Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Posthåndtering

Postrum i store organisationer er ofte omkostningstunge centre, der kræver store arbejdsmæssige ressourcer for at fungere gnidningsløst. Med Ricohs outourcing-tjeneste kan I lade os overtage hele funktionen.

Uanset om I søger en partner til sortering og distribution af fysisk post, eller I vil automatisere og digitalisere processerne for indkommende mail, kan vi tilbyde skræddersyede løsninger, der hjælper jer med posthåndteringen på stedet.

Her er nogle eksempler på, hvordan vi kan hjælpe:

  • Sortere indkommende post og aflevere den ved aftalte skranker eller fordelingssteder
  • Indsamle og sende eller modtage og kvittere for breve og pakker 
  • Screene og administrere mail, herunder junkmail og anonym post


Introduktion af det digitale postrum

Vi kan også hjælpe med at digitalisere postrummet for at opnå bedre dokumentkontrol og mere effektiv levering. Posten scannes ved ankomsten og distribueres digitalt til de rette modtagere. Samtidigt indekseres og arkiveres relevante dokumenter, så de nemt kan hentes eller spores.

Vores digitale posttjeneste omfatter:

  • Scanning af post ved ankomsten og elektronisk distribution til modtagere
  • Digital levering ad flere kanaler
  • Indeksering og arkivering af relevante dokumenter i henhold til organisationens retningslinjer
Funktioner og fordele

Med Ricohs posthåndteringstjeneste kan I være sikre på, at det interne postrum kører gnidningsløst og effektivt.

Tjenesten styres fra jeres egne lokaler som en intern afdeling og gør det muligt at:

  • Skære ned på administrativ tid til den interne posthåndtering
  • Spare tid og penge til ansættelse og ledelse af postmedarbejdere
  • Øge effektiviteten med en dedikeret tjeneste, som benytter best practice for posthåndtering

Derudover giver vores digitale postrum følgende fordele:

  • Lettere administration og forbedret kontrol af dokumenter
  • Lavere risiko for fejlleveret post pga. menneskelige fejl 
  • Gnidningsfri integration af post i jeres dokumenthåndteringsprocesser

Relaterede tjenester

  • Print as a Managed Service

    Print

    Et komplet udvalg af professionelle printtjenester med hurtig behandlingstid udført på jeres adresse

  • Digital and Offset Print

    Digital- og offsetprint

    En skræddersyet serie af tjenester til store printvolumener, specialiseret output og effektiv jobstyring

  • Scanning and Archiving as a Managed Service

    Scanning og arkivering

    Skift til digitale arbejdsgange og opnå let adgang til jeres dokumenter