Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Bilparkoptegnelser

Ved hjælp af velstrukturerede, koordinerede oplysninger kan alle virksomheder overholde de mange bestemmelser der er i forbindelse med en virksomheds bilpark og førere. Ricohs løsning til bilparkoptegnelser omfatter et sikkert elektronisk arkiv med enkel central styring, der fremmer kontrollen over dine bilparkoptegnelser.

Vores løsning er let at implementere og gør det hurtigt for dig at hente og indeksere dokumenter, så du altid har adgang til de nyeste versioner af dine bilparkoptegnelser i realtid.

Ved at digitalisere og indeksere dine dokumenter bliver de nemme at finde, så du sparer tid på at søge igennem papirfiler. Derudover optimeres dine processer, og din fejlmargin reduceres, da risikoen for, at dokumenterne bliver fejlplaceret eller -arkiveret elimineres. Med digital arkivering sparer du også penge på indkøb og opbevaring af papir, hvilket fremmer bæredygtighed.

Funktioner og fordele

Ricohs løsning til bilparkoptegnelser reducerer tidskrævende manuelle processer og giver øjeblikkelig adgang til dine dokumenter, når du skal bruge dem.

Med denne service kan du:

Lette compliance

  • Digitaliserede dokumenter og centraliseret opbevaring gør det enkelt at søge og hente alle dokumenter vedrørende dine køretøjer
  • Præcis indeksering, revisionsspor og versionsstyring bidrager til overholdelse af lovbestemmelserne
  • Al dokumentation vedrørende køretøjer og førere inklusive forsikringspapirer, papirer om sikkerhedstjek og regisreringsattester kan sammenlignes og opdateres, hvilket er med til at opretholde en sikker og produktiv bilpark


Reducere forretningsomkostningerne

  • Administrationsomkostningerne reduceres, og omkostningerne til fysisk opbevaring elimineres
  • Let adgang til et elektronisk arkiv, der er centralt styret og præcist indekseret, eliminerer behovet for manuel sammenligning og behandling af dokumenter vedrørende køretøjer
  • Omkostningerne kan reduceres yderligere ved at sende og modtage dokumenter digitalt


Optimere dokumentbehandlingen og spare tid

  • Centraliseret elektronisk dokumentstyring optimerer processerne i forbindelse med din bilpark såsom erstatningskrav
  • Adgang til dokumenter i realtid reducerer den tid, der bruges på manuelt at søge efter og finde vigtige dokumenter

Relaterede tjenester

  • Customer Services

    Kundeservice

    En løsning, der giver dine kundeservicemedarbejdere øjeblikkelig adgang til opdaterede oplysninger.

  • Human Resource Records

    Personalejournaler

    Effektivisér arbejdsprocesserne, og boost medarbejdernes produktivitet med hurtig og sikker styring af personalejournaler.

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.

  • Device Management

    Enhedsstyring

    Hurtig og effektiv support af flere enheder giver dine medarbejdere mere tid til forretningskritiske opgaver.