Managed Workplace Services
workplace service

Giv produktiviteten et boost

Managed Workplace Services

I dag er hurtighed og agilitet et must for enhver virksomhed. I får mere ud af arbejdsdagen, når møderne kører uden tekniske problemer, applikationerne fungerer og samarbejdet er optimalt, uanset hvor medarbejderne befinder sig. Det giver en bedre medarbejderoplevelse, som ultimativt gør jeres virksomhed mere produktiv og mere konkurrencedygtig.
 
Hjælp jeres teams med at få succes
Med vores Managed Workplace Services kan jeres medarbejdere få mest muligt ud af jeres digitale miljø. Vi yder ekspertsupport til vedligeholdelse og forbedring af jeres driftsfunktioner for at sikre, at jeres medarbejdere har alt, hvad de behøver for at levere – uanset virksomhedens størrelse.

Vores services

Service Desk Services

areo

Bedre produktivitet med hurtig respons og afklaring

Få bedre driftssikkerhed i organisationen med hurtigere løsninger på jeres support-hændelser og -anmodninger. Med den rette blanding af proaktiv, menneskelig og automatiseret servicedesk-support kan I sikre forretningskontinuiteten, reducere omkostningerne og frigøre it-personale.
 
Lokale Service Desk-hubs opfylder jeres behov
Vores Service Desk-teams er baseret både lokalt i landet og i vores europæiske Service Operations Centre. Disse hubs muliggør professionel registrering, vurdering, prioritering og allokering af hændelser, anmodninger og spørgsmål til de rette personer, hvilket sikrer hurtigere løsning af alle it-hændelser og serviceanmodninger.
 
  • Højere produktivitet med bedre og mere omkostningseffektiv brugersupport
  • Centraliseret support ift. Business it-alignment
  • Præcis og rettidig rapportering til interne it-afdelinger
  • Reducerede investeringsomkostninger med en Cloud Service Delivery Model
Kontakt os

Device Management Services

areo

Alle enheder er dækket ind

Jeres brugere forventer en ensartet oplevelse både fra deres pc og mobile enhed, uanset om de er på kontoret eller fjernarbejder. Vi sikrer fleksibel og skalerbar levering og implementering af enheder samt digitale platforme, der arbejder problemfrit sammen.
 
Skræddersyede konfigurationer på tværs af adresser
Vores omfattende portefølje af Device Management Services hjælper jer med at anskaffe, implementere og administrere enheder, som understøttes af centrale softwaretjenester såsom Microsoft O365 og it-sikkerhed. Med on-demand anskaffelse og applikationslevering via selvbetjening kan I skræddersy konfigurationer til forskellige applikationer og brugergrupper på tværs af mange adresser.
  • Omkostningskontrol og forbedret brugeroplevelse, uanset hvor arbejdet udføres
  • Adgang til SaaS-baserede applikationer og lagring
  • Alle jeres enheder forbliver sikre og fleksible
Kontakt os

Computertjenester til slutbrugere

areo

Løbende it-support til at opretholde driften

Efterhånden som digitalisering og fjernarbejde bliver mere almindeligt, øges risikoen for nedetid, hvis man ikke konstant er over sin it-infrastruktur konstant. Ingen har lyst til at spilde tid på at identificere og rette fejl, der forhindrer brugerne i at få adgang til applikationer og data.
 
Få mest muligt ud af jeres applikationer
Frigør ressourcer til at fokusere på nye projekter i stedet for at jonglere med flere udbydere. Vi leverer et miljø for PCér og mobile enheder, der understøttes af software som Microsoft O365 og it-sikkerhed.
 
Få alle de værktøjer og den support, I har brug for til at:
  • Reducere omkostninger og øge produktiviteten
  • Modernisere enheder og platforme
  • Tiltrække talent fra alle demografiske grupper med en tilfredsstillende arbejdsoplevelse
  • Styre omkostninger og effektivitet med fjernsupport
  • Opnå fuld integration med forskellige applikationer som Smart Lockers og ServiceNow
  • Tilbyde on-site & Remote Engineering Services
  • Administrere serviceanmodninger
  • Benytte always-on support
  • Administere Device Lifecycle Management
  • Benytte TechBar Services, når der er brug for flere on-site teknikere
Kontakt os

Intelligente løsninger til arbejdspladsen

areo

Arbejd på den mest optimale måde

Den hybride arbejdsplads repræsenterer en naturlig udvikling på arbejdsmarkedet, som både komplimenterer den fysiske og digitale arbejdsplads. Behovet for fleksibilitet og optimering af bygningsfaciliteter- og ressourcer har aldrig været mere relevant. Med en hybrid arbejdsplads muliggøres vidensdeling og samarbejde på nye og effektive måder. Den samler teknologier, platforme og værktøjer, som er nødvendige for at kunne levere succesfulde forretningsresultater. Med den digitale og forbundne arbejdsplads opnår du en løsning, der er fremtidssikret og bæredygtig.
  • Booking af skriveborde, mødelokaler, zoner og parkeringspladser
  • Administration af bygninger og medarbejdere
  • Kraftfuldt værktøj til analyse og optimering
  • Real-time interaktive plantegninger & Wayfinding
  • Visitor Management
  • Digital Signage, IoT, Room Booking-skærme og interaktive skærme
Få mere at vide

