homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview
Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Customer Communication Management – Løsninger

Ricohs Customer Communication Management er udviklet til at hjælpe finansvirksomheder med at strømline deres kundekommunikation.

Vi tilbyder en række automatiserede løsninger, der gør det enkelt at tilpasse, validere, optimere og arkivere kundekorrespondance. Løsningerne dækker alt fra formatering til udskrivning og postering og kan for eksempel anvendes til e-mailmarkedsføring, postomdelte breve og velkomstpakker.

Vi leverer værktøjerne, der giver dine kunder mulighed for at angive deres præferencer, så de kan modtage personlig post i deres foretrukne formater. Dette vil skabe større kundetilfredshed – og i takt med at flere kunder går over til digital kommunikation, vil organisationen opnå større driftsmæssig effektivitet og øgede besparelser.

Kommunikationshistorikken dokumenteres og er fuldt kontrollerbar, hvilket sikrer, at virksomheden opfylder de lovmæssige krav.

Funktioner og fordele

Customer Communication Management giver finansvirksomheder mulighed for at kombinere en strømlinet infrastruktur for proceshåndtering med et fornyet fokus på kunden. Samtidig gør en fuldt dokumenteret og kontrollerbar arbejdsgang det nemt at foretage rapportering, og der er hurtig adgang til de oplysninger, som er påkrævede i henhold til lovgivningen for sektoren.

Ricohs CCM-tjeneste giver finansielle institutioner mulighed for at:

  • Levere kundecentreret kommunikation, der forbedrer kundetilfredsheden og kundefastholdelsen
  • Strømline processer med henblik på en mere effektiv forretning
  • Spare materialer og udgifter til personale ved at automatisere nøgleprocesser
  • Oprette en kontrollerbar kommunikationsstruktur, der opfylder lovkrav

Kundecase

Ricohs CCM-løsninger har strømlinet denne banks produktionsprocesser

Kundekommunikationen, herunder kontoudskrifter og kontodokumentation, udgør en central del af enhver finansvirksomheds kunderelationer. Ricohs kunde er en af verdens mest succesrige detailbanker, med aktiver til en værdi af over 1 billion euro og næsten 100 millioner kunder på verdensplan. Banken ønskede at forbedre integriteten af deres kundekommunikation, samtidig med at proceseffektiviteten blev forbedret og omkostningerne reduceret.

Efter en gennemgang af bankens produktionsprint identificerede Ricoh en række ineffektive processer, hvoraf den væsentligste var, at der blev anvendt forskellige styringssystemer til dokumentproduktionen på de forskellige lokationer. Som følge af Ricohs detaljerede analyse og rådgivning er bankens dokument- og printprocesser nu transformeret.

Ricohs innovative løsninger har effektiviseret de mange typer interne printopgaver, strømlinet arbejdsgangene og øget fleksibiliteten. Multikanalindhold er optimeret og kan lagres digitalt eller udskrives fra den mest velegnede enhed.

Udskrifter sorteres således, at der opnås portorabatter. Den forbedrede effektivet har desuden gjorde det muligt for banken at lukke et produktionscenter og herved reducere udgifterne betydeligt.

Integriteten af bankens kundekommunikation er forbedret, hvilket har skabt større tillid og dermed forbedret kundetilfredsheden. Et lukket kredsløb med rapportering på side- og dokumentniveau sikrer, at kunderne modtager korrekte oplysninger, der udelukkende har relevans for netop deres konto. Detaljeret rapportering har også hjulpet banken med at optimere dokumentproduktionen. Ved at bruge automatiseret postsortering og dermed udnytte lavere portosatser er omkostningerne blevet reduceret yderligere.



Relaterede cases

  • Leading Retail Bank

    Leading Retail Bank

    Ricoh's print management solution streamlines document workflows and improves customer communications for retail bank.

Relaterede tjenester