Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
En multifacetteret platform for service og support
Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Ricoh awarded Gold rating by EcoVadis for its sustainability practices
Ricoh Europe, London, 25 March 2021 – Ricoh Company, Ltd. has been awarded a Gold rating in the sustainability survey conducted by EcoVadis. This recognition places Ricoh amongst the top 5% of companies assessed in its industry in terms of sustainability performance.
EcoVadis assesses suppliers from over 160 countries and across 200 business sectors on corporate policies, initiatives and achievements in four key areas: Environment, Labor & Human Rights, Ethics, and Sustainable Procurement. Since receiving the first Gold rating in 2014, Ricoh has consistently retained its Gold rating in the survey.
Ricoh practices environmental management and develops sustainable procurement activities in collaboration with suppliers. In 2019, Ricoh became the first Japanese company to participate in the Business for Inclusive Growth (B4IG) initiative to tackle inequality in workplaces and supply chains. It has also joined the Responsible Business Alliance (RBA), which promotes social responsibility in global supply chains. As a result, Ricoh received high praise especially in the areas of “Environment” and “Sustainable Procurement” in this survey.
Ricoh practices environmental management and develops sustainable procurement activities in collaboration with suppliers. In 2019, Ricoh became the first Japanese company to participate in the Business for Inclusive Growth (B4IG) initiative to tackle inequality in workplaces and supply chains. It has also joined the Responsible Business Alliance (RBA), which promotes social responsibility in global supply chains. As a result, Ricoh received high praise especially in the areas of “Environment” and “Sustainable Procurement” in this survey.
The Ricoh Group has identified seven priority issues (also known as material issues), aligned to 12 Sustainable Development Goals (SDGs). The Group aims to resolve these issues through its business activities in order to realize a sustainable society that balances economic, social, and global environmental issues. Ricoh will contribute to achieving the SDGs by solving social issues in the entire value chain through business and realizing a sustainable society.
Hos Ricoh styrker vi digitale arbejdspladser gennem innovative teknologier og tjenester, der gør det muligt for mennesker at arbejde smartere, uanset hvor de er.
Ricoh er en førende leverandør af digitale tjenester, workflow- og dokumenthåndteringsløsninger samt kommercielle og industrielle printløsninger, der er designet til at understøtte digital transformation og optimere virksomhedens resultater.
Selve Ricoh-koncernen har hovedkontor i Tokyo og driver virksomhed i mere end 200 lande. I regnskabsåret, der sluttede i marts 2021, havde Ricoh Group en global omsætning på 1.682 mia. yen (ca. 15,1 mia. USD).
Ricoh Danmark A/S har hovedkontor i Vallensbæk Strand og filialer i Aarhus og Kolding. Ricoh Danmark har desuden eget landsdækkende servicenetværk, samt en række specialiserede partnere over hele landet.