IDC MarketScape udnævner Ricoh som førende inden for global print i den distribuerede arbejdsstyrke.
Ricoh styrker IT-tjenester og cloud-baserede funktioner for at muliggøre mere produktive arbejdspladser og bedre samarbejde, uanset placering
TOKYO, JAPAN, 02. februar 2022 – Ricoh annoncerede i dag, at virksomheden er blevet udnævnt som førende i IDC MarketScape: Worldwide Print i Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment (dok. nr.US48596221, januar 2022).
Ifølge rapporten "var Ricoh en af de første printvirksomheder, der anerkendte og eksekverede en transformationsplan i god tid inden pandemiens ankomst."
"Ud over en omfattende pakke af administrerede IT-tjenester med fokus på cloud-tjenester tilbyder Ricoh løsninger, der optimerer dokument-capture, digital transformation og automatisering af dokumentprocesser," siger Keith Kmetz, Program Vice President, Imaging, Printing, and Document Solutions, IDC. "Ricoh har en tradition for at designe, udvikle, levere og styre komplekse workflowløsninger, der digitalt transformerer virksomhedsdriften for deres kunder. Kombinationen af dette og muligheden for at anvende Managed IT Services på disse workflowløsninger giver markedet et unikt værditilbud."
Ifølge IDC MarketScape bør kunderne overveje Ricoh, hvis de har brug for en partner, der tilbyder et bredt udvalg af produkter og tjenester i stor skala og globalt set. Ricohs brede portefølje kombineret med en ensartet global serviceleveringsmodel giver virksomheden en stærk position til at understøtte kundernes behov omkring en distribueret arbejdsstyrke. Ricoh bør også overvejes af kunder, der leder efter en leverandør, de kan stole på med deres kritiske forretningsprocesser og infrastruktur – både med hensyn til sikkerhed og resultater.
IDC MarketScape vurderede, hvordan håndteringen af print i en stadigt mere distribueret arbejdsstyrke vil blive vigtigere. Den vurderer også, hvordan printvirksomheder håndterer denne markedsovergang ved at udvide tilbuddene på passende vis. Virksomheder udvider i stigende grad printhardware, forsyninger, software, tjenester og vedligeholdelse ud over de konventionelle kontormiljøer til at omfatte hjemme- og fjernlokationer som en del af virksomhedens infrastruktur.
"Ricoh giver kunderne mulighed for at optimere deres stadigt mere spredte teams med automatisering, cloud-aktivering og operationel indsigt, der rækker ud over de kortsigtede mål for at fremme en hybrid arbejdsstyrke og få den digitale transformation ind i fremtiden," siger Akira Oyama, Executive Corporate Officer og President for Ricoh Digital Services Business Unit, Ricoh. "Vi forestiller os MFP'en som en avanceret enhed, der byder på meget mere end print med cloud-workflow, apps og løsninger via RICOH Smart Integration-platformen for at skabe mulighed at styrke forbindelsen mellem mennesker når som helst og hvor som helst."
Rapporten bemærker også, at "Ricohs forsknings- og udviklingsindsats demonstrerer et skub til innovationen ved hjælp af intelligente teknologier, der styrker virksomhedens dokumentprodukter: Fortsat investering i 3D-printning for at levere et As-a-Service-program til sundhedssektoren og produktionsfaciliteter, hjælpe kunderne med at opnå fordele i bæredygtighedsindsatsen og automatisere arbejdspladsen med nye tilbage-til-arbejde-løsninger."
Du kan finde flere oplysninger på denne side.
Om IDC MarketScape: IDC MarketScape-leverandørvurderingsmodellen er designet til at give et overblik over IKT-leverandørers konkurrencedygtighed på et givet marked. Undersøgelsesmetoden anvender en stringent scoringsmetode baseret på både kvalitative og kvantitative kriterier, der resulterer i en enkelt grafisk illustration af hver leverandørs position på et givet marked. IDC MarketScape giver en klar ramme, hvor produkt- og servicetilbud, kompetencer og strategier samt nuværende og fremtidige succesfaktorer for IT- og telekommunikationsleverandører kan sammenlignes på meningsfuld vis. Rammen giver også teknologikøbere en 360-graders vurdering af nuværende og potentielle leverandørers styrker og svagheder.