Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Virksomhedens udgifter

Ricohs løsning til virksomhedens udgifter reducerer den tid, du bruger til administrative opgaver, og mindsker omkostningerne til udskrivning og opbevaring af dokumenter ved at give dig et hurtigt omkostningseffektivt alternativ til tidskrævende manuelle processer.

Dokumenter hentes via multifunktionelle enheder og indekseres undervejs, så du let kan finde og hente dem fra et sikkert centralt arkiv. Løsningen hjælper også med at fremskynde behandlingen af anmodninger og automatisere godkendelser. Du opnår sikker fjernadgang til dokumentarkivet, så du kan gennemgå og godkende udgifter fra forskellige lokaliteter.

Hele processen er strømlinet, og med sikker dokumentadgang samt nøjagtig indeksering og sporing får du et tydeligt revisionsspor, som fremmer overholdelse af lovkrav.


Vigtigste funktioner og fordele

Med Ricohs løsning til virksomhedens udgifter sparer du både tid og penge ved hjælp af hurtig elektronisk behandling af udgifter.

Vores løsning kan hjælpe dig med at:

Reducere administrationstid og -omkostninger

  • Automatisk hentning af dokumenter og hurtig overførsel til et sikkert søgbart elektronisk arkiv fremmer behandlingen af udgifter
  • Registrering af metadata og stregkodelæsning kan automatiseres med optisk tegngenkendelse og multifunktionelle enheder
  • Papirkvitteringer, elektroniske udskrifter og formularer integreres i den digitale arbejdsgang for at fremskynde behandlingen af anmodninger

Optimere processerne

  • Let sporing, automatiske påmindelser og overblik over udgiftsopgørelser sparer tid og hjælper administratorer med at overvåge og styre elektroniske godkendelser
  • Øjeblikkelig elektronisk adgang gør det muligt for ledere at fjerngodkende dokumenter og flytte dem mellem sikre elektroniske mapper, så processerne lettes

Forenkle compliance

  • Sikker adgang og gennemsigtige revisionsspor fremmer virksomhedens overholdelse af lovkrav, skatteangivelser, budgettering og sporing

Relaterede tjenester

  • Accounts Payable

    Kreditorbogholderi

    En løsning, der er let at implementere og automatiserer indsamling, godkendelse, betaling og arkivering af fakturaer.

  • Contract Management

    Kontraktstyring

    Opnå kontrol over din kontraktstyring med vores sikre løsning, der letter dokumentsøgningen.

  • Human Resource Records

    Personalejournaler

    Effektivisér arbejdsprocesserne, og boost medarbejdernes produktivitet med hurtig og sikker styring af personalejournaler.