Ricoh Desk Booking
Mange er tilbage på kontorerne, og vi står over for en af de største udfordringer - hvordan sikrer vi, at den sociale afstand på arbejdspladsen overholdes? Ricoh kan hjælpe dig med at løse problemet med den nye Ricoh Desk Booking-løsning.

Hvad er Ricoh Desk Booking?
Sagt på en meget enkel måde, så er det en løsning til at styre reservation af skrivebordspladser på arbejdspladsen. Løsningen giver mulighed for at reservere og automatisk tildele hver medarbejder en skrivebordsplads hver dag, og samtidig tilsikre at afstandskrav overholdes.
Simpel og brugervenlig booking af plads
Automatisk tildeling af en skrivebordsplads til hver medarbejder
Optimér smittesporingsarbejdet – i tilfælde af at en medarbejder testes positiv for Covid-19, er det muligt at underrette medarbejdere, som har siddet i nærheden af den smittede.
Nem installation – kun 1 dags implementering. Løsningen kræver ikke hjælp fra IT-afdelingen.

Styring
Administrér dine skriveborde og siddepladser på en enkel og simpel måde. Vores app og plantegninger giver dig overblik og nem styring af hele arbejdspladsen.
- Ekspertrådgivning og vejledning om IoT-muligheder, der passer til dine behov
- Mulighed for selv at implementere
- Problemfri integration til platformen
- Rådgivning, uddannelse og support til rådighed
Booking
Hurtig og nem skrivebordsreservation via Android- og iOS-apps. Brug af de interaktive grundplaner eller book direkte via en QR-kode på bordet.
- Nemt overblik over ledige pladser via visuelle plantegninger
- Mulighed for integration med informationsskærme
- Nem synkronisering med Microsoft Teams Room-enheder
- Book pladser og services (fx forplejning, gæste wi-fi, p-plads mv.) til dine gæster på forhånd


Forbedring
Se og analyser tendenser for dine besøgende over tid.
- Udnyttelse og trendrapportering
- IoT-integration giver mulighed for at frigive ledige pladser i realtid