RICOH Smart Integration
Automatisering af processer er afgørende for at fremtidssikre jeres virksomhed og øge produktiviteten, så I kan sikre jeres udvikling af forretningen i nutidens skiftende marked. Det indebær, at I skal omstrukturere jeres forretningsprocesser, så de bliver mere smidige, gennemsigtige og mindre afhængige af medarbejderressourcer. Målet er at implementere løsninger, der gør det muligt at fjernstyre afgørende forretningsprocesser og give jeres medarbejdere adgang til vigtige oplysninger når som helst og hvor som helst.
Øg produktiviteten ved at forbinde jeres printere og enheder til populære cloudbaserede tjenester, hvilket blandt andet gør jer i stand til at dele vigtige oplysninger med det samme.
RICOH Smart Integration
-
Opret forbindelse mellem jeres enheder
RICOH Smart Integration er en platform, der tilbyder integration af cloud-baserede apps og dokumentbaserede arbejdsgange på tværs af enheder. Vores brugervenlige apps forbinder jeres Ricoh multifunktionsprinter (MFP), produkter og andre smart-enheder til populære cloudtjenester således, at vigtige oplysninger øjeblikkeligt bliver tilgængelige og klar til brug og deling. -
Integrer jeres cloudbaserede lager
Opret forbindelse fra jeres Ricoh-enhed til en række eksterne cloudbaserede tjenester. I behøver ikke længere være bundet til én maskine eller ét netværk for at få adgang til de dokumenter, I har brug for. Virksomhedens forskellige teams kan arbejde og tilgå dokumenter fra hvor som helst og dele filer - alt sammen fra deres egen personlige enhed. -
Forbedr jeres arbejdsgange
Arbejd hurtigere og mere omkostningseffektivt ved at automatisere hverdagens arbejdsgange. I dag håndterer I måske fakturaer, rejseudgifter eller samarbejder om dokumenter i en afdeling. Et papirdokument kan forvandles til flere digitale kopier, som kan deles og redigeres.
RICOH Smart Integration-pakker - gratis i 60 dage
Det er nemt at implementere RICOH Smart Integration på jeres betingelser. Se de forskellige pakkeløsninger nedenfor, og bestil den app-pakke, I har behov for i den periode, I skal bruge den, eller prøv den gratis i 60 dage. De forskellige apps aktiveres direkte fra jeres Ricoh-enhed, så I hurtigt kan komme i gang. Fordi RICOH Smart Integration er en cloudbaseret løsning, kræves der ingen dyr installation - eller teknikerbesøg for at komme i gang.
-
Standardpakke
- Scan til og udskriv fra populære cloudbaserede tjenester
- Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter
- Konverter dokumenter til MS Office-kompatible formater
-
Office 365-pakke
- Digitaliser jeres fysiske dokumenter
- Scan til og udskriv fra Office 365-programmer
- Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter
- Konverter dokumenter til MS Office-kompatible formater
-
DocuWare Cloud-pakke
- Digitaliser jeres fysiske dokumenter
- Scan til DocuWare Cloud
- Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter
-
Control+ pakke
- Få styr på omkostninger med rapportering per enhed, afdeling og bruger
- Enhedshåndtering til kontrol af status og om der er fejl
- Nem opsætning og konfiguration af apps på eksterne MFP'ere og selvregistrering af brugere
- Funktion til understøttelse af udrulning på større arbejdspladser
-
G Suite-pakke
- Digitaliser jeres fysiske dokumenter
- Scan til og udskriv fra Google cloud-lagring
- Send scannede dokumenter vha. din Gmail-adresse
Se demonstrationsvideoen for Control+
Find ud af, hvordan Control+ pakken giver mulighed for avanceret kontrol til rapportering, hjemmearbejde og enhedshåndtering. Se den korte video. Du kan finde oplysninger om pakkerne i afsnittet Apps og pakker.
BLI PaceSetter award for MFP cloud Ecosystem 2019-2020
Ricoh skilte sig ud i denne kategori på grund af platformen, RICOH Smart Integration, der gør det muligt for apps der er tilsluttet clouden at køre problemfrit på virksomhedens seneste intelligente MFP'ere og andre IoT-enheder.

Ricohs teknologi kan hjælpe jer med at løse de daglige udfordringer, uanset størrelse eller branche.
-
Små og mellemstore virksomheder
Se hvordan vi kan gøre jeres faktureringsprocesser meget mere effektive og give jeres økonomiafdeling mulighed for at bruge tid på opgaver, der skaber merværdi, i stedet for manuel fakturahåndtering. -
Uddannelse
Se hvordan Scan til Google Drive-appen eliminerer unødvendig udskrivning og giver større fleksibilitet til studerende, der arbejder hjemmefra.
Vil I høre mere om RICOH Smart Integration?
Kontakt os allerede i dag og lad os tale om jeres behov, og hvordan I kan forbedre jeres arbejdsplads.