Oversigt
Forbind ubesværet jeres hybride arbejdsstyrke med intelligente møderumsløsninger.
Mange organisationer har svært ved at skabe et inkluderende miljø, hvor fjernarbejdende og kontorbaserede medarbejdere nemt kan komme i kontakt med hinanden. Dårligt designede mødelokaler, problemer med kompatibilitet og upålidelig teknologi resulterer i gnidninger og ineffektivitet.
RICOH Meeting Spaces forenkler hele processen med at bruge mødelokaler til hybridmøder. Vores mødelokaleløsninger leverer den ultimative samarbejdsoplevelse for kontorbaserede og eksterne medarbejdere. Vores avancerede tilbud er kompatible med Microsoft Teams, Zoom og andre førende videokonferenceplatforme og integrerer brancheførende teknologi for at levere perfekt lyd- og videokvalitet.
Kombineret med vores ekspertise inden for installation og support, kan vi hjælpe med at skabe en moderne og hybrid arbejdsplads. Skab kontakt og gør samarbejdet nemmere mellem mennesker - uanset hvor de befinder sig.
Hvordan vi arbejder
-
1. Vi forstår og designer efter jeres behov
-
2. Vælg den rette teknologi
-
3. Implementering
-
4. Support
1. Vi forstår og designer efter jeres behov

2. Vælg den rette teknologi

3. Implementering

4. Support

Fleksible betalingsløsninger
Vores skræddersyede betalingsløsninger giver jer adgang til moderne arbejdspladsteknologi uden tunge investeringer nu og her. Dette kan administreres i én fleksibel kontrakt, der dækker teknikken, services og support.

Kundecases
Nye kontorfaciliteter giver en bedre brugeroplevelse på italiensk forlag
Forlagsvirksomheden Giuffrè Francis Lefebvre ønskede at skabe et topmoderne kontor, der kunne øge medarbejdernes trivsel, stimulere deres kreativitet og gøre det muligt at arbejde mere fleksibelt. Ricoh designede mødelokalerne med AV-løsninger og videokonferencesoftware til nemmere samarbejde og installerede desuden interaktive whiteboards, kameraer og loftsmonterede mikrofoner i auditoriet til afvikling af større arrangementer.
