kanaler på et givet tidspunkt. For at reducere omkostningerne og øge produktiviteten er mange på vej mod en mere digital arbejdsplads - hvor alle dokumenter og kommunikation digitaliseres, herunder ansøgningsskemaer, kontrakter og meget mere.
 
Vores print- og scanningstjenester kan I outsource jeres dokumentdigitalisering og optimere jeres indgående og udgående processer.
 
I vores globale digitaliseringscentre scanner vi jeres indgående dokumenter, flytter dem til en sikret zone, sorterer dem efter afdeling eller funktion og digitaliserer og indekserer dem, så de er let tilgængelige for alle.
 
I kan også sende dokumenter til tryk via et sikkert miljø, hvor de bliver gemt i det rigtige format på vores servere og sendt til den rigtige adresse via jeres foretrukne kanal.
 
  • Hurtigere og mere sikker dokumentbehandling
  • Bedre smidighed og kunderespons
  • Lettere tilgængelig information hvor som helst fra
  • Sikker compliance
  • Høj forretningskontinuitet
Kontakt os

Anbefalet til dig

CASESTUDIE

amager

Nye måder at arbejde på hos ARC

Ricoh leverede AV- og printløsninger, som ses i anlæggets ressourcecenter - det administrative hjerte, hvor dynamiske møderum anvendes både internt og eksternt.
Download case-studiet

CASESTUDIE

Coor Service Management  - Ricoh case study

Virtuelle møderum giver større fleksibilitet

Coor Service Management har reduceret deres omkostninger og opnået større vidensdeling.
Download case-studiet

CASESTUDIE

Dansk Supermarked  - Ricoh case study

Globalt samarbejde giver overblik og besparelser

Dansk Supermarked har opnået mange fordele ved IBMs globale samarbejde med Ricoh.
Download case-studiet

Tag kontakt

Tal med en ekspert fra Ricoh

Kontakt en af vores rådgivere og find ud af, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed.

Kontakt os

Ricohs forretningsløsninger

Udforsk vores mange professionelle produkter og løsninger, der kan hjælpe din organisation med at komme videre på den digitale rejse.

Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience

Den digitale oplevelse

Vores kompetente team af dataloger og udviklere designer, opbygger, implementerer og servicerer løsninger, der hjælper jer med at nå det maksimale kundeengagement.

Læs mere

Styring af forretningsprocesser

Vi holder jeres teams engagerede og produktive med nemmere, hurtigere og mere omkostningseffektive arbejdsmetoder.

Læs mere

Cybersikkerhed

Vi kan hjælpe jeres virksomhed med at opbygge en robust it-infrastruktur, forstå og administrere sårbarheder og vokse med ro i sindet.

Læs mere

Cloud og infrastruktur

Vi leverer en køreplan og cloud-løsninger, der hjælper jer med at modernisere jeres it-infrastruktur, automatisere arbejdsmængderne og transformere virksomhedsdriften.

Læs mere

Den digitale arbejdsplads

Vi designer, konfigurerer og udruller jeres digitale arbejdspladser, så jeres teams kan samarbejde effektivt og få mere ud af deres dag, uanset hvor de arbejder henne.

Læs mere