Bringer mennesker, steder og oplevelser sammen
Fremtidens arbejdsplads skal kunne rumme kreativitet, fællesskab og samarbejde, der giver mulighed for personlige oplevelser og styrker arbejdstilfredsheden.
Ricoh tilbyder en platform til administrering af arbejdspladsen, der er centreret omkring mennesker - lige fra booking af skriveborde og mødelokaler til anmodninger om services, administration af besøgende og vejvisning.
Ved brug af intelligent dataanalyse hjælper RICOH Spaces dig med at transformere din arbejdspladsoplevelse og engagere medarbejderne i hybridarbejdets tidsalder.
Se videoen, og find ud af mere.
Én platform – uendelige muligheder for en optimeret arbejdsplads
-
Skrivebordsbooking
-
Administration af mødelokaler
-
Wayfinding
-
Gæsteadministration
-
Digital skiltning
-
Anmod om service
-
Booking- og miljøsensorer
Skrivebordsbooking
Gør dine medarbejderes hverdag nemmere
Giv dine medarbejdere mulighed for nemt at finde og booke ledige skriveborde ved hjælp af interaktive 3D-plantegninger og et online bookingsystem. Skab arbejdszoner eller nærmiljøer, der hjælper teams med at finde kolleger og reservere arbejdsområder i nærheden af dem for at fremme samarbejdet.
Det er også muligt at integrere med RICOH Smart Lockers. Der gør det til en bekvem platform, hvor medarbejderne kan booke alt gennem én enkelt app.
RICOH Spaces giver dig mulighed for at reagere hurtigt på dit personales og din virksomheds skiftende behov ved at omstrukturere arbejdsområder baseret på dataindsigt.
Administration af mødelokaler
Nem booking fra hvor som helst og når som helst
Det har aldrig været nemmere at booke et mødelokale end med RICOH Spaces. Brugere har nem adgang til et omfattende online bookingsystemoverblik, interaktive 3D-plantegninger og fysiske bookingskærme ved mødelokalerne – alt sammen gennem en brugervenlig app.
Problemfri integration med mere vidtstrakte funktioner, der gør, at anmodninger om service og administrering af møder bliver en strømlinet proces:
- Book sammenhængende lokaler med én enkelt bookning
- Administrér besøgende inden for den samme lokalebookningsfunktion
- Anmod om service, når du booker et lokale
- Beskyt følsomme lokaler med en admin-godkendelsesfunktion
- Søg efter lokaler baseret på deres funktioner fra bookningsfunktionen eller plantegninger
For at understøtte nem administration af lokaler tilbyder RICOH Spaces Room Panel med en række funktioner til at forenkle administrationen, herunder:
- Nemt overblik over lokaler, booking og tilpassede baggrunde
- Check-in- og aflysningsadvarsler samt automatisk frigivelse af bookede lokaler uden fremmøde
- Identificering af lokaler i brug med IoT-sensorer og LED-lys
- "Afslut mødet før tid"-funktion.
Wayfinding
Væk din arbejdsplads til live med 3D interaktiv vejvisning
RICOH Spaces giver dine medarbejdere fleksibiliteten til at se en live plantegning og booke en ressource direkte fra en storformatskærm placeret på dit kontor.
Med vejvisningsfunktionen, kan du holde styr på, hvor dine teammedlemmer sidder med en visuel repræsentation af kontorets layout til gæster og besøgende.
Få vist en digital 3D-plantegning fra en hvilken som helst skærm, så besøgende kan finde vej og opleve en nem og problemfri rejse gennem dit arbejdsområde.
- Enkel og effektiv vejvisning
- Få vist vigtige kontorfaciliteter såsom kantiner, toiletter eller brandudgange
- Gør besøgende trygge i at navigere i arbejdsområdet
Gæsteadministration
Strømlin og effektivisér administrationen af besøgende
Gør et godt førstehåndsindtryk, og øg sikkerheden og dine medarbejderes produktivitet med RICOH Spaces gæsteadministration.
Du har friheden til at tilpasse din login-oplevelse og styre, hvem der kommer ind i din bygning, hvilke data du indsamler fra dem, og den oplevelse, de får. Vink farvel til manuelle processer og besværet med at vedligeholde papirarkiver med vores brugervenlige grænseflade, som giver dig mulighed for at godkende besøgende på forhånd og tilføje en vært, der får besked, når den besøgende ankommer.
