Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os


Vores Smart Workplace-løsning forbinder hele din virksomhed

  • Covid-19 afstandskrav og eventuel smittesporing 
  • Reducering og optimering af nuværende bygningsomkostninger
  • Reducering af virksomhedens CO2-påvirkning 

Den komplette løsning til at optimere arbejdspladsen


Mobil-app

Mobil app

Sidder du fx i toget og har brug for at reservere et mødelokale til dit første møde? Med vores app kan du nemt reservere lokaler, skriveborde, oprette serviceanmodninger og meget mere, mens du er på farten.


Analyse og indsigt

Vokser din arbejdsstyrke hurtigere, end pladsen tillader? Med adgang til værdifuld data, får du mulighed for at forstå, hvordan arbejdspladsen udnyttes. På den måde har du mulighed for at optimere pladsforbruget, forbedre samarbejdet og reducere omkostningerne.

Analyse og indsigt

Skærme til booking af møderum

Covid-19 funktioner

Løsningen håndterer, hvor mange medarbejdere, der tillades på arbejdspladsen samtidigt - lige som at hjemmearbejde og kontorarbejde sættes i system.
I tilfælde af konstateret smitte, håndterer løsning let og sikker smittesporing således at medarbejdere, som har været på arbejde samtidig med smittede personer, bliver notificeret automatisk. Dette gælder både medarbejdere, samt eventuelle eksterne gæster.  
Løsningen sikrer samtidig, at gældende retningslinjer omkring fysisk afstand overholdes, og at der ikke samles for mange mennesker på fællesarealer (fx kantinen).

IoT

Løsningen er integreret med IoT og giver dig realtidsdata omkring din arbejdsplads. Få indsigt i, hvordan dine mødelokaler, skriveborde, og fællesområder udnyttes med intelligente sensorer. Bliv klogere på, hvor mange mennesker, der reelt benytter de forskellige lokaler, og hvor mange der opholder sig i hvert rum. Du kan også opnå et sundt arbejdsmiljø ved hjælp af temperatur- og CO2-sensorer.

IoT

Reducér virksomhedens miljøpåvirkning

Reducér virksomhedens miljøpåvirkning

Den største post i de fleste virksomheders grønne regnskab er bygninger og driften heraf. Dette betyder, at der er en stor miljømæssige gevinst ved at kigge nærmere på netop driften og brugen af bygninger.
Forestil dig at rengøringen bliver målrettet mod de områder, som har været benyttet i løbet af dagen. Det reducerer udgiften til rengøring, og samtidig reduceres brugen af kemikalier i forbindelse med rengøringen. 
Hvilken betydning vil det have for virksomheden, hvis madspildet i kantinen reduceres til et absolut minimum? For mange vil det betyde mindre madspild og lavere omkostninger! Dette kan opnås, da køkkenpersonalet en uge i forvejen ved præcist hvor mange mennesker, der skal tilberedes mad til. 

Meeting Room Management

Med løsningen kan du nemt kontrollere dine mødelokaler via admin-applikationen. Konfigurér alle dine lokationer, mødelokaler, skriveborde og meget mere fra én platform!

Meeting Room Management og kontrol

Hvad vil dine data fra arbejdspladsen fortælle dig?

Skab din smarte fremtid i dag

Læs vores case studies nedenfor og se, hvordan vi har hjulpet små og store virksomheder fra forskellige brancher til at overvinde deres udfordringer.

  • Amager Bakke

    Amager Bakke

    Ricoh leverede AV- og printløsninger, som ses i anlæggets ressourcecenter - det administrative hjerte, hvor dynamiske møderum anvendes både internt og eksternt.

  • Coor Service Management

    Coor Service Management

    Coor Service Management har reduceret deres omkostninger og opnået større vidensdeling.


Fandt du ikke det, du søgte?

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe.

Kontakt os