Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Registrering af produktgaranti

Hvis du har købt et Ricoh-produkt uden direkte serviceaftale fra Ricoh eller en forhandler, skal du udfylde og indsende registreringsformularen for produktgaranti inden for 30 dage fra købsdatoen. 

Vores garanti giver dig fuld tryghed

Vi tilbyder vores kunder fuld produktgaranti på alle printere og projektorer. Vores garanti på printere omfatter 2 års SWAP garanti. Vores garanti på projektorer omfatter 3 års Carry In garanti.

Hvis der mod forventning opstår funktionssvigt, skal du kontakte vores supportafdeling, som vil prøve at løse problemet over telefonen. Hvis problemet ikke kan afhjælpes over telefonen, vil du typisk inden for 3-4 arbejdsdage modtage et tilsvarende produkt.

Kontakt Ricoh support på tlf. 70 10 67 68. Ved henvendelse skal du huske at oplyse dit produkts serienummer.

Hos Ricoh har vi en politik om at respektere dit privatliv. De oplysninger, du opgiver, vil kun blive brugt af Ricoh, vores datterselskaber samt autoriserede partnere (og/eller agenter, som handler på vegne af disse) for at give dig den bedst mulige service. Se venligst vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger.

Ricoh Support & Warranty 

Tel +45 43 66 69 40

E-mail servicekald@ricoh.dk


Registrering af produktgaranti

Formular til registrering af produktgaranti

Register