Kontraktstyring
Med Ricohs løsning til kontraktstyring får du et sikkert elektronisk arkiv, der er enkelt at styre centralt og giver adgang til opdateret dokumentation i realtid.
Central lagring gør det nemmere for dig at styre og finde nødvendige kontrakter, samtidig med at du er garanteret avanceret dokumentsikkerhed.
Vores løsning muliggør indsamling af dokumenter til filindeksering. Filerne gemmes i sikre mapper, hvor kun godkendte brugere har adgang til dem. Dermed bliver det hurtigt og let for dig at finde kontrakter og serviceaftaler, og risokoen for fejlplacering eller -arkivering elimineres.
- Funktioner og fordele
-
Takket være vores løsning får du ikke blot kontrol over kontraktstyringen i din virksomhed, du får også:
Nem adgang til fortrolige oplysninger
- Papirdokumenter er lette at konvertere og indeksere til enkel søgning
- Avanceret informationsstyring sikrer, at du har vigtige oplysninger lige ved hånden, så du kan træffe hurtige beslutninger
Øget sikkerhed
- Den rollebaserede systemadgang gør det let at styre, hvem der har adgang til dokumenter
- Brugerlogge og revisionsspor kan bruges til at spore brugerbesøg og fremme compliance
- Regelmæssig backup sikrer virksomhedens kontinuitet og forhindrer datalækage
Større effektivitet
- Digitalt workflow mindsker fejl og risikoen for, at kontrakter placeres eller arkiveres forkert
- Funktionen optisk tegngenkendelse digitaliserer hurtigt og præcist tekst
- Centraliseret elektronisk opbevaring optimerer dokumentadgangen
- Versionsstyring sikrer, at du altid har adgang til de senest opdaterede dokumenter