process automation
Arbejd bedre, hurtigere og skab flere resultater

Procesautomatisering

Skiftet til hybridarbejdspladser holder medarbejderene engagerede og produktive ved at automatisere manuelle processer og levere en strømlinet brugeroplevelse.
 
Spildtid ved hentning af dokumenter og fejl ved datainput resulterer i en virksomhed, der præsterer dårligere og medarbejdere, der mangler motivation.
 
End-to-end automatisering til jeres virksomhed
Ricohs procesautomatiseringsløsninger giver jer adgang til større nøjagtighed, hurtigere godkendelser, velinformeret beslutningstagning og bedre responstid – uanset hvor folk arbejder henne.
  • Bedre kundeoplevelse
  • Hurtigere digital transformation
  • Optimerede forretningsprocesser
  • Højere produktivitet og medarbejdertilfredshed
  • Mindre besvær med compliance
  • Færre omkostninger til udskrifter, post og dokumentstyring

Vores services

Applikationer til styring af arbejdsgange

areo

Få hurtigere forretningsprocesser og mere effektivitet

Manuelle, forretningskritiske processer kan give frustrerede medarbejdere, utilfredse kunder og manglende compliance. Det kræver desuden tid og ressourcer at administrere dokumenter og arbejdsgange på tværs af en spredt arbejdsstyrke.
 
Vores Workflow Management Applications giver mulighed for at automatisere processer, så jeres medarbejdere kan arbejde hurtigere, smartere og mere omkostningseffektivt med færre menneskelige fejl og bedre gennemsigtighed.
 
DocuWare dokumentstyringssoftware    
Vi kan tilbyde en række løsninger inkl. vores banebrydende DocuWare løsning, samt rådgivningstjenester, der er skræddersyet til at hjælpe jer med at forbedre jeres effektivitet.
  1. Strømlinede forretningsprocesser
  2. Mere produktive medarbejdere
  3. Bedre rapportering, compliance og kontrol
  4. En mere effektiv forretning
Få mere at vide

Digitale arkivløsninger

areo

Fjern risikoen ved at opbevare fysisk papir

Opbevaring af dokumenter som fakturaer, kontrakter, aftaler og ordrer i den analoge verden kræver kvadratmeter, tid og tålmodighed. Ofte er disse dokumenter underlagt juridiske regler og compliancelovgivning, som er svært at overholde offline. Det er besværligt at finde dem igen, og dine dokumenter er udsat for risiko for beskadigelse, tab og lækage.

Skræddersyet software og arkiveringstjenester
Vores digitale arkiveringsløsninger beskytter din virksomhed mod de risici, der er forbundet med opbevaring af papirdokumenter. Med vores ekspertise og løsninger kan vi levere skræddersyede software- og arkiveringstjenester, der er kompatible med jeres foretrukne hardware.
  • Sikker, kompatibel lagring
  • Få nemmere dokumentsøgning og -hentning
  • Reducer lagerplads og relaterede anlægsudgifter
  • Sæt fart på det papirløse kontor og den digitale transformation
  • Få ro i sindet med sikkerhedskopiering og gendannelse af data, hvis katastrofen rammer
Kontakt os

Digitale postrumsløsninger

areo

Bedre kontrol og effektivitet ifm. post

Manuel distribution af post er en tilbagevendende, tidskrævende proces. Papirbaserede processer er ineffektive – postsække skal distribueres, og indlæsning af data fra indgående post i forretningssystemer medfører høje omkostninger til løn samt udfordringer med rapportering, sporing og sikkerhed.
 
Effektive, sporbare arbejdsgange med post
Vi kan hjælpe med at reducere driftsomkostninger og muliggøre hurtigere, mere præcis og pålidelig levering med vores digitale postrumsløsninger. Post scannes ved ankomsten og distribueres digitalt mellem modtagere, hvilket giver et sikkert, sporbart og fuldt reviderbart flow af post.
  • Færre mandetimer sammenlignet med et traditionelt postrum
  • Hurtigere postlevering og forretningsprocesser
  • Mindre risiko for ressource- eller kapacitetsproblemer
  • Lavere omkostninger til fremsendelse af post
  • Bedre GDPR-compliance
Kontakt os

Content Management-løsninger til Enterprise

areo

Registrering, behandling og hentning af dokumenter

For mange store virksomheder er behandlingen af fysiske dokumenter en ineffektiv proces. Manglende gennemsigtighed og adgang til information skaber flaskehalse på tværs af organisationen. At kunne finde den rette information på det rette tidspunkt giver mere produktive medarbejdere og en mere effektiv virksomhed.
 
