Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Virksomhedens udgifter

Ricohs løsning til virksomhedens udgifter reducerer den tid, du bruger til administrative opgaver, og mindsker omkostningerne til udskrivning og opbevaring af dokumenter ved at give dig et hurtigt omkostningseffektivt alternativ til tidskrævende manuelle processer.

Dokumenter hentes via multifunktionelle enheder og indekseres undervejs, så du let kan finde og hente dem fra et sikkert centralt arkiv. Løsningen hjælper også med at fremskynde behandlingen af anmodninger og automatisere godkendelser. Du opnår sikker fjernadgang til dokumentarkivet, så du kan gennemgå og godkende udgifter fra forskellige lokaliteter.

Hele processen er strømlinet, og med sikker dokumentadgang samt nøjagtig indeksering og sporing får du et tydeligt revisionsspor, som fremmer overholdelse af lovkrav.


Funktioner og fordele

Med Ricohs løsning til virksomhedens udgifter sparer du både tid og penge ved hjælp af hurtig elektronisk behandling af udgifter.

Vores løsning kan hjælpe dig med at:

Reducere administrationstid og -omkostninger

  • Automatisk hentning af dokumenter og hurtig overførsel til et sikkert søgbart elektronisk arkiv fremmer behandlingen af udgifter
  • Registrering af metadata og stregkodelæsning kan automatiseres med optisk tegngenkendelse og multifunktionelle enheder
  • Papirkvitteringer, elektroniske udskrifter og formularer integreres i den digitale arbejdsgang for at fremskynde behandlingen af anmodninger

Optimere processerne

  • Let sporing, automatiske påmindelser og overblik over udgiftsopgørelser sparer tid og hjælper administratorer med at overvåge og styre elektroniske godkendelser
  • Øjeblikkelig elektronisk adgang gør det muligt for ledere at fjerngodkende dokumenter og flytte dem mellem sikre elektroniske mapper, så processerne lettes

Forenkle compliance

  • Sikker adgang og gennemsigtige revisionsspor fremmer virksomhedens overholdelse af lovkrav, skatteangivelser, budgettering og sporing

Relaterede tjenester

  • Accounts Payable

    Kreditorbogholderi

    En løsning, der er let at implementere og automatiserer indsamling, godkendelse, betaling og arkivering af fakturaer.

  • Contract Management

    Kontraktstyring

    Opnå kontrol over din kontraktstyring med vores sikre løsning, der letter dokumentsøgningen.

  • Human Resource Records

    Personalejournaler

    Effektivisér arbejdsprocesserne, og boost medarbejdernes produktivitet med hurtig og sikker styring af personalejournaler.