RICOH Smart Integration
RICOH Smart Integration
-
Opret forbindelse mellem jeres enheder
RICOH Smart Integration er en platform, der tilbyder integration af cloud-baserede apps og dokumentbaserede arbejdsgange på tværs af enheder. Vores brugervenlige apps forbinder jeres Ricoh multifunktionsprinter (MFP), produkter og andre smart-enheder til populære cloudtjenester således, at vigtige oplysninger øjeblikkeligt bliver tilgængelige og klar til brug og deling. -
Integrer jeres cloudbaserede lager
Opret forbindelse fra jeres Ricoh-enhed til en række eksterne cloudbaserede tjenester. I behøver ikke længere være bundet til én maskine eller ét netværk for at få adgang til de dokumenter, I har brug for. Virksomhedens forskellige teams kan arbejde og tilgå dokumenter fra hvor som helst og dele filer - alt sammen fra deres egen personlige enhed. -
Forbedr jeres arbejdsgange
Arbejd hurtigere og mere omkostningseffektivt ved at automatisere hverdagens arbejdsgange. I dag håndterer I måske fakturaer, rejseudgifter eller samarbejder om dokumenter i en afdeling. Et papirdokument kan forvandles til flere digitale kopier, som kan deles og redigeres.
RICOH Smart Integration-pakker - gratis i 60 dage
Det er nemt at implementere RICOH Smart Integration på jeres betingelser. Se de forskellige pakkeløsninger nedenfor, og bestil den app-pakke, I har behov for i den periode, I skal bruge den, eller prøv den gratis i 60 dage. De forskellige apps aktiveres direkte fra jeres Ricoh-enhed, så I hurtigt kan komme i gang. Fordi RICOH Smart Integration er en cloudbaseret løsning, kræves der ingen dyr installation - eller teknikerbesøg for at komme i gang.
-
Standardpakke
- Scan til og udskriv fra populære cloudbaserede tjenester
- Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter
- Konverter dokumenter til MS Office-kompatible formater
-
Office 365-pakke
- Digitaliser jeres fysiske dokumenter
- Scan til og udskriv fra Office 365-programmer
- Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter
- Konverter dokumenter til MS Office-kompatible formater
-
DocuWare Cloud-pakke
- Digitaliser jeres fysiske dokumenter
- Scan til DocuWare Cloud
- Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter
-
Control+ pakke
- Få styr på omkostninger med rapportering per enhed, afdeling og bruger
- Enhedshåndtering til kontrol af status og om der er fejl
- Nem opsætning og konfiguration af apps på eksterne MFP'ere og selvregistrering af brugere
- Funktion til understøttelse af udrulning på større arbejdspladser
-
G Suite-pakke
- Digitaliser jeres fysiske dokumenter
- Scan til og udskriv fra Google cloud-lagring
- Send scannede dokumenter vha. din Gmail-adresse
Se demonstrationsvideoen for Control+
BLI PaceSetter award for MFP cloud Ecosystem 2019-2020
Ricohs teknologi kan hjælpe jer med at løse de daglige udfordringer, uanset størrelse eller branche.
-
Små og mellemstore virksomheder
Se hvordan vi kan gøre jeres faktureringsprocesser meget mere effektive og give jeres økonomiafdeling mulighed for at bruge tid på opgaver, der skaber merværdi, i stedet for manuel fakturahåndtering. -
Uddannelse
Se hvordan Scan til Google Drive-appen eliminerer unødvendig udskrivning og giver større fleksibilitet til studerende, der arbejder hjemmefra.
Vil I høre mere om RICOH Smart Integration?
Kontakt os allerede i dag og lad os tale om jeres behov, og hvordan I kan forbedre jeres arbejdsplads.