Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.


Forretningsmæssige udfordringer

Vi hjælper organisationer af alle størrelser og i alle brancher med at effektivisere deres arbejdsprocesser.

Vis alle

Forretningsmæssige udfordringer

Kundecase

  • Dansk Supermarked

    Dansk Supermarked

    Dansk Supermarked har opnået mange fordele ved IBMs globale samarbejde med Ricoh.

  • Coor Service Management

    Coor Service Management

    Coor Service Management har reduceret deres omkostninger og opnået større vidensdeling.

  • Netzodruk logo

    Netzodruk

    Ricoh's BatchBuilder helps to build Netzodruk's business

  • AkzoNobel

    AkzoNobel

    Ricoh collaboration solutions enable AkzoNobel to communicate effectively and with low environmental impact .

  • Zalsman logo

    Zalsman

    Family-owned graphic arts specialist Zalsman invests in the Ricoh Pro VC60000 high speed, high quality inket platform

  • Hopwood Hall College

    Hopwood Hall College

    Ricoh implements virtualised learning environment that facilitates dynamic information access and collaboration

  • Dalkia

    Dalkia

    Ricoh's tailored i-Invoice service helps Dalkia eliminate time consuming manual processes, saving €200,000 a year

Ricoh Insights

  • Triple R

    Triple 'R'

    I henhold til Triple R-undersøgelsen, der blev foretaget af Censuswide og sponsoret af Ricoh, skal virksomhederne forsøge at skabe balance mellem at tilbyde en købsoplevelse til kunden, der får vedkommende til at føle sig værdsat, mens de samtidigt skal undgå at virke for anmassende i deres interaktion.

  • World of Change - Ricoh Insights

    World of Change

    2016 var et år med store endringer, men det er i 2017 at vi virkelig vil se virkningene av utviklingen og hvordan de vil redefinere arbeidslivet.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    Da det offentlige har størst fokus på at støtte mindre virksomheder, og de store virksomheder generelt anses for at være store nok til at klare sig selv, bliver de mellemstore virksomheder ofte overset.

  • Ricoh - Communication Crackdown

    Communication Crackdown

    Mængden af irrelevant information lægger pres på forbrugerloyaliteten i Europa, med de fleste klar til at gribe ind over for virksomhederne og tjenesteudbyderne.

  • Ricoh Digital Marketplace

    Digital Marketpace - Hope or hype ?

    EU's planer om at få skabt et digitalt indre marked inden udgangen af 2016 er i fuld gang. Men hvad betyder det i praksis, hvordan vil det påvirke arbejdsstyrken, og hvordan bliver de europæiske virksomheder klar til den øgede konkurrence?