Kreditorbogholderi
Ricohs faktureringsservice til kreditorbogholderiet gør det let at indsamle, behandle, godkende og arkivere leverandørfakturaer. Fakturaerne indsamles, når de modtages, og sendes automatisk til et sikkert og søgbart elektronisk arkiv.
Vores løsning automatiserer tidskrævende manuelle opgaver, så styringen af dine leverandørfakturaer forløber gnidningsfri, samtidig med at du får øjeblikkelig elektronisk adgang i realtid til fakturaer og andre relevante dokumenter samt nøjagtig statusrapportering.
Du opnår et bedre forhold til dine leverandører, da du er sikret rettidig betaling af fakturaer. Dermed undgår du gebyrer pga. for sen betaling og kan drage nytte af rabatter ved tidlig betaling.
- Funktioner og fordele
-
Ricohs faktureringsservice til kreditorbogholderiet optimerer dine processer ved at automatisere tidskrævende manuelle opgaver i forbindelse med indsamling og sporing af fakturaer.
Med denne løsning kan du:
- Spare penge på manuelle processer ved at automatisere indsamling af fakturaer. Ved hjælp af optisk tegngenkendelse minimeres dyre og tidskrævende manuelle processer, da fakturaerne sendes til et sikkert elektronisk arkiv.
- Øge effektiviteten og reducere omkostningerne med centraliseret elektronisk opbevaring. Løsningen giver øjeblikkelig adgang til forretningskritiske fakturaer og effektiviserer søgning, hentning, revision, arkivering og statusrapportering efter behov.
- Opbygge tillid med avanceret sikkerhed og compliance. Processerne er gennemsigtige, præcise samt lette at spore, og arkiveringen foregår hurtigt og gnidningsfrit. Integrerede rollebaserede adgangsrettigheder, revisionsspor og versionsstyring optimerer fortroligheden, compliance og kundetilliden.
- Effektivisere annotering og distribution af dokumenter. Med digital godkendelse kan dokumenter let flyttes og annoteres i overensstemmelse med virksomhedens godkendelsesprocedure.