Ricoh løfter sløret for deres nye Intelligent Devices for at imødekomme udviklingen i den digitale arbejdsplads
Ricoh Europe, 21. januar 2019 – Ricoh har meddelt, at de lancerer deres første serie af Intelligent Devices med henblik på at imødekomme den rivende udvikling indenfor de digitale arbejdspladsers behov. Sortimentet er en del af Ricohs Dynamic Workplace Intelligence, som omfatter Ricohs nye Always Current Technology, der sikrer at produkternes tekniske egenskaber udvikler sig parallelt med kundernes krav.

Ricohs Always Current Technology-platform giver brugerne mulighed for at arbejde smartere ved hjælp af teknologi, der leverer skalérbarhed, sikkerhed, bæredygtighed og enkelhed. Brugerne kan downloade og installere nye applikationer, funktioner og opgraderinger direkte til deres enheder, lige så snart de er tilgængelige, hvilket giver komplet smidighed og fleksibilitet. Platformen gør, at de digitale arbejdspladser kan skalere deres færdigheder baseret på deres nyeste behov, samtidigt med at sikkerhedsfunktioner og software altid holdes up-to-date. Derudover får man øjeblikkelig adgang til opgraderinger i det øjeblik de rammer markedet, hvilket betyder at man ikke behøver købe nyt hardware for at få yderligere funktionalitet eller vente på at en kontrakt udløber. Ydermere sikrer RICOH Intelligent Support, at software-opdateringer hurtigt kan opgraderes via fjernstyring, og at oppetiden for brugerne maksimeres.
David Mills, CEO for Ricoh Europe, udtaler: “Et centralt aspekt med hensyn til at styrke den digitale arbejdsplads er indsamling af oplysninger og hvordan man gør oplysningerne tilgængelige for dem, der har brug for det, så snart dette kræves. Informationssikkerhed er en designprioritet for Ricoh. Derfor gør disse intelligente multifunktionelle printere brug af indbygget kryptering.”
|Om Ricoh|
Hos Ricoh styrker vi digitale arbejdspladser gennem innovative teknologier og tjenester, der gør det muligt for mennesker at arbejde smartere, uanset hvor de er.
Ricoh er en førende leverandør af digitale tjenester, workflow- og dokumenthåndteringsløsninger samt kommercielle og industrielle printløsninger, der er designet til at understøtte digital transformation og optimere virksomhedens resultater.
Med hovedkvarter i Tokyo når Ricoh Group ud til kunder i ca. 200 lande og regioner, understøttet af viden, teknologier og organisatoriske evner og erfaringer, der er blevet næret gennem virksomhedens 85-årige historie.
I regnskabsåret, der sluttede marts 2023, havde Ricoh Group en global omsætning på 2.134 milliarder yen (ca. 16 mia. USD). Det er Ricohs mission og vision at forstå og transformere måden, som mennesker arbejder på, så vi kan frigøre deres potentiale og kreativitet – og sammen realisere en bæredygtig fremtid.
Ricoh Danmark A/S har hovedkontor i Vallensbæk Strand og filialer i Aarhus og Kolding. Ricoh Danmark har desuden eget landsdækkende servicenetværk, samt en række specialiserede partnere over hele landet.
Læs mere på www.ricoh.dk
Kontaktoplysninger:
Ricoh Danmark A/S
Delta Park 37
2665 Vallensbæk Strand
Tlf.: 70 10 67 68
www.ricoh.dk
Søren Steendahl,
Country Manager
Tlf.: 29 29 61 91
E-mail: soren.steendahl@ricoh.dkFind os på Facebook: www.facebook.com/ricohdanmark
Find os på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Find os på LinkedIn: www.linkedin.com/company/ricoh-danmark-a-s
Find os på Youtube: www.youtube.com/ricoheurope
Besøg Ricohs mediecenter på: www.ricoh.dk/nyheder-og-events/presserum