Nøglen til en effektiv arbejdsplads
RICOH Smart Integration (RSI) er jeres indgang til maksimal effektivitet på hybride arbejdspladser. Den giver jer en cloudorienteret platform, der forener dokumentarbejdsgange og enhedsfunktionalitet for at hjælpe jeres organisation ind i den digitale fremtid.
Med ubesværet tilslutning af jeres Ricoh-enheder til førende cloud-tjenester som Microsoft 365 eller Google Workspace får I problemfri cloud-udskrivning og nem transformation af papirdokumenter til digitale aktiver, der er klar til deling. RICOH Smart Integration kan understøtte et ubegrænset antal brugere og printere, så det er velegnet til små og mellemstore virksomheder. Desuden opdateres RSI konstant med nye funktioner baseret på feedback fra vores kunder, så det med garanti kan opfylde jeres skiftende behov for print og digitale dokumenter, uanset organisationens størrelse.
Funktioner
-
Digitalisering af dokumenter
-
Hurtigere databehandling
-
Centraliseret enhedsstyring
-
Omkostningseffektiv udskrivning
-
Sikker print
Digitalisering af dokumenter
Hurtigere databehandling
Centraliseret enhedsstyring
Omkostningseffektiv udskrivning
Sikker print
Vælg den Smart Integration-løsning, der fungerer bedst for jer
En enkelt pakke, der indeholder alle cloud connectors og tilbyder scanning og print.
RSI Connectors forbedrer dokumentstyringen med nem scanning til og udskrivning fra populære cloud-konti som Box™, Dropbox™, Google Drive™, OneDrive® for Business og SharePoint®. Brugerne kan ubesværet udskrive dokumenter, der er gemt i skyen, direkte fra deres tablets eller smartphones.
Derudover tilbyder RSI Connectors valgfrie add-ons til Device Enhancement og juridiske og sundhedsfaglige funktioner.
Cloudbaseret print, scanning og enhedsadministration.
RSI Control+ giver effektiv omkostningskontrol gennem rapportering med job-logs kategoriseret efter enhed, afdeling og bruger og har enhedsadministration, hvor brugerne kan kontrollere aktiv-status og identificere fejl. Platformen har nem opsætningen med fjernkonfiguration af MFP'er og selvregistrering af brugere, hvilket sikrer en brugervenlig oplevelse. Derudover har RSI Control+ robust funktionalitet til større udrulninger.
Intuitiv cloudbaseret tjeneste til capture og nem automatisering af dokumentarbejdsgange.
RSI LogicFlow bringer jeres dokumenter ind i den digitale verden og transformerer virksomhedsdriften til digitale processer. Dermed elimineres behovet for manuel copy/paste eller transskription og automatiseringsgraden hæves gennem integration med andre systemer. Systemet behandler scannede eller digitale dokumenter ved at analysere, fange og udtrække metadata, foretage de nødvendige ændringer og automatisk dirigere dokumentet.
Ofte stillede spørgsmål
Q1. Kan vi integrere RSI's scanningsfunktioner i vores nuværende arbejdsgange og gemme dokumenter i almindelige formater?
Helt sikkert. RSI's scanningsfunktioner giver brugerne mulighed for at scanne direkte til e-mail eller cloud-baserede apps. Med OCR på 26 sprog kan I nemt omdanne scannede dokumenter til søgbare formater inkl. velkendte filtyper som PDF, Word, Excel og PPT. Det sikrer nem integration i ethvert workflow.
Q2. Hvordan sørger RSI for sikker og effektiv printerstyring?
Brugerne kan autentificeres ift. udskrifter ved hjælp af kort, pinkoder eller adgangskoder. Desuden understøttes avancerede funktioner som pull-print, mobilprint og udgiftsfordeling. Med detaljeret rapportering og synkronisering af brugere på tværs af platforme som AD, LDAP og Google Workspace er RSI garant for både sikkerhed og effektivitet på printområdet.