Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Vores tilgang

Ricoh arbejder sammen med vores kunder for at forstå deres forretningsmæssige udfordringer og tilbyde den rette ekspertise. I tæt dialog med dig og dine teams finder vi frem til de bedste løsninger i forhold til din organisations specifikke behov.


Serviceleveringsmodel

Vores adaptive femtrinsmodel danner rammen for vores samarbejde og vil hjælpe dig med at få det optimale ud af vores engagement. Modellens opbygning sikrer, at vi ser på din forretning som en helhed fremfor blot at fokusere på enkeltstående behov, og at de foreslåede løsninger fungerer på tværs af hele organisationen.

  1. Understand

    Ricoh arbejder med dit team for at indhente detaljeret viden om din organisation, den tekniske infrastruktur og den ønskede retning for din virksomhed. Vi analyserer dine strategiske og økonomiske mål, undersøger de kritiske informationsprocesser og foretager en dybdegående evaluering.

  2. Improve

    Derefter udvikler vi en handlingsplan, der fokuserer på at optimere infrastrukturen og de processer, der er nødvendige for at du kan opnå dine overordnede mål. I denne fase finder vi også frem til de parametre og KPI'er, vi skal benytte til at måle fremgangen.

  3. Transform

    Nu er det tid til at tage løsningerne i brug. I samarbejde med dit team gennemfører vi de fastlagte planer og hjælper medarbejderne med at tilpasse sig til forandringerne. Vi følger desuden løbende, hvordan de nye processer og arbejdsgange bliver modtaget.

  4. Govern

    På dette tidspunkt begynder vi aktivt at måle de forbedringer, vi har implementeret. Vi anvender værdifulde styringsværktøjer og statusrapporter til at undersøge, om den nye infrastruktur og de nye processer fungerer optimalt i forhold til de parametre, der blev vedtaget tidligere i projektet.

  5. Optimise

    Denne fase handler om løbende forbedringer. Virksomheder gennemgår konstante forandringer, og der opstår hele tiden nye teknologier. Her sikrer vi, at de løsninger, vi har implementeret, vil kunne opfylde deres formål i takt med, at din virksomhed ændrer sig og vokser.

Ricoh Service Delivery Model Diagram
Samarbejde

Gennem hele processen arbejder vi tæt sammen med dig for at sikre, at vi forstår din virksomhed og dine mål. Vi vil lære, hvordan din organisation fungerer, samarbejder og deler oplysninger, samt hvordan I interagerer med kunder og forretningspartnere.

Vi fokuserer på at lære såvel ledere som medarbejdere at kende, da det er afgørende for ethvert projekts succes, og vi arbejder tæt sammen med dine teams for at finde frem til de værktøjer og informationer, der er mest fordelagtige for dem.

Vores samarbejdstilgang betyder, at vi:

  • Får vigtig viden om dine virksomhedsprocesser og arbejdsmetoder
  • Lærer dine ansatte at kende, så vi kan forstå deres daglige udfordringer
  • Sikrer, at de implementerede løsninger både vil kunne opfylde medarbejderbehov og forretningsmål

Projektstyring

Ricohs projektledere kan hjælpe med at sikre en succesfuld implementering af de anbefalede løsninger ved at fungere som en udvidelse af din stab. Med deres indgående kendskab til din virksomhed og best practice-metodik kan de sørge for, at løsningerne lever op til målsætningerne.

Vores erfarne projektledere kan:

  • Strukturere projektplanlægningen og håndtere eventuelle problemer med det samme for at sikre et succesfuldt resultat
  • Udstikke rammer til optimering af effektiviteten og rettidig projektgennemførsel
  • Anvende anerkendte projektstyringsmetoder, der sikrer en strømlinet udrulning på tværs af organisationen
  • Registrere, måle og viderekommunikere fremskridt i forhold til de opstillede mål
Service Management

Ricohs servicemetodik er baseret på ITIL-standarden (Information Technology Infrastructure Library), der fokuserer på at afstemme IT-tjenester med forretningsbehovene.

Når din løsning er implementeret, kan vores Service Managers påtage sig det daglige ansvar for den tekniske del. De arbejder tæt sammen med dine interne teams for at overvåge, måle og optimere løsningen og sikre, at du kan fokusere på kerneforretningen.

Vores Service Managers vil:

  • Udgøre et enkelt kontaktpunkt for landespecifik, regional eller global rapportering
  • Følge en central ledelsesproces, så du og dine interessenter altid ved, hvad I kan forvente
  • Sikre, at serviceniveauaftaler hele tiden overholdes


Global serviceleverance

Ricoh Global Services giver os mulighed for at levere standardiserede end-to-end-løsninger til vores kunder i hele verden. Og med mere end 30.000 serviceeksperter i vores tjeneste kan vi tilbyde global, professionel service på lokalt niveau.

Global Service Delivery

Fandt du ikke det, du søgte?

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe.

Kontakt os