Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.


Vores Smart Workplace-løsning forbinder hele din virksomhed

  • Covid-19 afstandskrav og eventuel smittesporing 
  • Reducering og optimering af nuværende bygningsomkostninger
  • Reducering af virksomhedens CO2-påvirkning 

Book en gratis online demo


Mobil-app

Mobil app

Sidder du fx i toget og har brug for at reservere et mødelokale til dit første møde? Med vores app kan du nemt reservere lokaler, skriveborde, oprette serviceanmodninger og meget mere, mens du er på farten.


Analyse og indsigt

Vokser din arbejdsstyrke hurtigere, end pladsen tillader? Med adgang til værdifuld data, får du mulighed for at forstå, hvordan arbejdspladsen udnyttes. På den måde har du mulighed for at optimere pladsforbruget, forbedre samarbejdet og reducere omkostningerne.

Analyse og indsigt

Skærme til booking af møderum

Covid-19 funktioner

Løsningen håndterer, hvor mange medarbejdere, der tillades på arbejdspladsen samtidigt - lige som at hjemmearbejde og kontorarbejde sættes i system.
I tilfælde af konstateret smitte, håndterer løsning let og sikker smittesporing således at medarbejdere, som har været på arbejde samtidig med smittede personer, bliver notificeret automatisk. Dette gælder både medarbejdere, samt eventuelle eksterne gæster.  
Løsningen sikrer samtidig, at gældende retningslinjer omkring fysisk afstand overholdes, og at der ikke samles for mange mennesker på fællesarealer (fx kantinen).


IoT

Løsningen er integreret med IoT og giver dig realtidsdata omkring din arbejdsplads. Få indsigt i, hvordan dine mødelokaler, skriveborde, og fællesområder udnyttes med intelligente sensorer. Bliv klogere på, hvor mange mennesker, der reelt benytter de forskellige lokaler, og hvor mange der opholder sig i hvert rum. Du kan også opnå et sundt arbejdsmiljø ved hjælp af temperatur- og CO2-sensorer.

IoT

Reducér virksomhedens miljøpåvirkning

Reducér virksomhedens miljøpåvirkning

Den største post i de fleste virksomheders grønne regnskab er bygninger og driften heraf. Dette betyder, at der er en stor miljømæssige gevinst ved at kigge nærmere på netop driften og brugen af bygninger.
Forestil dig at rengøringen bliver målrettet mod de områder, som har været benyttet i løbet af dagen. Det reducerer udgiften til rengøring, og samtidig reduceres brugen af kemikalier i forbindelse med rengøringen. 
Hvilken betydning vil det have for virksomheden, hvis madspildet i kantinen reduceres til et absolut minimum? For mange vil det betyde mindre madspild og lavere omkostninger! Dette kan opnås, da køkkenpersonalet en uge i forvejen ved præcist hvor mange mennesker, der skal tilberedes mad til. 


Meeting Room Management

Med løsningen kan du nemt kontrollere dine mødelokaler via admin-applikationen. Konfigurér alle dine lokationer, mødelokaler, skriveborde og meget mere fra én platform!

Meeting Room Management og kontrol

Hvad vil dine data fra arbejdspladsen fortælle dig?

Skab din smarte fremtid i dag

Kundecases

Læs vores case studies nedenfor og se, hvordan vi har hjulpet små og store virksomheder fra forskellige brancher til at overvinde deres udfordringer.

  • Amager Bakke

    Amager Bakke

    Ricoh leverede AV- og printløsninger, som ses i anlæggets ressourcecenter - det administrative hjerte, hvor dynamiske møderum anvendes både internt og eksternt.

  • Coor Service Management

    Coor Service Management

    Coor Service Management har reduceret deres omkostninger og opnået større vidensdeling.


Fandt du ikke det, du søgte?

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe.

Kontakt os