Managed Document Solutions
I vore dages konkurrencebetonede marked er muligheden for at kunne tilgå og dele informationer effektivt afgørende for at opnå succes. Ricohs Managed Document Services (MDS) er løsninger, der er skræddersyet til at optimere dine dokumentprocesser og give sikker adgang til de rette oplysninger på de ønskede tidspunkter.
Vores tjeneste tager hånd om de tre vigtigste aspekter ved dokumentstyring:
- Dokumentoprettelsen
- Hvordan informationerne kommer rundt i virksomheden
- At informationsbehandlingen skaber ekstra forretningsværdi
Hver MDS-løsning skræddersys til din virksomheds behov, både hvad angår målsætninger og selve forretningen.
I tæt samarbejde med jeres team bruger vi vores anerkendte metode til at fastlægge den bedste konfiguration for din organisation:
- Først ser vi på, hvordan I tilgår, anvender og opbevarer trykte og elektroniske data, ved at evaluere jeres miljø, infrastruktur og selve informationerne.
- Derefter arbejder vi på at optimere infrastrukturen for at sikre, at jeres medarbejdere har problemfri adgang til de oplysninger, de skal bruge til at understøtte deres opgaver.
- Dernæst kigger vi på den overordnede printadfærd i virksomheden, herunder hvad brugerne printer, og hvorfor.
- Med disse oplysninger kan vi afgøre, hvilke teknologier til printstyring, der bedst vil hjælpe jer med at øge produktiviteten og eliminere spild.
- Igennem hele processen vurderer vi, hvordan medarbejderne reagerer på ændringerne og tilpasser om nødvendigt vores tilgang.
- Vi arbejder derefter med at sikre forbedringer i takt med at virksomheden vokser og ændrer sig, alt imens vi nøje overvåger de lovgivningsmæssige krav til sikkerheden.
Som en del af vores tjeneste kan Ricoh også administrere eventuelle tredjeparter, der indgår i infrastrukturen til dokumenthåndtering. Dette vil give yderligere mulighed for at strømline processer og reducere virksomhedens administrationsomkostninger.
- Funktioner og fordele
-
Ricohs skræddersyede tjenester til dokumenthåndtering er udviklet til din virksomhed for at gøre det nemmere at udnytte informationerne effektivt. Vores anerkendte løsninger hjælper dig med at:
Styrke kundetilfredsheden gennem hurtigere responstider
Kunderne forventer og fortjener effektiv og velinformeret service. Ved at strømline dokumentprocesserne vil medarbejdere med den daglige kundekontakt kunne håndtere opgaverne mere effektivt og levere en mere personlig service, der giver større kundetilfredshed og -loyalitet.Få mere værdi ud af din informationskapital
Vores løsninger er designet til at lette informationsstrømmen i hele din organisation. Ved at gøre informationerne mere tilgængelige, anvendelige, håndterlige og søgbare vil mulighederne for at tilpasse sig et foranderligt forretningsmiljø blive forbedret betydeligt.Forbedre produktiviteten og reduce spild
At afstemme teknologien til de ansattes foretrukne arbejdsmetoder og tilbyde dem hjælp med at tilpasse sig til forandringer har direkte indflydelse på ydeevne og produktivitet. Vi kan også hjælpe dig med at styre omkostningerne og spare tid ved at identificere flaskehalse og kontrollere ressourceforbruget, så du kan undgå spild og forøge investeringsafkastet. - Kundecase
-
Følgende to eksempler illustrerer, hvordan Ricohs MDS-tjenester kan skræddersys til forskellige behov:
Styring af printomkostninger
Organisationer inden for alle brancher forsøger at finde nye veje til at reducere omkostninger uden at påvirke servicekvaliteten eller kundetilfredsheden.
Vores skræddersyede løsninger giver mulighed for at optimere printforbruget, kvaliteten om omkostningerne. Alle tiltag starter med en vurdering af printflåden, enhedsbrugen, dokumentflowet og de mest benyttede funktioner.
Med disse indsigter kan Ricoh tilbyde de rette løsninger til at:
- Dirigere og distribuere printjobs
- Kontrollere adgangen og reducere spild
- Overvåge printforbruget og styre relaterede omkostninger
- Centralisere udfærdigelse af rapporter
- Styre output-miljøet
Styring af produkter fra flere leverandører
Ved at vælge Ricoh som et enkelt kontaktpunkt til styring af dokumentløsninger, inklusive produkter fra tredjeparter, får vores kunder mulighed for at minimere tid og energi til håndtering af disse forhold.
Vi styrer og måler de daglige aktiviteter og overholdelsen af serviceniveauaftaler (SLA), så organisationer kan drage fordel af professionel og pålidelig service. Denne tilgang gør virksomhederne i stand til at reducere antallet af leverandører og udnytte deres ressourcer mere effektivt.