Når I har alle fakta, kan I træffe intelligente beslutninger
Vil I gerne vide, hvilke af jeres netværksprintere og MFP'ere der bliver over- eller underudnyttet?
RICOH @Remote netværksenheden hjælper jer med at identificere muligheder for at optimere jeres printerflåde, reducere omkostninger til forbrugsvarer og sikre stabil drift. Spor brugen af enhederne i realtid og opnå bedre arbejdsgange og vedligeholdelse af jeres enheder.
Funktioner
-
Nøjagtige tælleraflæsninger
-
Informativ webportal
-
Pålidelige notifikationer
-
Miljørapportering
-
Advarsler om vedligeholdelse
-
Skræddersyede løsninger
Nøjagtige tælleraflæsninger
Informativ webportal
Pålidelige notifikationer
Miljørapportering
Advarsler om vedligeholdelse
Skræddersyede løsninger
Ofte stillede spørgsmål
Svar på ofte stillede spørgsmål om RICOH @Remote
Q1. Hvordan kan jeg bestille @Remote og oprette en konto til webportalen?
@Remote er indbygget i jeres Ricoh-enhed. Det er ikke nødvendigt at bestille det – jeres Ricoh-konsulent kan hjælpe jer med at aktivere det.
Q2. Fungerer @Remote også med ikke-Ricoh printere?
@Remote er designet til Ricohs multifunktionsmaskiner og printere. Det kan også bruges til at kommunikere med ikke-Ricoh-enheder inden for samme netværk, men med et reduceret informationsniveau.
Q3. Hvad er forskellen på @Remote Embedded og @Remote Connector NX?
@Remote Connector NX er et forbindelsesled, der gør det muligt at kombinere @Remote og Device Manager NX for at administrere printenheder centralt. Løsningen kan udvides ved at integrere NX Device Manager Pro eller NX Device Manager Enterprise, som kan administrere op til 5000 enheder på samme tid.