RICOH Meeting Spaces
A group of people having a video conference

WORKPLACE SERVICES

RICOH Meeting Spaces

Aldrig før har det været så nemt at udnytte jeres mødelokaler effektivt

Oversigt

Forbind ubesværet jeres hybride arbejdsstyrke med intelligente møderumsløsninger.

Mange organisationer har svært ved at skabe et inkluderende miljø, hvor fjernarbejdende og kontorbaserede medarbejdere nemt kan komme i kontakt med hinanden. Dårligt designede mødelokaler, problemer med kompatibilitet og upålidelig teknologi resulterer i gnidninger og ineffektivitet. 

RICOH Meeting Spaces forenkler hele processen med at bruge mødelokaler til hybridmøder. Vores mødelokaleløsninger leverer den ultimative samarbejdsoplevelse for kontorbaserede og eksterne medarbejdere. Vores avancerede tilbud er kompatible med Microsoft Teams, Zoom og andre førende videokonferenceplatforme og integrerer brancheførende teknologi for at levere perfekt lyd- og videokvalitet. 

Kombineret med vores ekspertise inden for installation og support, kan vi hjælpe med at skabe en moderne og hybrid arbejdsplads. Skab kontakt og gør samarbejdet nemmere mellem mennesker - uanset hvor de befinder sig.

Luk
Logos of companies and a room with a table and chairs
Logos of companies and a room with a table and chairs
Afspil video

Hvordan vi arbejder

1. Vi forstår og designer efter jeres behov

areo
På baggrund af jeres brugsdata og krav, designer og skræddersyer vi den ideelle mødeopsætning ud fra størrelse og mødetype.

2. Vælg den rette teknologi

areo
Vi samarbejder med flere leverandører, herunder Jabra, LG og Logitech, så I altid modtager udstyr af høj kvalitet til lokaler i enhver størrelse.

3. Implementering

areo
Vores ekspertteams sikrer den rette implementering af jeres mødelokaler

4. Support

areo
Vi tilbyder løbende support for at holde jeres mødelokaler fuldt funktionsdygtige med ekstern administration 
Serviceydelser

Øg jeres mødelokales produktivitet med vores omfattende services

A hand holding a circle with a check mark

Standard serviceydelser

Ricohs Standard Services-program er designet til at hjælpe jer med opsætning, konfiguration, vedligeholdelse og fejlfinding i jeres mødelokaler. Vi er klar til at sikre, at jeres udstyr altid er funktionsdygtigt og lige til at bruge. Dette inkluderer helpdesk-support, fjerndiagnosticering og assistance ved problemer for hele tjenesten samt integration af ServiceNow ticket-portal.

A hand holding a diamond

Ekstra tjenesteydelser

Jeres mødelokaleoplevelse kan hæves yderligere med vores Optional Services-program, som er ideel til organisationer med adskillige mødelokaler med kritisk vigtighed for fjernteams eller højprofilerede præsentationer. Vores ekstratjenester er ideelle i tilfælde af hyppige tekniske problemer og begrænsede interne ressourcer eller hvis der ønskes yderligere ekspertise og support.

Fleksible betalingsløsninger 

Vores skræddersyede betalingsløsninger giver jer adgang til moderne arbejdspladsteknologi uden tunge investeringer nu og her. Dette kan administreres i én fleksibel kontrakt, der dækker teknikken, services og support.

A person holding a calculator

Kundecases

Nye kontorfaciliteter giver en bedre brugeroplevelse på italiensk forlag

Forlagsvirksomheden Giuffrè Francis Lefebvre ønskede at skabe et topmoderne kontor, der kunne øge medarbejdernes trivsel, stimulere deres kreativitet og gøre det muligt at arbejde mere fleksibelt. Ricoh designede mødelokalerne med AV-løsninger og videokonferencesoftware til nemmere samarbejde og installerede desuden interaktive whiteboards, kameraer og loftsmonterede mikrofoner i auditoriet til afvikling af større arrangementer.

Giuffre logo

Få et tilbud

Tal med en Ricoh-ekspert

Kontakt en af vores rådgivere, og find ud af, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed 

Kontakt os