Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Customer Communication Management - Outsourcing

Ricohs Customer Communication Management anvender personlige marketingkampagner til gradvist at flytte detailbankkunder fra papirbaserede til elektroniske kommunikationskanaler. Med denne overflytning kan omkostningerne reduceres og kundeplejen optimeres, så det bliver lettere at fastholde eksisterende kunder og skaffe nye.

I første fase af vores outsourcing-tjeneste overtager Ricoh ansvaret for hele jeres papirbaserede output. Vi leverer teknologiløsninger til målrettede og personlige kampagner, som har til formål at eliminere ineffektiv papirbaseret kommunikation og skifte til sikre elektroniske kanaler.

Kunderne får mulighed for at angive deres præferencer, så de kan modtage post i deres foretrukne formater. Dette vil skabe større kundetilfredshed – og i takt med at flere kunder går over til digital kommunikation, vil organisationen opnå større effektivitet og øgede besparelser.


Funktioner og fordele

Kunder, der vælger digital kommunikation, vil have adgang til deres finansielle oplysninger døgnet rundt via Ricohs Level 3-sikrede sky. Den øgede sikkerhed er med til at begrænse forretningsrisici, og ved at implementere en personlig digital kommunikationsstrategi vil virksomheden opleve omkostnings- og effektivitetsbesparelser, mens kunderne får glæde af et højere serviceniveau.

Ricohs Customer Communication Management-kunder oplever:

  • Øget kundetilfredshed
  • Reducerede udgifter til kundeerhvervelse, introduktion og servicering
  • Robust, fejlfri datastyring
  • Bedre mulighed for at opfylde miljøpolitikker som følge af reducerede affaldsmængder
  • Nemmere informationsadgang og fuldt revisionsspor
  • Øget intern effektivitet, da medarbejderne får tid til at udføre vigtigere opgaver

Kundecase

Større kundetilfredshed og betydelige omkostningsbesparelser

Dokumenter er forsikringsbranchens livsnerve. Ethvert dokument lige fra reklamebreve til ansøgningsskemaer, policer, fakturaer og ansøgningsformularer, har juridiske konsekvenser. Ricohs kunde, et Fortune Global 500-forsikringsselskab, ønskede at outsource nogle af sine dokumenttunge forretningsprocesser.

En detaljeret konsulentundersøgelse fastslog, at der var behov for en strategi i to faser. I den første fase leverede Ricoh en såkaldt "lift and shift"-løsning, der overflødiggjorde forsikringsselskabets brug af interne tjenester ved at flytte produktionen til Ricohs dokumentcenter. I den anden fase optimerede Ricoh dokumentprocesserne og tilføjede ekstra tjenester.

Ricoh behandler mere end 60 millioner dokumenter om året for forsikringsselskabet, og de transformerede dokumentprocesser har forbedret kundeserviceniveauet og reduceret omkostningerne. Produktionshastigheden er også forbedret som følge af automatiseringen, og introduktionen af lukkede processer har både elimineret fejl og skabt fuld sporbarhed på sideniveau.

End-to-end-serviceintegration giver reelle forretningsmæssige fordele. De forretningsmæssige risici er reduceret, og kunderne modtager nu en bedre service. Ricohs support har desuden skabt større fleksibilitet i virksomheden, for med Ricohs kompetente administration af missionskritiske dokumentprocesser kan forsikringsselskabet fokusere på sine interne ressourcer til strategisk udvikling.



Relaterede cases

  • Dalkia

    Dalkia

    Ricoh's tailored i-Invoice service helps Dalkia eliminate time consuming manual processes, saving €200,000 a year

Relaterede tjenester