HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
About Ricoh - London Office
Bæredygtighed

Vores engagement i at opbygge en bæredygtig fremtid

Ved Ricoh har ESG (Environmental, Social & Governance) defineret, hvordan vi driver forretning, siden virksomheden blev grundlagt i 1936. Det er centralt for vores aktiviteter og berører alle dele af vores organisation.
Læs mere om vores initiativer
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Kreditorbogholderi

Ricohs faktureringsservice til kreditorbogholderiet gør det let at indsamle, behandle, godkende og arkivere leverandørfakturaer. Fakturaerne indsamles, når de modtages, og sendes automatisk til et sikkert og søgbart elektronisk arkiv.

Vores løsning automatiserer tidskrævende manuelle opgaver, så styringen af dine leverandørfakturaer forløber gnidningsfri, samtidig med at du får øjeblikkelig elektronisk adgang i realtid til fakturaer og andre relevante dokumenter samt nøjagtig statusrapportering.

Du opnår et bedre forhold til dine leverandører, da du er sikret rettidig betaling af fakturaer. Dermed undgår du gebyrer pga. for sen betaling og kan drage nytte af rabatter ved tidlig betaling.

Funktioner og fordele

Ricohs faktureringsservice til kreditorbogholderiet optimerer dine processer ved at automatisere tidskrævende manuelle opgaver i forbindelse med indsamling og sporing af fakturaer.

Med denne løsning kan du:

  • Spare penge på manuelle processer ved at automatisere indsamling af fakturaer. Ved hjælp af optisk tegngenkendelse minimeres dyre og tidskrævende manuelle processer, da fakturaerne sendes til et sikkert elektronisk arkiv.
  • Øge effektiviteten og reducere omkostningerne med centraliseret elektronisk opbevaring. Løsningen giver øjeblikkelig adgang til forretningskritiske fakturaer og effektiviserer søgning, hentning, revision, arkivering og statusrapportering efter behov.
  • Opbygge tillid med avanceret sikkerhed og compliance. Processerne er gennemsigtige, præcise samt lette at spore, og arkiveringen foregår hurtigt og gnidningsfrit. Integrerede rollebaserede adgangsrettigheder, revisionsspor og versionsstyring optimerer fortroligheden, compliance og kundetilliden.
  • Effektivisere annotering og distribution af dokumenter. Med digital godkendelse kan dokumenter let flyttes og annoteres i overensstemmelse med virksomhedens godkendelsesprocedure.

Relaterede tjenester

  • Accounts receivable - archiving

    Debitorbogholderi – arkivering

    Optimér din kundeservice med hurtig og lettilgængelig central arkivering af fakturaer.

  • Invoicing Services

    Faktureringstjenester

    Optimér jeres regnskabsprocesser ved at skifte til papirløs fakturering i et tempo, der passer til jeres organisation, kunder og leverandører .

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.