homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Ricoh’s new ProcessDirector 3.5 enhances support for integration and data exchange

Ricoh Europe, London, 1 November 2016 – Ricoh has further enhanced Ricoh ProcessDirector to streamline production with the simplified and automated exchange of data and files. 

Version 3.5 of the process automation tool offers two new key benefits. Firstly, the MarcomCentral Connect feature enables seamless communication with Ricoh’s marketing asset management and web to print software, MarcomCentral. Orders placed in MarcomCentral are passed into a production workflow for tracking and fulfilment, and, using the Preference Management feature in Ricoh ProcessDirector, the appropriate communication channel is selected automatically. Once the production process is complete a notification is sent back to MarcomCentral. 

Secondly, the Web Services Enablement Feature integrates with external systems for the easy exchange of data. Jobs can be created and their progress through the workflow can be monitored easily. It offers the ability to exchange a print file and content as well as the results of the processing that data has been through. Third party solutions can also communicate with Ricoh ProcessDirector 3.5 directly, such as MIS or other business management solutions. 

Benoit Chatelard, Vice President, Production Printing, Ricoh Europe, explains: “It is all about making clients’ lives easier. It has simplified the exchange of data and communications between all the systems in the user’s environment and ProcessDirector. The key to Ricoh ProcessDirector 3.5 and its new features is an all-round extended capability and ease of integration. It delivers more flexible data and file communication which further develops and supports the demands of our clients’ busy production environments. This enables us to support longer term co-operation.” 

Ricoh ProcessDirector 3.5 now also supports XML files as a job submission format enabling easier integration with other external solutions in the workflow. It also features a new simplified and modernised user interface. Designed with a familiar look and feel, it has improved responsiveness to common tasks such as device and job management and is more intuitive.

Added Chatelard: “We are shipping the new user interface alongside the traditional one enabling clients to use them side by side as they make the transition.” 

He concludes: “Ricoh ProcessDirector 3.5 is offered as a set of modules and clients can adopt more functionality as their business grows. It is universal and can work with legacy systems so it can fit easily into existing environments.”

Ricoh Process Director 3.5. is available now across Europe.

For more information on Ricoh solutions visit  www.ricoh-europe.com.

|Om Ricoh|

Hos Ricoh styrker vi digitale arbejdspladser gennem innovative teknologier og tjenester, der gør det muligt for mennesker at arbejde smartere, uanset hvor de er. 
Ricoh er en førende leverandør af digitale tjenester, workflow- og dokumenthåndteringsløsninger samt kommercielle og industrielle printløsninger, der er designet til at understøtte digital transformation og optimere virksomhedens resultater.

Selve Ricoh-koncernen har hovedkontor i Tokyo og driver virksomhed i mere end 200 lande. I regnskabsåret, der sluttede i marts 2021, havde Ricoh Group en global omsætning på 1.682 mia. yen (ca. 15,1 mia. USD).

Ricoh Danmark A/S har hovedkontor i Vallensbæk Strand og filialer i Aarhus og Kolding. Ricoh Danmark har desuden eget landsdækkende servicenetværk, samt en række specialiserede partnere over hele landet.

Læs mere på www.ricoh.dk

Kontaktoplysninger:

Ricoh Danmark A/S
Delta Park 37
2665 Vallensbæk Strand
Tlf.: 70 10 67 68
www.ricoh.dk

Søren Steendahl,
Country Manager 
Tlf.: 29 29 61 91
E-mail: soren.steendahl@ricoh.dk

Find os på Facebook: www.facebook.com/ricohdanmark
Find os på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Find os på LinkedIn: www.linkedin.com/company/ricoh-danmark-a-s 
Find os på Youtube: www.youtube.com/ricoheurope
Besøg Ricohs mediecenter på: www.ricoh.dk/nyheder-og-events/presserum