Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Kreditorbogholderi

Ricohs faktureringsservice til kreditorbogholderiet gør det let at indsamle, behandle, godkende og arkivere leverandørfakturaer. Fakturaerne indsamles, når de modtages, og sendes automatisk til et sikkert og søgbart elektronisk arkiv.

Vores løsning automatiserer tidskrævende manuelle opgaver, så styringen af dine leverandørfakturaer forløber gnidningsfri, samtidig med at du får øjeblikkelig elektronisk adgang i realtid til fakturaer og andre relevante dokumenter samt nøjagtig statusrapportering.

Du opnår et bedre forhold til dine leverandører, da du er sikret rettidig betaling af fakturaer. Dermed undgår du gebyrer pga. for sen betaling og kan drage nytte af rabatter ved tidlig betaling.

Funktioner og fordele

Ricohs faktureringsservice til kreditorbogholderiet optimerer dine processer ved at automatisere tidskrævende manuelle opgaver i forbindelse med indsamling og sporing af fakturaer.

Med denne løsning kan du:

  • Spare penge på manuelle processer ved at automatisere indsamling af fakturaer. Ved hjælp af optisk tegngenkendelse minimeres dyre og tidskrævende manuelle processer, da fakturaerne sendes til et sikkert elektronisk arkiv.
  • Øge effektiviteten og reducere omkostningerne med centraliseret elektronisk opbevaring. Løsningen giver øjeblikkelig adgang til forretningskritiske fakturaer og effektiviserer søgning, hentning, revision, arkivering og statusrapportering efter behov.
  • Opbygge tillid med avanceret sikkerhed og compliance. Processerne er gennemsigtige, præcise samt lette at spore, og arkiveringen foregår hurtigt og gnidningsfrit. Integrerede rollebaserede adgangsrettigheder, revisionsspor og versionsstyring optimerer fortroligheden, compliance og kundetilliden.
  • Effektivisere annotering og distribution af dokumenter. Med digital godkendelse kan dokumenter let flyttes og annoteres i overensstemmelse med virksomhedens godkendelsesprocedure.

Relaterede tjenester

  • Accounts receivable - archiving

    Debitorbogholderi – arkivering

    Optimér din kundeservice med hurtig og lettilgængelig central arkivering af fakturaer.

  • Invoicing Services

    Faktureringstjenester

    Optimér jeres regnskabsprocesser ved at skifte til papirløs fakturering i et tempo, der passer til jeres organisation, kunder og leverandører .

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.