homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview
Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Customer Communication Management - Outsourcing

Ricohs Customer Communication Management anvender personlige marketingkampagner til gradvist at flytte detailbankkunder fra papirbaserede til elektroniske kommunikationskanaler. Med denne overflytning kan omkostningerne reduceres og kundeplejen optimeres, så det bliver lettere at fastholde eksisterende kunder og skaffe nye.

I første fase af vores outsourcing-tjeneste overtager Ricoh ansvaret for hele jeres papirbaserede output. Vi leverer teknologiløsninger til målrettede og personlige kampagner, som har til formål at eliminere ineffektiv papirbaseret kommunikation og skifte til sikre elektroniske kanaler.

Kunderne får mulighed for at angive deres præferencer, så de kan modtage post i deres foretrukne formater. Dette vil skabe større kundetilfredshed – og i takt med at flere kunder går over til digital kommunikation, vil organisationen opnå større effektivitet og øgede besparelser.


Funktioner og fordele

Kunder, der vælger digital kommunikation, vil have adgang til deres finansielle oplysninger døgnet rundt via Ricohs Level 3-sikrede sky. Den øgede sikkerhed er med til at begrænse forretningsrisici, og ved at implementere en personlig digital kommunikationsstrategi vil virksomheden opleve omkostnings- og effektivitetsbesparelser, mens kunderne får glæde af et højere serviceniveau.

Ricohs Customer Communication Management-kunder oplever:

  • Øget kundetilfredshed
  • Reducerede udgifter til kundeerhvervelse, introduktion og servicering
  • Robust, fejlfri datastyring
  • Bedre mulighed for at opfylde miljøpolitikker som følge af reducerede affaldsmængder
  • Nemmere informationsadgang og fuldt revisionsspor
  • Øget intern effektivitet, da medarbejderne får tid til at udføre vigtigere opgaver

Kundecase

Større kundetilfredshed og betydelige omkostningsbesparelser

Dokumenter er forsikringsbranchens livsnerve. Ethvert dokument lige fra reklamebreve til ansøgningsskemaer, policer, fakturaer og ansøgningsformularer, har juridiske konsekvenser. Ricohs kunde, et Fortune Global 500-forsikringsselskab, ønskede at outsource nogle af sine dokumenttunge forretningsprocesser.

En detaljeret konsulentundersøgelse fastslog, at der var behov for en strategi i to faser. I den første fase leverede Ricoh en såkaldt "lift and shift"-løsning, der overflødiggjorde forsikringsselskabets brug af interne tjenester ved at flytte produktionen til Ricohs dokumentcenter. I den anden fase optimerede Ricoh dokumentprocesserne og tilføjede ekstra tjenester.

Ricoh behandler mere end 60 millioner dokumenter om året for forsikringsselskabet, og de transformerede dokumentprocesser har forbedret kundeserviceniveauet og reduceret omkostningerne. Produktionshastigheden er også forbedret som følge af automatiseringen, og introduktionen af lukkede processer har både elimineret fejl og skabt fuld sporbarhed på sideniveau.

End-to-end-serviceintegration giver reelle forretningsmæssige fordele. De forretningsmæssige risici er reduceret, og kunderne modtager nu en bedre service. Ricohs support har desuden skabt større fleksibilitet i virksomheden, for med Ricohs kompetente administration af missionskritiske dokumentprocesser kan forsikringsselskabet fokusere på sine interne ressourcer til strategisk udvikling.



Relaterede cases

  • Leading Insurance Company

    Leading Insurance Company

    Ricoh helps leading insurance brokerage company transform its document processing, reducing administration time by 70%.

  • Dalkia

    Dalkia

    Ricoh's tailored i-Invoice service helps Dalkia eliminate time consuming manual processes, saving €200,000 a year

Relaterede tjenester