IoT-løsninger

areo

Evolution og tilpasning med IoT

Det er afgørende for nutidens virksomheder at kunne reagere på moderne arbejdspladsers skiftende krav. IoT giver adgang til nye metoder til at spore og overvåge virksomhedens aktiver i den virkelige verden, mens data og analyser sikrer hurtigere og mere effektiv beslutningstagning. For at udnytte den fulde værdi af IoT skal I have de rette mennesker og processer bag de rette teknologier.
 
Den rette IoT-strategi til jeres virksomhed
Vi hjælper jer med at definere og implementere en IoT-strategi, der understøtter jeres mål – så jeres virksomhed kan tilpasse sig nye dynamikker, blive mere omkostningseffektiv og forbedre sin produktivitet. Uanset om I har brug for den nyeste IoT-sensorteknologi for at få detaljerede data i realtid om jeres lokaler eller nøjagtig viden om brugen af smart lockers, så hjælper vi jer med at målrette IoT-applikationer korrekt og administrere dem effektivt for at understøtte jeres beslutninger.
  • Overvåg enheder i realtid og tage beslutninger på baggrund af solid viden
  • Gør brug af dataanalyse på stærke dashboards
  • Reducer omkostninger og find nye indkomststrømme
  • Få systemerne til at køre hurtigere og mere effektivt
Kontakt os

Smart Locker-løsninger

areo

Fleksibel, forbundet opbevaring på arbejdspladsen

Skift fra tidskrævende manuelle opgaver til sikre automatiserede processer med smart, nøglefri adgang til opbevaring. Vores skalerbare skabsløsninger er tilgængelige 24/7 og kan bruges til at passe på værdifulde virksomhedsaktiver, ind- og udgående post eller personlige ejendele. Et simpelt, cloudbaseret administrationssystem giver jer brugervenlighed, besparelser og funktionalitet med understøttelse af lagerstyring i realtid.
 
Mindre arbejdsbyrde og færre omkostninger
Vi sørger for design, montering, oplæring, projektledelse og rådgivning og tilbyder forebyggende vedligeholdelse og reservedelsstyring – hvilket reducerer arbejdsbyrden for jeres team og omkostningerne til administration af jeres aktiver.
  • Forbedret sikkerhed og styring
  • Enkel, cloudbaseret styring
  • Integration med eksisterende systemer
  • Omfattende rapporteringsfunktioner
  • Betydelige besparelser/ROI
  • Individuelle workflows for at imødekomme specifikke behov
  • Sikker og automatiseret proces for hver medarbejder
Download e-bogen
Få mere at vide

Robotics-tjenester

areo

En komplet portefølje af tjenesteydelser og support

Robotics kan gøre arbejdslivet nemmere, sikrere og mere effektivt. Men uden den rette service og support kan en investering på området resultere i manglende brug, ringe skalerbarhed og dårlige brugeroplevelser. Vi leverer en komplet portefølje af tjenester til drift, effektivitet og sikkerhed i forbindelse med robotics for at maksimere afkastet af jeres investering.
 
Et enkelt kontaktpunkt
Med vores brede geografiske dækning, tekniske supportkompetencer og gode kundeservice kan vi tilbyde et enkelt kontaktpunkt til alle jeres behov inden for robotics. Vores teknikere har stor erfaring med at håndtere komplekse digitale interaktioner inden for eksisterende organisatoriske rammer.
 
Vores portefølje af supporttjenester omfatter:
  • Projektledelse
  • Design af tjenester
  • Implementering
  • Serviceadministration
  • Supply Chain Management
  • Reservedelsstyring
  • Helpdesk
  • Fjernsupport
  • Rejsemontage
  • Rapportering
  • Fakturering
Få mere at vide

AV-tjenester

areo

En løsning på alle jeres AV-udfordringer

Aldrig har vi som virksomheder været mere afhængige af samarbejds- og kommunikationsteknologier end nu. Vi forstår vigtigheden af standardiseret design, ensartede leverancer og pålidelige, globalt skalerbare supportløsninger som en vital del af jeres virksomheds succes.
 
Vores AV-tjenester giver jer en omfattende og fleksibel, global løsning til alle jeres AV-behov.
 
  • Proaktiv identificering og hurtig opklaring af AV-problemer giver minimal nedetid
  • Optimerede slutbrugeroplevelser med ensartet support
  • Reducerede driftsomkostninger og mindre arbejdsbyrder for it-teams
  • Datadrevet indsigt i effektivitet og udnyttelse
Få mere at vide

Tag kontakt

Tal med en ekspert fra Ricoh

Kontakt en af vores rådgivere og find ud af, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed.

Kontakt os