Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Scanning og arkivering

Ricohs tjeneste til scanning og arkivering er en komplet løsning til styring af elektroniske dokumenter og journaler, som udføres i jeres egne lokaler. Vi hjælper jer med at skifte fra papirbaserede processer til digitale arbejdsgange, så det bliver nemt at finde og anvende dokumenterne.

Uanset om I ønsker at optimere jeres kundeservice ved at levere bedre informationer eller øge den interne produktivitet ved at sikre, at de ansatte har let adgang til de nødvendige dokumenter, tilbyder vi en skræddersyet tjeneste, der er designet til jeres behov.

Ricoh leverer teknologien og ekspertisen til indsamling, indeksering, lokalisering og sikring af jeres dokumenter. Tjenesten dækker både front- og backend-processer, der kan udføres af os inhouse og give jeres medarbejdere mulighed for at fokusere på andre forretningsområder.

Funktioner og fordele

Ricohs tjeneste til scanning og arkivering giver jer forøget kontrol over dokumentprocesserne.

Tjenesten omfatter:

  • Konsultation med vores brancheeksperter for at skæddersy en løsning til jeres virksomheds behov
  • Indsamling og klargøring af dokumenter 
  • Scanning af jeres papirdokumenter 
  • Indeksering af dokumenter for at gøre dem lette at hente
  • Journalhåndtering og udførelse af kvalitetskontrol


Skiftet fra papirbaseret til digital dokumentbehandling giver følgende fordele:

  • Hurtig adgang til oplysninger når og hvor de behøves mest
  • Reduceret risiko for fejl og dokumenttab som følge af manuel behandling
  • Lettere overholdelse af bestemmelser gennem forbedret informationsadgang
  • Papirløse processer giver større mulighed for nå de miljømæssige mål

Relaterede tjenester

  • Mailroom as a Managed Service

    Posthåndtering

    En outsourcing-tjeneste der vil transformere din interne posthåndtering

  • Print Room

    Printafdelinger

    Transformér din printafdeling til en kommunikationscentral, og opnå flere in-house outputmuligheder.

  • Secure Scanning and Archiving

    Sikker scanning og arkivering

    Beskyt dine følsomme oplysninger under digitaliseringsprocessen

  • Print as a Managed Service

    Print

    Et komplet udvalg af professionelle printtjenester med hurtig behandlingstid udført på jeres adresse