homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview
Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Kontraktstyring

Med Ricohs løsning til kontraktstyring får du et sikkert elektronisk arkiv, der er enkelt at styre centralt og giver adgang til opdateret dokumentation i realtid.

Central lagring gør det nemmere for dig at styre og finde nødvendige kontrakter, samtidig med at du er garanteret avanceret dokumentsikkerhed.

Vores løsning muliggør indsamling af dokumenter til filindeksering. Filerne gemmes i sikre mapper, hvor kun godkendte brugere har adgang til dem. Dermed bliver det hurtigt og let for dig at finde kontrakter og serviceaftaler, og risokoen for fejlplacering eller -arkivering elimineres.

Funktioner og fordele

Takket være vores løsning får du ikke blot kontrol over kontraktstyringen i din virksomhed, du får også:

Nem adgang til fortrolige oplysninger

  • Papirdokumenter er lette at konvertere og indeksere til enkel søgning
  • Avanceret informationsstyring sikrer, at du har vigtige oplysninger lige ved hånden, så du kan træffe hurtige beslutninger


Øget sikkerhed

  • Den rollebaserede systemadgang gør det let at styre, hvem der har adgang til dokumenter
  • Brugerlogge og revisionsspor kan bruges til at spore brugerbesøg og fremme compliance
  • Regelmæssig backup sikrer virksomhedens kontinuitet og forhindrer datalækage


Større effektivitet

  • Digitalt workflow mindsker fejl og risikoen for, at kontrakter placeres eller arkiveres forkert
  • Funktionen optisk tegngenkendelse digitaliserer hurtigt og præcist tekst
  • Centraliseret elektronisk opbevaring optimerer dokumentadgangen
  • Versionsstyring sikrer, at du altid har adgang til de senest opdaterede dokumenter

Relaterede tjenester

  • Accounts Payable

    Kreditorbogholderi

    En løsning, der er let at implementere og automatiserer indsamling, godkendelse, betaling og arkivering af fakturaer.

  • Security Solutions

    Sikkerhedsløsninger

    Med vores vejledning samt hardware- og software-løsninger får du opfyldt sikkerhedsbehovene i dit dokumentmiljø.

  • Document Governance

    Dokumentstyring

    En række integrerede applikationer og værktøjer til at styre og overvåge din dokumentinfrastruktur.

  • Device Management

    Enhedsstyring

    Hurtig og effektiv support af flere enheder giver dine medarbejdere mere tid til forretningskritiske opgaver.

  • Customer Services

    Kundeservice

    En løsning, der giver dine kundeservicemedarbejdere øjeblikkelig adgang til opdaterede oplysninger.

  • Accounts receivable - archiving

    Debitorbogholderi – arkivering

    Optimér din kundeservice med hurtig og lettilgængelig central arkivering af fakturaer.