Posthåndtering
Postrum i store organisationer er ofte omkostningstunge centre, der kræver store arbejdsmæssige ressourcer for at fungere gnidningsløst. Med Ricohs outourcing-tjeneste kan I lade os overtage hele funktionen.
Uanset om I søger en partner til sortering og distribution af fysisk post, eller I vil automatisere og digitalisere processerne for indkommende mail, kan vi tilbyde skræddersyede løsninger, der hjælper jer med posthåndteringen på stedet.
Her er nogle eksempler på, hvordan vi kan hjælpe:
- Sortere indkommende post og aflevere den ved aftalte skranker eller fordelingssteder
- Indsamle og sende eller modtage og kvittere for breve og pakker
- Screene og administrere mail, herunder junkmail og anonym post
Introduktion af det digitale postrum
Vi kan også hjælpe med at digitalisere postrummet for at opnå bedre dokumentkontrol og mere effektiv levering. Posten scannes ved ankomsten og distribueres digitalt til de rette modtagere. Samtidigt indekseres og arkiveres relevante dokumenter, så de nemt kan hentes eller spores.
Vores digitale posttjeneste omfatter:
- Scanning af post ved ankomsten og elektronisk distribution til modtagere
- Digital levering ad flere kanaler
- Indeksering og arkivering af relevante dokumenter i henhold til organisationens retningslinjer
- Funktioner og fordele
-
Med Ricohs posthåndteringstjeneste kan I være sikre på, at det interne postrum kører gnidningsløst og effektivt.
Tjenesten styres fra jeres egne lokaler som en intern afdeling og gør det muligt at:
- Skære ned på administrativ tid til den interne posthåndtering
- Spare tid og penge til ansættelse og ledelse af postmedarbejdere
- Øge effektiviteten med en dedikeret tjeneste, som benytter best practice for posthåndtering
Derudover giver vores digitale postrum følgende fordele:
- Lettere administration og forbedret kontrol af dokumenter
- Lavere risiko for fejlleveret post pga. menneskelige fejl
- Gnidningsfri integration af post i jeres dokumenthåndteringsprocesser