Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Smart Lockers

Dynamiske og sikre opbevaringsløsninger

Vores skalerbare skabssystem tilbyder jer nøglefri adgang til opbevaring. Disse elektroniske lagersystemer kan bruges til at sikre forretningsaktiver af høj værdi, indgående/udgående post samt personlige ejendele. Den netværkstilsluttede teknologi understøtter dynamisk styring af lagerplads i realtid og end-to-end opbevaring af forsendelser. 

Vores intelligente skabsløsninger vil forandre den måde, I administrerer jeres plads på - fra arbejdsområdet til pakkelevering og beskyttelse af aktiver. Ricohs intelligente skabe er fuldt netværksforbundede og kan derfor hurtigt tildeles og frigøres. Den intelligente administrationssoftware overvåger pladsbrugen og leverer et udførlig revisionsspor. Lageret kan tilgås døgnet rundt med nøglefri adgang - nu er det slut med bekymringer over tabte nøgler og låste døre.

Funktioner og fordele

Smart Lockers er en innovativ kombination af fleksibel lagerplads og netværkstilsluttet teknologi. Det er en skalerbar opbevaringsløsning, der understøtter dynamisk tildeling og frigørelse, sikker døgnåben og nøglefri adgang, end-to-end opbevaring og udførlige brugsrapporter. Teknologien yder sikre opbevaringsløsninger til travle kontorer, forsendelsesafdelinger samt detail- og fritidsorganisationer.

  • Skalerbare, elektroniske opbevaringsløsninger til arbejdspladsen
  • Døgnåben, nøglefri adgang til sikre opbevaringsskabe
  • Administrér adgang til aktiver og inventar af høj værdi 
  • Dynamisk tildeling, omfordeling og frigørelse af opbevaringsplads
  • Cloud-baseret løsning med fjernadministration i realtid
  • End-to-end rapportering med fuld gennemsigtighed og sikker opbevaring
Kundecase

Pakkebokse er med til at transformere e-commerce

use-cases-smart Ricohs nye generation af intelligente skabssystemer bidrager til Sydafrkas udvikling, mens e-handlen forstætter med at vokse og brede sig i hele landet. 
En øget konkurrencesituation, globalisering og teknologiske disruptors er alle medvirkende til, at markedssituationen i Sydafrika har været konstant omskiftelig de sidste 10 år – og det ser ikke ud til at ændre sig foreløbigt. Det handler ikke længere om, hvem der har den største flåde af køretøjer, det største lager eller den bedste pris – det handler i højere grad om tilgængelighed, intelligente arbejdsredskaber og evnen til at bruge de to ting succesfuldt.



Find right solution depending on your needs

  • Smart Day Locker

    Smart Day Locker

    When employees are returning to the office and are working flexible hours they need locker space in which to store their personal belongings and business assets, such as laptop computers to support agile working and hot-desking. With Smart Day Lockers, employees can reserve temporary locker space using a mobile application.

    Smart Day Lockers offer a flexible and easy to manage solution. The connected lockers can be assigned and reassigned electronically, and with keyless access, lost keys are no longer an issue. Employees can book locker space using a mobile application and lockers can easily be assigned to guests.

  • Asset & Inventory Management

    Asset & Inventory Management

    Smart Inventory and Asset Lockers can be used to manage, control and account for business inventory and assets such as laptops, devices and general office equipment. The secure self-service lockers provide access at the point of need, eliminating the need for manual allocation and reducing time spent off-task by employees accessing equipment and devices. Smart Asset & Inventory lockers can be used to distribute high-value assets quickly and efficiently at the point of need. Assets are clearly displayed and can be accessed using a pin code or an ID card. The system tracks usage and ensures compliance by providing evidence that individuals have been issued with safety equipment

  • Parcel & Mail Delivery

    Parcel & Mail Delivery

    Smart Mail and Parcel Lockers enable mail rooms to efficiently service the needs of busy organisations managing an increasing volume of incoming parcel and packages. Rather than deliver mail to an unattended desk or wait for it to be collected from a busy service desk, they can be left in a secure locker for collection. Inbound packages are scanned directly into the mail management system and allocated to a Mail and Parcel Locker.

    By providing a secure pickup point and automating communication, these Smart Lockers relieve pressure on the mailroom. Packages are scanned into the mail management system and allocated to a locker. The application alerts the addressee and provides pickup instructions. The system offers a secure end-to-end chain of custody

  • Coventry City Council

    Ricoh hjælper Coventry City Council med at beskytte medarbejdere og opretholde serviceniveauet gennem Corona-krisen.

    Hent BrochureHent Brochure

  • InPost

    InPost Italia har valgt Ricoh til at håndtere deres omfattende netværk af pakkebokse.

    Hent BrochureHent Brochure

Related services

  • Robotic Service Advantage

    Robotic Service Advantage

    Tilbyd branchens bedste support til jeres kunder i hele Europa, Mellemøsten og Afrika.

  • RICOH Smart Hands

    Smart Hands

    Udvid jeres IT-tilstedeværelse med RICOH Smart Hands. Vores certificerede serviceteknikere installerer udstyr, opdaterer software og løser tekniske problemer.

  • Zebra Printers

    Zebra Printers

    Safeguard day-to-day business operations by entrusting the supply and servicing of label printing devices to Ricoh.