homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview
Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

RICOH Smart Integration

Automatisering af processer er afgørende for at fremtidssikre jeres virksomhed og øge produktiviteten, så I kan sikre jeres udvikling af forretningen i nutidens skiftende marked. Det indebær, at I skal omstrukturere jeres forretningsprocesser, så de bliver mere smidige, gennemsigtige og mindre afhængige af medarbejderressourcer. Målet er at implementere løsninger, der gør det muligt at fjernstyre afgørende forretningsprocesser og give jeres medarbejdere adgang til vigtige oplysninger når som helst og hvor som helst.

Øg produktiviteten ved at forbinde jeres printere og enheder til populære cloudbaserede tjenester, hvilket blandt andet gør jer i stand til at dele vigtige oplysninger med det samme.


RICOH Smart Integration

  • Ricoh Smart Integration - Workflow

    Opret forbindelse mellem jeres enheder

    RICOH Smart Integration er en platform, der tilbyder integration af cloud-baserede apps og dokumentbaserede arbejdsgange på tværs af enheder. Vores brugervenlige apps forbinder jeres Ricoh multifunktionsprinter (MFP), produkter og andre smart-enheder til populære cloudtjenester således, at vigtige oplysninger øjeblikkeligt bliver tilgængelige og klar til brug og deling.

  • RSI - Integration

    Integrer jeres cloudbaserede lager

    Opret forbindelse fra jeres Ricoh-enhed til en række eksterne cloudbaserede tjenester. I behøver ikke længere være bundet til én maskine eller ét netværk for at få adgang til de dokumenter, I har brug for.  Virksomhedens forskellige teams kan arbejde og tilgå dokumenter fra hvor som helst og dele filer - alt sammen fra deres egen personlige enhed.

  • RSI Improve Workflow - Icons

    Forbedr jeres arbejdsgange

    Arbejd hurtigere og mere omkostningseffektivt ved at automatisere hverdagens arbejdsgange. I dag håndterer I måske fakturaer, rejseudgifter eller samarbejder om dokumenter i en afdeling.  Et papirdokument kan forvandles til flere digitale kopier, som kan deles og redigeres.


RICOH Smart Integration-pakker - gratis i 60 dage

Det er nemt at implementere RICOH Smart Integration på jeres betingelser. Se de forskellige pakkeløsninger nedenfor, og bestil den app-pakke, I har behov for i den periode, I skal bruge den, eller prøv den gratis i 60 dage. De forskellige apps aktiveres direkte fra jeres Ricoh-enhed, så I hurtigt kan komme i gang. Fordi RICOH Smart Integration er en cloudbaseret løsning, kræves der ingen dyr installation - eller teknikerbesøg for at komme i gang.


  • Standardpakke


    Standard package icons


    • Scan til og udskriv fra populære cloudbaserede tjenester
    • Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter
    • Konverter dokumenter til MS Office-kompatible formater



    Aktiver din gratis prøveperiode


  • Office 365-pakke


    Office 365 package icons


    • Digitaliser jeres fysiske dokumenter
    • Scan til og udskriv fra Office 365-programmer
    • Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter
    • Konverter dokumenter til MS Office-kompatible formater

    Aktiver din gratis prøveperiode


  • DocuWare Cloud-pakke


    Docuware cloud package icons


    • Digitaliser jeres fysiske dokumenter
    • Scan til DocuWare Cloud
    • Avanceret OCR-scanning, der giver en mere nøjagtig digitalisering af dokumenter




    Aktiver din gratis prøveperiode


  • Control+ pakke


    Control+ package


    • Få styr på omkostninger med rapportering per enhed, afdeling og bruger
    • Enhedshåndtering til kontrol af status og om der er fejl
    • Nem opsætning og konfiguration af apps på eksterne MFP'ere og selvregistrering af brugere
    • Funktion til understøttelse af udrulning på større arbejdspladser

    Aktiver din gratis prøveperiode


  • G Suite-pakke

     
    G Suite package icons


    • Digitaliser jeres fysiske dokumenter
    • Scan til og udskriv fra Google cloud-lagring
    • Send scannede dokumenter vha. din Gmail-adresse



    Aktiver din gratis prøveperiode


Se demonstrationsvideoen for Control+

Find ud af, hvordan Control+ pakken giver mulighed for avanceret kontrol til rapportering, hjemmearbejde og enhedshåndtering.  Se den korte video. Du kan finde oplysninger om pakkerne i afsnittet Apps og pakker.


BLI PaceSetter award for MFP cloud Ecosystem 2019-2020

Ricoh skilte sig ud i denne kategori på grund af platformen, RICOH Smart Integration, der gør det muligt for apps der er tilsluttet clouden at køre problemfrit på virksomhedens seneste intelligente MFP'ere og andre IoT-enheder.

BLI PaceSetter award


Læs vores use cases

Ricohs teknologi kan hjælpe jer med at løse de daglige udfordringer, uanset størrelse eller branche.


Vil I høre mere om RICOH Smart Integration?

Kontakt os allerede i dag og lad os tale om jeres behov, og hvordan I kan forbedre jeres arbejdsplads.

Kontakt os