Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Karrieremuligheder

Nedenfor ser du eventuelle ledige stillinger hos Ricoh Danmark.

Ricoh Danmark A/S søger Key Account Managers til København og Århus

Vil du være en del af Ricoh Danmarks succes, og har du lyst til at arbejde med branchens mest innovative produkter til den digitale arbejdsplads?

Hos os bliver du en del af en dynamisk, uformel og ambitiøs organisation
Vi er drevet af innovation, og vi ved, at det kræver konstant udvikling, mod, fokus og stor kreativitet at være med til at forme fremtidens arbejdsplads. Vi er en international virksomhed med en stærk vinderkultur. 

Du kommer til at få en central rolle, da du vil være ansvarlig for at opbygge, vedligeholde, pleje og udvikle din kundeportefølje med viden om kundernes it-miljø og organisation - samt inspirere og introducere relevant ny teknologi og arbejdsgange hos kunden.

Hvem er du?
Du er udadvendt og arbejder selvstændigt med dine opgaver. Med dit stærke gå-på-mod og høje personlige drive har du en struktureret og ambitiøs tilgang til pipeline-styring og salg. Du arbejder effektivt og proaktivt og er sulten efter at skabe stærke resultater. Du er optimistisk, og der er plads til masser af smil og humor i din hverdag – du er en stærk teamplayer! 

Den rette kandidat
  • Min. 3 – 5 års erfaring fra salgsbranchen
  • Flair for salg af IT- og softwareløsninger 
  • Kommerciel kompetent med gode analytiske evner
  • Stærk og overbevisende i skrift og tale 
  • Administrativ dygtig – superbruger af Microsoft Office-pakken med fokus på Power Point og Excel
  • Relevant videregående uddannelse

Opgaver
  • Booke kundemøder og deltage i relationsskabende kundeaktiviteter
  • Salg af dokumenthåndterings-løsninger, print- og scannings-løsninger samt professionelle AV-løsninger
  • Udarbejde tilbud til nye og eksisterende kunder
  • Personlig opbygning af pipeline
  • Opnå løbede salgskvoter og forhandle samt udarbejde kontrakter
  • Planlægge og gennemføre personlige salgsaktiviteter
  • Ansvar for hele salgsprocessen, dialog, analyse og business case

Du kommer til at arbejde med markedets stærkeste produktsortiment, og vi sørger naturligvis for, at du får den nødvendige introduktion og mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer samt bilordning, sundhedsforsikring og pensionsordning.

Send din ansøgning samt CV (på dansk) til os, ved at klikke her.

For mere information om stillingen, skriv til Salgs- & Marketingdirektør, Søren Steendahl på soren.steendahl@ricoh.dk

Husk at fortælle os, hvorfor du er perfekt til jobbet.

Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Video:


Ricoh as an employer

Hvorfor arbejde for Ricoh?

Hos Ricoh ved vi, at vores styrke er vores medarbejdere. Vi arbejder i 180 lande og har mere end 100.000 ansatte, og vi søger konstant efter nye muligheder for vores medarbejdere.