Centraliseret, kontrolleret information
Med vores Enterprise Content Management-løsninger kan jeres teams hurtigt registrere, behandle, gemme og hente information med én central placering til alt forretningsrelateret indhold.
  • Bedre produktivitet
  • Færre omkostninger
  • Sikkerhed og compliance
  • Nemmere integration med andre arbejdsgange og applikationer
  • Forbedret gennemsigtighed, så medarbejderne kan få adgang til data med det samme
  • Bedre kundeoplevelse og -tilfredshed
Automatiserede processer med DocuWare
For eksempel automatiserer vores markedsledende DocuWare-løsning forretningsprocesser og arbejdsgange ved at styre og dele dokumenter elektronisk uanset format og kilde. Dokumenterne er lettilgængelige lokalt eller i skyen, hvor og når det er nødvendigt. Kun én søgning er nødvendig for hurtigt at finde relaterede dokumenter.
Få mere at vide

Output Management til Enterprise

areo

Få et samlet workflow til jeres data og dokumenter

I en typisk stor virksomhed skaber et stort antal dokumentsiloer med forskellige arbejdsgange utallige outputrelaterede problemer og bruger mange it-ressourcer. Alt dette resulterer i ineffektive forretningsprocesser med stort spild.
 
Med en enkelt platform til hele koncernen, der kan administrere alle dokumenttyper og udskrivningskrav, kan I forenkle og forbedre jeres output. Vi leverer ét samlet workflow, der kan håndtere enhver datastrøm fra ethvert system i ethvert format med mulighed for at konvertere til det rette format til den rette outputenhed, det være sig print eller digitalt.
 
Udvikling af smarte strategier til procesforbedring
Med vores Enterprise Output Management Solutions kan I også få et holistisk overblik over, hvor I kan forbedre arbejdsgange omkring udskrifter og dokumenter, så I kan udvikle en omkostningsbesparende strategi, der kan forbedre processerne i hele koncernen.
  • Strømlinet styring af printere og enheder
  • Dataudtræk fra enterprisesystemer
  • Færre udskrivningsfejl og mindre spild
  • Mere procesautomatisering
  • Output til mobile enheder
  • Højere udskriftskapacitet under spidsbelastninger
  • Overvind udfordringer med systemkapacitet
  • Bedre kundekommunikation
  • Reduceret CO2-aftryk
 
Vores løsninger benytter førende branchestandard-teknologi til integration med eksisterende arbejdsgange, som fx vores Streamline NX, så I kan administrere kritisk forretningsoutput eller produktionsudskrivning i én enkelt outputstyringsløsning.
Få mere at vide

Robotic Process Automation (RPA)

areo

Få frihed til at fokusere på det gode

I digitaliseringens tidsalder er det sjældent effektivt at sætte medarbejderne til at udføre ensformige, manuelle opgaver. Omkostningerne ved menneskers tidsforbrug og fejlrater er høje, men kan nedbringes ved hjælp af Robotic Process Automation (RPA).
 
Gør jeres virksomhed mere rentabel 
Med RPA kan I sammensætte, implementere og administrere softwarerobotter, der emulerer menneskelig interaktion med systemer og software. Robotter udfører disse handlinger hurtigere og mere konsekvent, hvilket gør hele organisationen mere produktiv og rentabel.
  • Frigør jeres medarbejdere til at fokusere på opgaver af højere værdi
  • Bedre medarbejdertilfredshed
  • Skab hurtigere, mere præcise og mere robuste processer
  • Skaler applikationer for at imødekomme efterspørgslen
Kontakt os

Anbefalet til dig

CASESTUDIE

amager

Nye måder at arbejde på hos ARC

Ricoh leverede AV- og printløsninger, som ses i anlæggets ressourcecenter - det administrative hjerte, hvor dynamiske møderum anvendes både internt og eksternt.
Download case-studiet

CASESTUDIE

Coor Service Management  - Ricoh case study

Virtuelle møderum giver større fleksibilitet

Coor Service Management har reduceret deres omkostninger og opnået større vidensdeling.
Download case-studiet

CASESTUDIE

Dansk Supermarked  - Ricoh case study

Globalt samarbejde giver overblik og besparelser

Dansk Supermarked har opnået mange fordele ved IBMs globale samarbejde med Ricoh.
Download case-studiet

Tag kontakt

Tal med en ekspert fra Ricoh

Kontakt en af vores rådgivere og find ud af, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed.

Kontakt os

Ricohs forretningsløsninger

Udforsk vores mange professionelle produkter og løsninger, der kan hjælpe din organisation med at komme videre på den digitale rejse.

Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience

Den digitale oplevelse

Vores kompetente team af dataloger og udviklere designer, opbygger, implementerer og servicerer løsninger, der hjælper jer med at nå det maksimale kundeengagement.

Læs mere

Styring af forretningsprocesser

Vi holder jeres teams engagerede og produktive med nemmere, hurtigere og mere omkostningseffektive arbejdsmetoder.

Læs mere

Cybersikkerhed

Vi kan hjælpe jeres virksomhed med at opbygge en robust it-infrastruktur, forstå og administrere sårbarheder og vokse med ro i sindet.

Læs mere

Cloud og infrastruktur

Vi leverer en køreplan og cloud-løsninger, der hjælper jer med at modernisere jeres it-infrastruktur, automatisere arbejdsmængderne og transformere virksomhedsdriften.

Læs mere

Den digitale arbejdsplads

Vi designer, konfigurerer og udruller jeres digitale arbejdspladser, så jeres teams kan samarbejde effektivt og få mere ud af deres dag, uanset hvor de arbejder henne.

Læs mere