Kundeservice
For at yde en god kundeservice er det ofte nødvendigt at få hurtig adgang til nøjagtige oplysninger. Men med så mange forskellige dokumenter i forskellige formater i en organisation kan medarbejderne bruge timer på at søge efter det, de behøver. Det er både spild af tid og frustrerende for kunderne, som ofte sidder og venter på hjælp.
Ricohs kundeservice-løsning giver virksomheder et centralt arkiv til digitale dokumenter, og så understøtter det mere end 300 forskellige filtyper. Dokumenterne indsamles hurtigt, indekseres og gemmes, og de mest aktuelle oplysninger er straks klar til brug. Kundeservicemedarbejderne bliver dermed i stand til at svare hurtigt og nøjagtigt med ajourførte oplysninger.
Udover effektiviteten og fordelene for kundeservice hjælper denne papirløse løsning virksomheder med at forbedre dokumentsikkerheden, lette compliance og øge bæredygtigheden. Du sparer tid på manuel indeksering, og nøjagtigheden forbedres. Det bliver let at annotere dokumenter, inden de flyttes til sikre, elektroniske mapper, og processerne er gennemsigtige og nemme at revidere.
- Funktioner og fordele
-
Med Ricohs kundeservice-løsning sparer virksomheder tid på at lede efter oplysninger, og dermed får de mere tid til kunderne.
Vores løsning vil hjælpe med at:
- Forbedre din kundeservice med ajourførte oplysninger, der er lettilgængelige
- Sikre fortrolighed for kunderne med rollebaseret sikkerhed, der styrer dokumentadgangen
- Øge effektiviteten med hurtig adgang til kundeoplysninger gennem et centralt digitalt arkiv
- Reducere tid på manuel indeksering med optisk tegngenkendelse
- Hente de rigtige dokumenter hurtigt med et søgbart indekseret format
- Lette compliance med gennemsigtige revisionsspor og versionsstyring, som sikrer, at kun de senest opdaterede dokumenter er tilgængelige