Enhedshåndtering
Har I brug for at kunne installere, aktivere, konfigurere, overvåge og administrere en flåde af print- og capture-enheder på afstand og overalt på en hybrid arbejdsplads? Vores løsninger og tjenester til enhedsadministration hjælper jer med at optimere og administrere jeres infrastruktur samt integrere jeres enheder i vores administrerede tjenester til automatiseret levering af service og forbrugsstoffer. Vi kan også give jer indsigt i brugsmønstre for enhederne, så jeres flåde kan tilpasses til de aktuelle behov.
Print & Output Management
Vores -løsninger til Print & Output Management er designet til at give en problemfri og sikker printoplevelse på hele arbejdspladsen. Det kan bl.a. omfatte sikker frigivelse af udskrifter, brugerautentificering, regelbaseret udskrivning, mobil udskrivning, kvote- og betalingstjenester, revision og analyse. For at understøtte den moderne agile arbejdsplads tilbyder Ricoh integration med førende identitetsstyringstjenester, Zero Trust-arkitektur, fjernadministration og fleksibel implementering til lokal, privat og offentlig cloud.
Indfangning og arbejdsgang
Capture- og workflow-løsninger giver jer avancerede muligheder langt ud over standardfunktionerne i de fleste multifunktionsprintere, præcis udtrækning af data (ved hjælp af OCR eller AI) under scanning, genkendelse af dokumenttyper og afsendelse til de relevante destinationer – f.eks. cloud, e-mail eller mapper. Med automatiseret capture og dokumentworkflows behandles og dirigeres ethvert dokument med høj sikkerhed, og medarbejderne får adgang til digitale processer, arkivering og elektronisk filkonvertering.
Kontakt os
Tal med en Ricoh-ekspert
Hvis du ikke fandt, hvad du søgte, så kontakt os, så vi kan hjælpe dig videre.
Kontakt os