Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Kundeservice

For at yde en god kundeservice er det ofte nødvendigt at få hurtig adgang til nøjagtige oplysninger. Men med så mange forskellige dokumenter i forskellige formater i en organisation kan medarbejderne bruge timer på at søge efter det, de behøver. Det er både spild af tid og frustrerende for kunderne, som ofte sidder og venter på hjælp.

Ricohs kundeservice-løsning giver virksomheder et centralt arkiv til digitale dokumenter, og så understøtter det mere end 300 forskellige filtyper. Dokumenterne indsamles hurtigt, indekseres og gemmes, og de mest aktuelle oplysninger er straks klar til brug. Kundeservicemedarbejderne bliver dermed i stand til at svare hurtigt og nøjagtigt med ajourførte oplysninger.

Udover effektiviteten og fordelene for kundeservice hjælper denne papirløse løsning virksomheder med at forbedre dokumentsikkerheden, lette compliance og øge bæredygtigheden. Du sparer tid på manuel indeksering, og nøjagtigheden forbedres. Det bliver let at annotere dokumenter, inden de flyttes til sikre, elektroniske mapper, og processerne er gennemsigtige og nemme at revidere.


Funktioner og fordele

Med Ricohs kundeservice-løsning sparer virksomheder tid på at lede efter oplysninger, og dermed får de mere tid til kunderne.

Vores løsning vil hjælpe med at:

  • Forbedre din kundeservice med ajourførte oplysninger, der er lettilgængelige
  • Sikre fortrolighed for kunderne med rollebaseret sikkerhed, der styrer dokumentadgangen
  • Øge effektiviteten med hurtig adgang til kundeoplysninger gennem et centralt digitalt arkiv
  • Reducere tid på manuel indeksering med optisk tegngenkendelse
  • Hente de rigtige dokumenter hurtigt med et søgbart indekseret format
  • Lette compliance med gennemsigtige revisionsspor og versionsstyring, som sikrer, at kun de senest opdaterede dokumenter er tilgængelige

Relaterede tjenester

  • Contract Management

    Kontraktstyring

    Opnå kontrol over din kontraktstyring med vores sikre løsning, der letter dokumentsøgningen.

  • Styring af kundekommunikation

    Styring af kundekommunikation

    Optimér kundekommunikationen med innovativ teknologi til flere kanaler, workflowløsninger og muligheder for personlig tilpasning.

  • Precision Marketing Services

    Precision Marketing Services

    Handlingsorienteret viden og tilpasningsværktøjer, der hjælper med at optimere kunderespons og konverteringsrater.