homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview
Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

IDC MarketScape udnævner Ricoh som førende inden for global print i den distribuerede arbejdsstyrke.

Ricoh styrker IT-tjenester og cloud-baserede funktioner for at muliggøre mere produktive arbejdspladser og bedre samarbejde, uanset placering

TOKYO, JAPAN, 02. februar 2022 – Ricoh annoncerede i dag, at virksomheden er blevet udnævnt som førende i IDC MarketScape: Worldwide Print i Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment (dok. nr.US48596221, januar 2022). 

Ifølge rapporten "var Ricoh en af de første printvirksomheder, der anerkendte og eksekverede en transformationsplan i god tid inden pandemiens ankomst."

"Ud over en omfattende pakke af administrerede IT-tjenester med fokus på cloud-tjenester tilbyder Ricoh løsninger, der optimerer dokument-capture, digital transformation og automatisering af dokumentprocesser," siger Keith Kmetz, Program Vice President, Imaging, Printing, and Document Solutions, IDC. "Ricoh har en tradition for at designe, udvikle, levere og styre komplekse workflowløsninger, der digitalt transformerer virksomhedsdriften for deres kunder. Kombinationen af dette og muligheden for at anvende Managed IT Services på disse workflowløsninger giver markedet et unikt værditilbud.

Ifølge IDC MarketScape bør kunderne overveje Ricoh, hvis de har brug for en partner, der tilbyder et bredt udvalg af produkter og tjenester i stor skala og globalt set. Ricohs brede portefølje kombineret med en ensartet global serviceleveringsmodel giver virksomheden en stærk position til at understøtte kundernes behov omkring en distribueret arbejdsstyrke. Ricoh bør også overvejes af kunder, der leder efter en leverandør, de kan stole på med deres kritiske forretningsprocesser og infrastruktur – både med hensyn til sikkerhed og resultater.

IDC MarketScape vurderede, hvordan håndteringen af print i en stadigt mere distribueret arbejdsstyrke vil blive vigtigere. Den vurderer også, hvordan printvirksomheder håndterer denne markedsovergang ved at udvide tilbuddene på passende vis. Virksomheder udvider i stigende grad printhardware, forsyninger, software, tjenester og vedligeholdelse ud over de konventionelle kontormiljøer til at omfatte hjemme- og fjernlokationer som en del af virksomhedens infrastruktur.  

"Ricoh giver kunderne mulighed for at optimere deres stadigt mere spredte teams med automatisering, cloud-aktivering og operationel indsigt, der rækker ud over de kortsigtede mål for at fremme en hybrid arbejdsstyrke og få den digitale transformation ind i fremtiden," siger Akira Oyama, Executive Corporate Officer og President for Ricoh Digital Services Business Unit, Ricoh. "Vi forestiller os MFP'en som en avanceret enhed, der byder på meget mere end print med cloud-workflow, apps og løsninger via RICOH Smart Integration-platformen for at skabe mulighed at styrke forbindelsen mellem mennesker når som helst og hvor som helst."

Rapporten bemærker også, at "Ricohs forsknings- og udviklingsindsats demonstrerer et skub til innovationen ved hjælp af intelligente teknologier, der styrker virksomhedens dokumentprodukter: Fortsat investering i 3D-printning for at levere et As-a-Service-program til sundhedssektoren og produktionsfaciliteter, hjælpe kunderne med at opnå fordele i bæredygtighedsindsatsen og automatisere arbejdspladsen med nye tilbage-til-arbejde-løsninger."

Du kan finde flere oplysninger på denne side.

Om IDC MarketScape: IDC MarketScape-leverandørvurderingsmodellen er designet til at give et overblik over IKT-leverandørers konkurrencedygtighed på et givet marked. Undersøgelsesmetoden anvender en stringent scoringsmetode baseret på både kvalitative og kvantitative kriterier, der resulterer i en enkelt grafisk illustration af hver leverandørs position på et givet marked. IDC MarketScape giver en klar ramme, hvor produkt- og servicetilbud, kompetencer og strategier samt nuværende og fremtidige succesfaktorer for IT- og telekommunikationsleverandører kan sammenlignes på meningsfuld vis. Rammen giver også teknologikøbere en 360-graders vurdering af nuværende og potentielle leverandørers styrker og svagheder.

|Om Ricoh|

Hos Ricoh styrker vi digitale arbejdspladser gennem innovative teknologier og tjenester, der gør det muligt for mennesker at arbejde smartere, uanset hvor de er. 
Ricoh er en førende leverandør af digitale tjenester, workflow- og dokumenthåndteringsløsninger samt kommercielle og industrielle printløsninger, der er designet til at understøtte digital transformation og optimere virksomhedens resultater.

Selve Ricoh-koncernen har hovedkontor i Tokyo og driver virksomhed i mere end 200 lande. I regnskabsåret, der sluttede i marts 2021, havde Ricoh Group en global omsætning på 1.682 mia. yen (ca. 15,1 mia. USD).

Ricoh Danmark A/S har hovedkontor i Vallensbæk Strand og filialer i Aarhus og Kolding. Ricoh Danmark har desuden eget landsdækkende servicenetværk, samt en række specialiserede partnere over hele landet.

Læs mere på www.ricoh.dk

Kontaktoplysninger:

Ricoh Danmark A/S
Delta Park 37
2665 Vallensbæk Strand
Tlf.: 70 10 67 68
www.ricoh.dk

Søren Steendahl,
Country Manager 
Tlf.: 29 29 61 91
E-mail: soren.steendahl@ricoh.dk

Find os på Facebook: www.facebook.com/ricohdanmark
Find os på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Find os på LinkedIn: www.linkedin.com/company/ricoh-danmark-a-s 
Find os på Youtube: www.youtube.com/ricoheurope
Besøg Ricohs mediecenter på: www.ricoh.dk/nyheder-og-events/presserum