Sæt skub i produktiviteten
Som en lille virksomhed står du over for et unikt sæt udfordringer, når du skal navigere i det foranderlige arbejdsmiljø på den moderne arbejdsplads. Nye forventninger fra medarbejdere, avanceret teknologi, stigende antal krav til at overholde sikkerhedsstandarder kan være en udfordring - ikke mindst for mindre virksomheder, som samtidig skal jonglere den daglige drift og en omfattende liste af opgaver. Det kan påvirke resultatet, når man ikke har tid, ressourcer eller processer til at tackle opgaverne effektivt. Hos Ricoh leverer vi brugervenlige og omkostningseffektive løsninger, der er designet til at forbedre effektiviteten, sikkerheden og medarbejderoplevelsen. Med vores mangeårige erfaring hjælper vi virksomheder som din med deres digitale transformation, og vi hjælper forskellige afdelinger med at blive mere fleksible, produktive og engagerede.
Vores løsninger
Bedre medarbejderoplevelse og øget sikkerhed
Vores løsninger til mindre virksomheder er perfekte til tempofyldte arbejdsmiljøer. De forbedrer medarbejdernes oplevelse, muliggør mere fleksible arbejdsmuligheder og skaber øget samarbejde og engagement. Når det kommer til at beskytte din virksomhed, er Ricoh den optimale partner. Vores enheder og software er udstyret med sikkerhedsfunktioner i højeste kvalitet, der minimerer risikoen for databrud og gør overholdelsen af sikkerhedsstandarder lettere.
Handl nemt med Ricoh
Med RICOH Capital kan du få de teknologiske løsninger, du har brug for nu og her - uden forudbetaling . Du kan vælge at betale månedligt eller kvartalsvist og dermed fordele din investering, så din virksomhed kan innovere og trives.