Sikker scanning og arkivering
Følsomme oplysninger kan være i fare i alle stadier af deres livscyklus, specielt i dårligt kontrollerede miljøer. Ricohs tjeneste til scanning og arkivering finder sted i vores sikrede produktionscentre, så du altid kan være sikker på, at dine informationer er beskyttet.
Ricoh tilbyder en komplet løsning, der gør det nemt at skifte fra papirbaserede arbejdsgange og hurtigt hente og administrere forretningskritiske dokumenter. Vores tjeneste indekserer dokumenterne og lagrer dem sikkert, så du altid kan finde de oplysninger, du skal bruge.
Vores sikre løsning omfatter også fysisk sikkerhed, fx vagter på stedet, kameraovervågning døgnet rundt, avancerede adgangskontrolprocedurer og firewalls til at sikre dokumenternes integritet. Vi har en global ISO 27001-sikkerhedscertificering, og vi udvikler løbende vores tilgang i takt med ændringerne i sikkerhedslandskabet.
- Funktioner og fordele
-
Ricohs tjeneste til scanning og arkivering sikrer kundernes følsomme dokumenter, mens vi hjælper dem med at skifte til papirløse arbejdsgange. Vi har stor erfaring med at levere løsninger til følsomme brancher som finanssektoren og sundhedssektoren, og vi kan skræddersy vores løsninger, så de stemmer overens med organisationens sikkerhedspolitikker.
Tjenesten omfatter:
- Konsultation med vores brancheeksperter for at skræddersy løsningen til jeres organisation
- Dokumentindsamling og -klargøring
- Sikker scanning og indeksering af dokumenterne
- Journalhåndtering og udførelse af kvalitetskontroller
Skiftet fra papirbaseret til digital dokumentbehandling giver følgende fordele:
- Reducerede driftsomkostninger
- Hurtigere intern/ekstern kommunikation og svartider takket være hurtig og let adgang til vigtige dokumenter
- Forøget intern produktivitet, da medarbejderne kan fokusere på andre forretningsområder
- Forbedrede miljømæssige resultater i takt med migrering til papirløse arbejdsgange
- En certificeret og sporbar tilgang til overholdelse af sikkerhedsbestemmelser