Sådan kommer I i gang med smartere arbejdsgange og automatisering
Få inspiration
Cases med smartere arbejdsgange
Hvordan kan I skabe de bedste betingelser for vækst – uden at gå på kompromis med sikkerheden og medarbejdernes dyrebare tid?
-
Automatisering af arbejdsgange øger den operationelle effektivitet
-
Sikkerhed omkring information, adgang og compliance
-
Fjern mellemrummet mellem processer og systemer
-
Automatisering af fakturabehandling i bogholderi og regnskab
Automatisering af arbejdsgange øger den operationelle effektivitet
Eliminér manuelle og ensformige opgaver
I vore dages forretningsmiljøer er det nødvendigt at være effektive og arbejde smartere. Automatisering, der er nem at implementere, giver konkurrencefordele takket være hurtigere, mere robuste arbejdsgange, der er mindre sårbare over for fejl.
Lad os samarbejde om at skabe smartere arbejdsgange for jeres organisation, ligesom vi har gjort for mange andre.
Sikkerhed omkring information, adgang og compliance
Nem adgang til information
87% af ansatte siger, at de ofte har problemer med at søge efter dokumenter. Det skyldes typisk, at oplysningerne er gemt i forskellige systemer og på lokale enheder. I disse tilfælde vil medarbejderne enten bruge tid på at kopiere andres arbejde eller blive frustrerede. Resultatet er længere ventetid for kunder, leverandører og kolleger.
Lad os skabe det rette setup til dokumenthåndtering og arkivering, så jeres medarbejdere kan få adgang til vigtig information – hvor som helst, når som helst.
Fjern mellemrummet mellem processer og systemer
Forbind prikkerne
Mange processer omfatter stadig elementer af manuelle, administrative opgaver, fordi systemerne ikke er integrerede for at forbinde, aggregere og samkøre data. Det fører til ineffektivitet og tager tid fra medarbejderne, som kunne bruges på værdiskabende opgaver, der driver virksomheden fremad.
Vi ser typisk organisationer, der har svært ved at "forbinde prikkerne" og se, hvad der er muligt. I stedet falder de tilbage på eksisterende processer i mangel på alternativer.
Lad os vise jer, hvordan vi kan få jeres systemer til at samarbejde og frigøre mere tid til jeres medarbejdere.
Automatisering af fakturabehandling i bogholderi og regnskab
Hurtigere transaktioner
Et økonomiteam skal håndtere flere forskellige dokumenttyper. Derfor skal de indtaste oplysninger i forskellige værktøjer og software – det betyder ofte manuelt arbejde og overleveringer. Det tager tid, og i løbet af flere transaktioner kan det løbe op i et betydeligt "skjult" ressourceforbrug. Desuden kan det gøre det vanskeligt at styre pengestrømme, sikre compliance, udarbejde nøjagtige rapporter og forhindre forsinkede betalinger.
Lad os præsentere jer for potentialet i sikker og brugervenlig fakturaautomatisering.
Kontakt os
Tal med en ekspert fra Ricoh
Find ud af, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed med at blive mere produktiv og reducere byrderne på medarbejderne. Kontakt en af vores rådgivere i dag.