Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Managed Document Solutions

I vore dages konkurrencebetonede marked er muligheden for at kunne tilgå og dele informationer effektivt afgørende for at opnå succes. Ricohs Managed Document Services (MDS) er løsninger, der er skræddersyet til at optimere dine dokumentprocesser og give sikker adgang til de rette oplysninger på de ønskede tidspunkter.

Vores tjeneste tager hånd om de tre vigtigste aspekter ved dokumentstyring:

  • Dokumentoprettelsen
  • Hvordan informationerne kommer rundt i virksomheden
  • At informationsbehandlingen skaber ekstra forretningsværdi


Hver MDS-løsning skræddersys til din virksomheds behov, både hvad angår målsætninger og selve forretningen.

I tæt samarbejde med jeres team bruger vi vores anerkendte metode til at fastlægge den bedste konfiguration for din organisation:

  • Først ser vi på, hvordan I tilgår, anvender og opbevarer trykte og elektroniske data, ved at evaluere jeres miljø, infrastruktur og selve informationerne.
  • Derefter arbejder vi på at optimere infrastrukturen for at sikre, at jeres medarbejdere har problemfri adgang til de oplysninger, de skal bruge til at understøtte deres opgaver.
  • Dernæst kigger vi på den overordnede printadfærd i virksomheden, herunder hvad brugerne printer, og hvorfor.
  • Med disse oplysninger kan vi afgøre, hvilke teknologier til printstyring, der bedst vil hjælpe jer med at øge produktiviteten og eliminere spild.
  • Igennem hele processen vurderer vi, hvordan medarbejderne reagerer på ændringerne og tilpasser om nødvendigt vores tilgang.
  • Vi arbejder derefter med at sikre forbedringer i takt med at virksomheden vokser og ændrer sig, alt imens vi nøje overvåger de lovgivningsmæssige krav til sikkerheden.

Som en del af vores tjeneste kan Ricoh også administrere eventuelle tredjeparter, der indgår i infrastrukturen til dokumenthåndtering. Dette vil give yderligere mulighed for at strømline processer og reducere virksomhedens administrationsomkostninger.


Funktioner og fordele

Ricohs skræddersyede tjenester til dokumenthåndtering er udviklet til din virksomhed for at gøre det nemmere at udnytte informationerne effektivt. Vores anerkendte løsninger hjælper dig med at:

Styrke kundetilfredsheden gennem hurtigere responstider
Kunderne forventer og fortjener effektiv og velinformeret service. Ved at strømline dokumentprocesserne vil medarbejdere med den daglige kundekontakt kunne håndtere opgaverne mere effektivt og levere en mere personlig service, der giver større kundetilfredshed og -loyalitet.

Få mere værdi ud af din informationskapital
Vores løsninger er designet til at lette informationsstrømmen i hele din organisation. Ved at gøre informationerne mere tilgængelige, anvendelige, håndterlige og søgbare vil mulighederne for at tilpasse sig et foranderligt forretningsmiljø blive forbedret betydeligt.

Forbedre produktiviteten og reduce spild
At afstemme teknologien til de ansattes foretrukne arbejdsmetoder og tilbyde dem hjælp med at tilpasse sig til forandringer har direkte indflydelse på ydeevne og produktivitet. Vi kan også hjælpe dig med at styre omkostningerne og spare tid ved at identificere flaskehalse og kontrollere ressourceforbruget, så du kan undgå spild og forøge investeringsafkastet.

Kundecase

Følgende to eksempler illustrerer, hvordan Ricohs MDS-tjenester kan skræddersys til forskellige behov:

Styring af printomkostninger

Organisationer inden for alle brancher forsøger at finde nye veje til at reducere omkostninger uden at påvirke servicekvaliteten eller kundetilfredsheden.

Vores skræddersyede løsninger giver mulighed for at optimere printforbruget, kvaliteten om omkostningerne. Alle tiltag starter med en vurdering af printflåden, enhedsbrugen, dokumentflowet og de mest benyttede funktioner.

Med disse indsigter kan Ricoh tilbyde de rette løsninger til at:

  • Dirigere og distribuere printjobs
  • Kontrollere adgangen og reducere spild
  • Overvåge printforbruget og styre relaterede omkostninger
  • Centralisere udfærdigelse af rapporter
  • Styre output-miljøet

Styring af produkter fra flere leverandører

Ved at vælge Ricoh som et enkelt kontaktpunkt til styring af dokumentløsninger, inklusive produkter fra tredjeparter, får vores kunder mulighed for at minimere tid og energi til håndtering af disse forhold.

Vi styrer og måler de daglige aktiviteter og overholdelsen af serviceniveauaftaler (SLA), så organisationer kan drage fordel af professionel og pålidelig service. Denne tilgang gør virksomhederne i stand til at reducere antallet af leverandører og udnytte deres ressourcer mere effektivt.



Relaterede cases

  • RatioData

    RatioData

    Financial services IT specialist Ratiodata partners with Ricoh to deliver solutions to make admin processes more efficient.

  • Wico Scholengemeenschap

    Wico Scholengemeenschap

    With Ricoh's help, schools in Belgium are able to produce more effective educational collateral at a lower cost.

Relaterede tjenester

  • Global Clariti

    Global Clariti Dashboard

    Ricohs intuitive Global Clariti-dashboard, som er en væsentlig komponent i vores MDS-løsninger, er et effektivt produktivitetsværktøj, der gør det muligt at kontrollere dokumentprocesserne på tværs af hele maskinparken.

  • Invoicing Services

    Faktureringstjenester

    Optimér jeres regnskabsprocesser ved at skifte til papirløs fakturering i et tempo, der passer til jeres organisation, kunder og leverandører .

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.