Sådan skaber du en hybrid og forbundet arbejdsplads!
Invitation til inspirationsdag hos Ricoh den 22. april, klokken 9.00 – 10.30
Den hybride arbejdsplads repræsenterer en naturlig udvikling på arbejdsmarkedet, som både komplimenterer den fysiske og digitale arbejdsplads. Behovet for fleksibilitet og optimering af bygningsfaciliteter- og ressourcer har aldrig været mere relevant. Med en hybrid arbejdsplads muliggøres vidensdeling og samarbejde på nye og effektive måder. Den samler teknologier, platforme og værktøjer, som er nødvendige for at kunne levere succesfulde forretningsresultater. Med den digitale og forbundne arbejdsplads opnår du en løsning, der er fremtidssikret og bæredygtig!
Brug et par timer og bliv klogere på, hvordan du kan forbinde hele din arbejdsplads!
Agenda:
Kl. 9.00 – 9.10: Velkommen og morgenmad
Kl. 9.10 – 10.30: Inspirationsindlæg og rundtur på det digitale kontor
- Præsentation af Ricoh Spaces – løsningen, der forbinder hele din virksomhed
- Inspirationstur på Ricohs kontor – oplev, hvordan vi arbejder med den hybride og intelligente arbejdsplads
Kl. 10.30: Tak for i dag
På dagen vil vi give dig en live demo af de forskellige løsninger, som er med til at skabe en digital og hybrid arbejdsplads
- Booking af skriveborde, mødelokaler, zoner og parkeringspladser
- Administration af bygninger og medarbejdere
- Kraftfuldt værktøj til analyse og optimering
- Real-time interaktive plantegninger & Wayfinding
- Visitor Management
- Digital Signage, IoT, Room Booking-skærme og interaktive skærme
Tilmed dig inspirationsdagen
Felter med (*) skal udfyldes

Lokation:
Ricoh Danmark A/S
Delta Park 37
2665 Vallensbæk
Dato og tid:
Fredag den 22. april 2022, klokken 9.00 – 10.30