Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Workflow Apps

Ricoh’s Workflow Apps enable businesses to work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.

Automate everyday workflows for maximum efficiency

The ability to use smart applications and access the cloud via our personal devices has transformed how we live.  Now that same seamless connection can transform how we work.  

Ricoh’s Workflow Apps enable businesses to work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.  

The easy-to-use software connects your Ricoh multifunction printer (MFP), mobile device or PC to popular third party applications such as Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox and Captio, so that important information becomes instantly accessible and ready to use or share.

Features and Benefits

  • Convert hardcopy documents to editable digital formats
  • Scan and send directly into Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox, Captio and more from your MFP or mobile device
  • Generate expense reports automatically and keep everything on a single platform
  • Start quickly, with no onsite engineer required
  • Distribute physical mail through the most appropriate channel, whether print or digital
  • Increase workplace productivity by reducing labour-intensive document tasks
  • Accelerate digitisation by integrating your cloud storage with the MFP
  • Maximise workflow efficiency with minimal effort
  • Reduce paper costs
  • Eliminate need for IT server infrastructure with serverless printing through the cloud


RSI - Free Trial

RICOH Smart Integration

Connect your Ricoh devices to popular cloud services to improve your business workflows and share important information instantly. We offer different packages that fit different needs. Try it for free for 60 days.

Request your free trial today


Education

Scan to Google Drive App enables faster marking and homework management for schools:

  •  Students can scan documents to their personal Google Drive account for access anywhere
  •  Decreasing unnecessary document printing 
  •  Enabling more flexibility for students when homeworking


workflow apps

workflow apps

Small business

Scan to SharePoint Online App automates invoice indexing:

  • Scan paper invoices directly to SharePoint Online and automatically sort into the correct folder
  • Improving workplace efficiency by removing the requirement for physical document mailing and manual data entry 
  • No training required as automated workflow sorts documents in the background  

Accounting & Administration

Ricoh transforms your smartphone into a perfect tool for tracking your business expenses:

  • Capture tickets, invoices, mileage and other travel expenses through your mobile device 
  • Make your expenses process more efficient by automatically generating your reports anywhere and anytime
  • Simplify approval and payment of employee expense claims

Ricoh Expense Manager

workflow apps

workflow apps

Local Authority

Ricoh optimises your document management and correspondence:

  • Simplify the process of managing, processing and posting important documentation to residents
  • Ensure important documents are created with the correct templates and mailed on time 
  • Clear and transparent audit trail