HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Coming back to work

Toner leverancer

emptyOplever du at I ikke har modtaget toner, så vil vi gerne bede om din hjælp til at få vores service til at fungere optimalt igen. 

Siden nedlukningen pga. Corona har vi desværre oplevet at op imod 80% af vores tonerleverancer er kommet retur, fordi der ikke har været nogen til at tage imod tonerne hos vores kunder.
 
Vi er derfor overgået til manuel håndtering af forsendelserne, og har i den forgangne periode kun sendt toner, såfremt vi har haft en bekræftelse på, at der har været nogen til at modtage tonerne. 

Situationen er nu ved at ændre sig, og vi kan se at der er øget aktivitet hos Jer. Derfor bedes I ringe eller skrive til servicekald@ricoh.dk, såfremt I igen har bemandet Jeres kontorer hver dag, og vi derfor kan levere varer uden problemer. Dermed vil vi genoprette den automatiske tonerhåndtering og således sikre optimal service til Jer. 

Hvis I har en person hos Jer, som håndterer tonere i jeres virksomhed, så venligst oplys navn, telefonnummer og email adresse på vedkommende. Så vil vedkommende f.eks modtage en SMS når toner fremover sendes.


Kontakt os på mail: servicekald@ricoh.dk eller telefon: +45 43 66 69 40


Q&A til opstart af din Ricoh-enhed

Oplever du, at din maskine ikke printer i samme kvalitet efter længere tids nedlukningen af kontoret?

Der burde ikke være noget problem i, at jeres printer står stille i en periode. Efter længere tids nedlukning anbefaler vi, at du starter maskinen op, lægger nyt papir i og udskriver en serie på 1-200 farveprint, således at alle komponenter i maskinen er varmet godt op. 

Nedenfor kan du få svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål fra vores kunder:

Q: Maskinen udskriver igen, men jeg har problemer med kvaliteten?
A: Sørg for, at maskinen er korrekt startet op, og at der er nyt papir i maskinen. Udskriv herefter 100-200 ark med høj dækning af hver farve (fx helsides billeder, brochurer, præsentationer med grafer og lignende).

Q: Varmen på kontoret har været slukket i lang tid, hvad skal jeg gøre?
A: Sørg for, at der er tændt for varmen i det rum, hvor Ricoh-enheden befinder sig. Vent i min. 4 timer, før Ricoh-enheden startes op. Udskift alt papiret i papirkassetterne.

Q.: Er der nogle dele, der skal udskiftes, før jeg starter maskinen?
A: Sandsynligvis ikke, men enheden skal akklimatiseres for at undgå kondens. Udskift alt papiret i papirkassetterne.

returnQ: Enheden blev ikke lukket korrekt, hvad skal jeg gøre?
A: Kontroller, om maskinen er korrekt akklimatiseret, udskift papiret i papirkassetterne og tænd for maskinen.


Returnér dine ubrugte tonere og hjælp os med at nedbringe forbruget af ressourcer

Vi er en global organisation, som opererer i mere end 200 lande, og vi tror på, at vi kan gøre en forskel og have en konkret indflydelse på en mere bæredygtig fremtid! Vores tilgang til bæredygtighed berører alle dele af vores virksomhed - fra produktion til distribution - og alle de steder vi driver forretning - til genbrug, og hvordan vi supporterer vores kunder. 

På alle vores forretningsområder foretager vi en lang række initiativer for at komme på linje med FN’s Verdensmål for Bæredygtig Udvikling.

Vi har brug for din hjælp!

Du kan gøre en stor forskel for miljøet ved at tjekke, om du har ubrugte tonere liggende, fx fra en gammel Ricoh model, eller hvis der fejlagtigt er blevet bestilt for meget toner. Vi vil tage toneren retur og sikre, at den bliver genanvendt. 

Hvordan gør du?
Kontakt os på mail: servicekald@ricoh.dk eller telefon: +45 43 66 69 40

Oplys gerne antallet af tonere, som vi kan afhente samt adresse, navn og telefonnummer på en kontaktperson.


Klik her for at læse mere om, hvordan vi bidrager til miljøet →