Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Customer Communication Management – Løsninger

Ricohs Customer Communication Management er udviklet til at hjælpe finansvirksomheder med at strømline deres kundekommunikation.

Vi tilbyder en række automatiserede løsninger, der gør det enkelt at tilpasse, validere, optimere og arkivere kundekorrespondance. Løsningerne dækker alt fra formatering til udskrivning og postering og kan for eksempel anvendes til e-mailmarkedsføring, postomdelte breve og velkomstpakker.

Vi leverer værktøjerne, der giver dine kunder mulighed for at angive deres præferencer, så de kan modtage personlig post i deres foretrukne formater. Dette vil skabe større kundetilfredshed – og i takt med at flere kunder går over til digital kommunikation, vil organisationen opnå større driftsmæssig effektivitet og øgede besparelser.

Kommunikationshistorikken dokumenteres og er fuldt kontrollerbar, hvilket sikrer, at virksomheden opfylder de lovmæssige krav.

Funktioner og fordele

Customer Communication Management giver finansvirksomheder mulighed for at kombinere en strømlinet infrastruktur for proceshåndtering med et fornyet fokus på kunden. Samtidig gør en fuldt dokumenteret og kontrollerbar arbejdsgang det nemt at foretage rapportering, og der er hurtig adgang til de oplysninger, som er påkrævede i henhold til lovgivningen for sektoren.

Ricohs CCM-tjeneste giver finansielle institutioner mulighed for at:

  • Levere kundecentreret kommunikation, der forbedrer kundetilfredsheden og kundefastholdelsen
  • Strømline processer med henblik på en mere effektiv forretning
  • Spare materialer og udgifter til personale ved at automatisere nøgleprocesser
  • Oprette en kontrollerbar kommunikationsstruktur, der opfylder lovkrav

Kundecase

Ricohs CCM-løsninger har strømlinet denne banks produktionsprocesser

Kundekommunikationen, herunder kontoudskrifter og kontodokumentation, udgør en central del af enhver finansvirksomheds kunderelationer. Ricohs kunde er en af verdens mest succesrige detailbanker, med aktiver til en værdi af over 1 billion euro og næsten 100 millioner kunder på verdensplan. Banken ønskede at forbedre integriteten af deres kundekommunikation, samtidig med at proceseffektiviteten blev forbedret og omkostningerne reduceret.

Efter en gennemgang af bankens produktionsprint identificerede Ricoh en række ineffektive processer, hvoraf den væsentligste var, at der blev anvendt forskellige styringssystemer til dokumentproduktionen på de forskellige lokationer. Som følge af Ricohs detaljerede analyse og rådgivning er bankens dokument- og printprocesser nu transformeret.

Ricohs innovative løsninger har effektiviseret de mange typer interne printopgaver, strømlinet arbejdsgangene og øget fleksibiliteten. Multikanalindhold er optimeret og kan lagres digitalt eller udskrives fra den mest velegnede enhed.

Udskrifter sorteres således, at der opnås portorabatter. Den forbedrede effektivet har desuden gjorde det muligt for banken at lukke et produktionscenter og herved reducere udgifterne betydeligt.

Integriteten af bankens kundekommunikation er forbedret, hvilket har skabt større tillid og dermed forbedret kundetilfredsheden. Et lukket kredsløb med rapportering på side- og dokumentniveau sikrer, at kunderne modtager korrekte oplysninger, der udelukkende har relevans for netop deres konto. Detaljeret rapportering har også hjulpet banken med at optimere dokumentproduktionen. Ved at bruge automatiseret postsortering og dermed udnytte lavere portosatser er omkostningerne blevet reduceret yderligere.



Relaterede cases

  • Leading Retail Bank

    Leading Retail Bank

    Ricoh's print management solution streamlines document workflows and improves customer communications for retail bank.

Relaterede tjenester