Uanset om du leder et mindre kontor eller flere bygninger på forskellige lokationer, er vores gæsteadministrationsløsning fleksibel, skalérbar og nem at tilpasse til at opfylde dine unikke behov.
Digital skiltning
Skab en unik oplevelse for medarbejdere og kunder
Digital signage eller digital skiltning kan være et meningsfuldt værktøj til intern kommunikation på arbejdspladsen ved at give dig mulighed for at kommunikere målrettede budskaber til dine medarbejdere samt kunder gennem digitale skærme.
Ricohs cloudbaserede og brugervenlige løsning giver dig mulighed for at oprette og administrere indhold fra ethvert sted, som sikrer, at dine beskeder er aktuelle og relevante.
- Hold dine medarbejdere ajour med interne nyheder, branchetrends og oversigt over vejret samt sport og aktier
- Vis relevante data til dine medarbejdere på dashboards og tavler
- Implementér funktionelle brugsfunktioner såsom vejvisning, kontaktoplysninger og booking af skriveborde
- Promovér begivenheder, og del vigtige oplysninger til interne eller eksterne
Anmod om service
Fleksible anmodninger om service til at strømline dine forretningsprocesser
Få fuldt ud tilpassede anmodninger om service, der kan skræddersyes til at passe til din virksomheds specifikke behov. På få minutter kan du bygge din egen formular til anmodninger om service, såsom catering, rengøring og indretning af mødelokaler.
Skær ned på tidsspilde ved at automatisere manuelle processer i din virksomhed:
- Planlæg automatiserede opgaver, såsom anmodning om rengøring
- Integrér med tredjeparts servicesystemer såsom ServiceNow og andre
- Få meddelelser om serviceanmodninger direkte i Microsoft Teams
- Book besøgende i forvejen, og anmod om service forud for besøget
- Tildel og begræns service til specifikke lokaler
Booking- og miljøsensorer
Styrk din arbejdsplads med AI-drevne IoT-sensorer
Føj den nyeste sensorteknologi til dit arbejdsområde, og modtag detaljerede data om dine lokaler i realtid.
Dataene integreres direkte i en samlet rapport, som giver dig indsigt, der er skræddersyet til dine behov. Dette kunne fx være sammenligninger af booket i forhold til faktisk ibrugtaget skriveborde eller møderum.
Fordele og indsigt:
- Synlighed i realtid, og nem oversigt over medarbejdere på plantegninger
- Automatisk mødeaflysning, hvis lokalet ikke er besat inden for 10 minutter efter starttidspunktet
- Sammenlign hvordan skriveborde, områder og lokaler bookes og bruges
- Øg brugseffektiviteten af mødelokaler ved for eksempel at forstå, om møder er booket længere end nødvendigt, og om lokalets størrelse er tilstrækkelig til antallet af deltagere i mødet
Hvorfor vælge RICOH Spaces?
Med Ricohs globale udstrækning leverer vi en kvalitetsplatform med den nødvendige hardware og services til at skabe en komplet løsning. RICOH Spaces er en dynamisk platform til at skabe en organiseret og inkluderende arbejdspladsoplevelse. Vi kan hjælpe med at løse hverdagens små udfordringer ved at levere:
- En platform, der er tilgængelig på flere sprog og kan leveres overalt i verden
- En imødekommende og intuitiv brugeroplevelse
- En komplet køreplan skabt på baggrund af feedback fra vores kunder
- Den nyeste cloudbaserede teknologi, der resulterer i en problemfri og skalérbar platform
- Omfattende data capture, der hjælper med at forbedre oplevelsen på arbejdspladsen og yde et reelt investeringsafkast
- Partnerintegrationer, der giver mulighed for én enkelt leverandør-tilgang med Ricoh som hovedpartner
Forny din arbejdsplads med RICOH Spaces
Er du klar til at opleve fordelene ved RICOH Spaces med egne øjne?
Tilmeld dig en gratis konsultation i dag og se, hvordan vores platform kan hjælpe med at optimere din arbejdsplads.
Gratis konsultation