Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Personalejournaler

Personaleafdelinger behandler dagligt store mængder fortrolig dokumentation lige fra CV'er og kontrakter til sundheds- og pensionsoplysninger. Uafhængigt af din virksomheds størrelse er det nødvendigt at have processer til at styre alt dette papirarbejde effektivt og sikkert.

Ricohs løsning til personalejournaler hjælper personaleafdelinger med at strømline dokumentstyringen. Dokumenterne indsamles, indekseres og gemmes centralt i et elektronisk arkiv, der er let at styre. Alle de følsomme dokumenter i din virksomhed gemmes og kan tilgås sikkert, så personaleafdelingen altid har ajourførte oplysninger lige ved hånden.

Ved at integrere en digital dokumentløsning i et eksisterende elektronisk workflow kan du optimere arbejdsprocesserne betydeligt og spare penge:

  • Dokumenter kan nemt distribueres og spores, hvilket sikrer hurtige godkendelser og tilladelser
  • Fortroligheden fremmes med effektiv dokumentindsamling og sikre adgangsregler
  • Sikker opbevaring og adgang samt mulighed for at spore dokumenter bidrager til overholdelse af lovkrav
  • Opnå besparelser ved at reducere manuelle procedurer og fysisk dokumentarkivering samt printomkostninger

Funktioner og fordele

Ricohs løsning til personalejournaler booster produktiviteten med hurtig og sikker styring af fortrolige dokumenter.

Vores løsning vil hjælpe med at:

Opnå sikkerhed og compliance

  • Undgå tab eller misbrug af fortrolige oplysninger med sikre rollebaserede adgangsrettigheder
  • Overholde lovkrav med korrekt indeksering og revisionsspor samt versionsstyring af dokumenter
  • Forenkle compliance med sikker elektronisk opbevaring, som strømliner regler om opbevaring og makulering af dokumenter


Fremme dokumentbehandlingen

  • Optimere processer som fx rekruttering ved at gøre det nemt og hurtigt at finde og sortere CV'er og andre dokumenter
  • Opnå øjeblikkelig og sikker adgang til centralt opbevarede elektroniske dokumenter og dermed hurtigere godkendelse fra ledere i hele virksomheden
  • Hente og konvertere dokumenter let til søgbare indekserede digitale formater, som kan vises i mere end 300 forskellige filformater


Reducere omkostningerne

  • Reducere tidsspild og omkostninger ved administration og arkivering med øjeblikkelig adgang til et præcist indekseret og centralt styret elektronisk arkiv

Relaterede tjenester

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.

  • Contract Management

    Kontraktstyring

    Opnå kontrol over din kontraktstyring med vores sikre løsning, der letter dokumentsøgningen.