RICOH Smart Integration

Print & Workflow Management

RICOH Smart Integration

Effektiv cloudbaseret udskrivning og digitale dokumentarbejdsgange.

Nøglen til en effektiv arbejdsplads

RICOH Smart Integration (RSI) er jeres indgang til maksimal effektivitet på hybride arbejdspladser. Den giver jer en cloudorienteret platform, der forener dokumentarbejdsgange og enhedsfunktionalitet for at hjælpe jeres organisation ind i den digitale fremtid.

Med ubesværet tilslutning af jeres Ricoh-enheder til førende cloud-tjenester som Microsoft 365 eller Google Workspace får I problemfri cloud-udskrivning og nem transformation af papirdokumenter til digitale aktiver, der er klar til deling. RICOH Smart Integration kan understøtte et ubegrænset antal brugere og printere, så det er velegnet til små og mellemstore virksomheder. Desuden opdateres RSI konstant med nye funktioner baseret på feedback fra vores kunder, så det med garanti kan opfylde jeres skiftende behov for print og digitale dokumenter, uanset organisationens størrelse.

Luk
RICOH Smart Integration solutions
RICOH Smart Integration solutions
Afspil video

Funktioner

Digitalisering af dokumenter

areo
Transformer jeres dokumenthåndtering. Scan direkte til e-mail eller cloud-baserede drev og apps. Brug OCR på 26 sprog, og gem dokumenter i let søgbare formater som PDF, Word, Excel og PPT.

Hurtigere databehandling

areo
Strømlinede arbejdsgange, færre manuelle fejl og fuld dataintegritet med RSI's automatiserede, digitale processer, herunder dataudtræk og validering.

Centraliseret enhedsstyring

areo
Overvåg og styr jeres printere nemt fra et enkelt dashboard: RSI sikrer optimal ydeevne, nem fjernstyring og effektiv brugssporing på tværs af alle enheder.

Omkostningseffektiv udskrivning

areo
RSI leverer besparelser på printomkostninger med funktioner som udgiftsfordeling, rapporter og brugstendenser. Minimer spild, optimer printressourcer og opnå gennemsigtighed og omkostningsbesparelser som aldrig før.

Sikker print

areo
Opnå robust sikkerhed omkring enheder, dokumenter og brugere med zero trust-baseret, autentificeret printsikkerhed.

Vælg den Smart Integration-løsning, der fungerer bedst for jer

RSI Connectors

En enkelt pakke, der indeholder alle cloud connectors og tilbyder scanning og print.
RSI Connectors forbedrer dokumentstyringen med nem scanning til og udskrivning fra populære cloud-konti som Box™, Dropbox™, Google Drive™, OneDrive® for Business og SharePoint®. Brugerne kan ubesværet udskrive dokumenter, der er gemt i skyen, direkte fra deres tablets eller smartphones.

Derudover tilbyder RSI Connectors valgfrie add-ons til Device Enhancement og juridiske og sundhedsfaglige funktioner.

RSI Connectors
RSI Control+

Cloudbaseret print, scanning og enhedsadministration.

RSI Control+ giver effektiv omkostningskontrol gennem rapportering med job-logs kategoriseret efter enhed, afdeling og bruger og har enhedsadministration, hvor brugerne kan kontrollere aktiv-status og identificere fejl. Platformen har nem opsætningen med fjernkonfiguration af MFP'er og selvregistrering af brugere, hvilket sikrer en brugervenlig oplevelse. Derudover har RSI Control+ robust funktionalitet til større udrulninger. 

RSI Control+
RSI Logic Flow

Intuitiv cloudbaseret tjeneste til capture og nem automatisering af dokumentarbejdsgange.

RSI LogicFlow bringer jeres dokumenter ind i den digitale verden og transformerer virksomhedsdriften til digitale processer. Dermed elimineres behovet for manuel copy/paste eller transskription og automatiseringsgraden hæves gennem integration med andre systemer. Systemet behandler scannede eller digitale dokumenter ved at analysere, fange og udtrække metadata, foretage de nødvendige ændringer og automatisk dirigere dokumentet. 

RSI Logic Flow

Ofte stillede spørgsmål

Q1. Kan vi integrere RSI's scanningsfunktioner i vores nuværende arbejdsgange og gemme dokumenter i almindelige formater?

Helt sikkert. RSI's scanningsfunktioner giver brugerne mulighed for at scanne direkte til e-mail eller cloud-baserede apps. Med OCR på 26 sprog kan I nemt omdanne scannede dokumenter til søgbare formater inkl. velkendte filtyper som PDF, Word, Excel og PPT. Det sikrer nem integration i ethvert workflow. 

Q2. Hvordan sørger RSI for sikker og effektiv printerstyring?

Brugerne kan autentificeres ift. udskrifter ved hjælp af kort, pinkoder eller adgangskoder. Desuden understøttes avancerede funktioner som pull-print, mobilprint og udgiftsfordeling. Med detaljeret rapportering og synkronisering af brugere på tværs af platforme som AD, LDAP og Google Workspace er RSI garant for både sikkerhed og effektivitet på printområdet.