Digital arkivering – compliance uden informationskaos
Det digitaliserede kontor lyder i teorien tiltalende for mange organisationer
Digitalisering af kontoret – hvad har jeres organisation brug for
Digital arkivering
Arkivering i en digitaliseringskontekst betyder langsigtet og uforanderlig opbevaring. Afhængigt af organisationens størrelse kan dette ske med en outsourcet serviceinfrastruktur i skyen eller på egne servere. Når informationen er arkiveret, kan autoriserede medarbejdere få adgang til oplysningerne hvor som helst fra.
Uforanderlighed
Dokumenter med opbevaringskrav må ikke ændres digitalt eller skal være forsynet med en log i tilfælde af ændringer (f.eks. ved fejl eller revidering). Dette sikrer, at alle ændringer, forfattere og data forbliver klart sporbare. Med certificering sikres det, at det digitale dokument og papirdokumentet er identiske.
Med et fyldestgørende DMS behøver man ikke at bekymre sig om nogen af disse aspekter. Systemet udfører alle nødvendige tiltag for at de digitale oplysninger overholder relevante lovkrav, inkl. dokumentation.
Konklusion – Sæt en sikker og effektiv stopper for problemer med filer
Let’s connect
Talk to a Ricoh expert
Transform your workplace with Ricoh’s Managed Print and Automation Services.
Boost efficiency, reduce costs, and accelerate your journey towards digital transformation.
Contact us