Kontorets nye rolle
FÅ INSPIRATION
Hvordan kan du forbedre medarbejdernes oplevelse og engagement?
Tag et kig på disse casestudier for at finde ud af, hvordan vi kan hjælpe med at transformere din arbejdsplads.
-
Gør hybridarbejde til den nye standard
-
Skab et kontormiljø med medarbejderne i fokus
-
Styrk samarbejdet med intelligente mødelokaler
-
Optimér din arbejdspladsstyring
-
Maksimér fleksibiliteten med intelligente skabe
Gør hybridarbejde til den nye standard
Hybridarbejde er kun et spørgsmål om teknologi
Medarbejdere skal føle sig i stand til at kunne skifte mellem at arbejde hjemme og på kontoret, uden at opleve fald i produktiviteten. Dette kræver, at vi nytænker processer og teknologier, og at vi opnår en dybdegående forståelse af de udfordringer, som medarbejderne oplever.
Lad os i fællesskab gøre hybridarbejde ubesværet ved at udnytte intelligent teknologi samt vores ekspertise.
Skab et kontormiljø med medarbejderne i fokus
Kontoret er mere end et skrivebord, man kan arbejde ved
Vi oplever, at virksomheder har mange overvejelser om, hvordan de bedst kan omdanne kontoret til et sted, der fremmer kreativitet, fællesskab og samarbejde.
Dette kræver, at vi ser på kontormiljøet med nye øjne, hvad enten det drejer sig om en optimal udnyttelse af rummet, brug af AV- og IT-udstyr eller let tilgængelighed omkring faciliteterne. Det kræver træning og vejledning for at understøtte denne transformation.
Lad os skabe et kontor, der giver medarbejderne de bedste muligheder for at få mest ud af deres potentiale.
Styrk samarbejdet med intelligente mødelokaler
Erfaringer med plug and play-mødelokaler
For at imødekomme kravet om fleksibilitet, der følger med nutidens arbejdsformer, skal dine mødelokaler være fuldt forberedte.
Du skal kunne overvåge efterspørgslen på lokalerne, samtidig med at du har overblik over deres anvendelighed og brugsmønstrene. Og vigtigst af alt skal lokalerne være udstyret med teknologi, der understøtter samarbejde og en problemfri forbindelse mellem mennesker - fysisk og virtuelt.
Lad os gøre mødelokaler smartere, så de fremmer bedre samarbejde og kreativitet.
Optimér din arbejdspladsstyring
En effektiv arbejdspladsstyring kan forbedre dine medarbejderes arbejdsdag
Et system til arbejdspladsstyring er afgørende for en god medarbejderoplevelse og -effektivitet. Det kræver et samlet system, som man nemt kan få adgang til – uanset om man skal booke et ledigt mødelokale og reservere et skrivebord, finde vej rundt i huset eller finde ud af, hvor kontorudstyret befinder sig.
Et samlet overblik indfanger også kritiske data, så du kan få et indblik i, hvordan dit kontormiljø bliver brugt.
Lad os hjælpe dig med at fremme samarbejdet og løfte medarbejderoplevelsen.
Maksimér fleksibiliteten med intelligente skabe
Fleksible opbevaringsløsninger med intelligente skabe
Mange virksomheder har indført nye arbejdsmetoder, som gør det muligt for deres medarbejdere at arbejde eksternt uden besvær. Denne tilgang kræver en fleksibilitet, der når helt ud til, hvordan mennesker bærer eller opbevarer deres ejendele og udstyr.
Ricoh Smart Lockers er intellligente, selvbetjente skabe, som tilbyder sikker opbevaring af personlige ejendele med adskillige fordele. Ved at bruge de data, der indsamles via skabene, får du adgang til information om og indsigt i placeringen og brugen af udstyr.
Lad os muliggøre fleksible arbejdsgange for alle medarbejdere.
Kontakt os
Tal med en ekspert fra Ricoh
Lad os hjælpe jer med at skabe rammerne for ubesværet samarbejde. Tag det første skridt mod succes ved at kontakte os allerede i dag.