homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview
Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Vores tilgang

Ricoh arbejder sammen med vores kunder for at forstå deres forretningsmæssige udfordringer og tilbyde den rette ekspertise. I tæt dialog med dig og dine teams finder vi frem til de bedste løsninger i forhold til din organisations specifikke behov.


Serviceleveringsmodel

Vores adaptive femtrinsmodel danner rammen for vores samarbejde og vil hjælpe dig med at få det optimale ud af vores engagement. Modellens opbygning sikrer, at vi ser på din forretning som en helhed fremfor blot at fokusere på enkeltstående behov, og at de foreslåede løsninger fungerer på tværs af hele organisationen.

  1. Understand

    Ricoh arbejder med dit team for at indhente detaljeret viden om din organisation, den tekniske infrastruktur og den ønskede retning for din virksomhed. Vi analyserer dine strategiske og økonomiske mål, undersøger de kritiske informationsprocesser og foretager en dybdegående evaluering.

  2. Improve

    Derefter udvikler vi en handlingsplan, der fokuserer på at optimere infrastrukturen og de processer, der er nødvendige for at du kan opnå dine overordnede mål. I denne fase finder vi også frem til de parametre og KPI'er, vi skal benytte til at måle fremgangen.

  3. Transform

    Nu er det tid til at tage løsningerne i brug. I samarbejde med dit team gennemfører vi de fastlagte planer og hjælper medarbejderne med at tilpasse sig til forandringerne. Vi følger desuden løbende, hvordan de nye processer og arbejdsgange bliver modtaget.

  4. Govern

    På dette tidspunkt begynder vi aktivt at måle de forbedringer, vi har implementeret. Vi anvender værdifulde styringsværktøjer og statusrapporter til at undersøge, om den nye infrastruktur og de nye processer fungerer optimalt i forhold til de parametre, der blev vedtaget tidligere i projektet.

  5. Optimise

    Denne fase handler om løbende forbedringer. Virksomheder gennemgår konstante forandringer, og der opstår hele tiden nye teknologier. Her sikrer vi, at de løsninger, vi har implementeret, vil kunne opfylde deres formål i takt med, at din virksomhed ændrer sig og vokser.

Ricoh Service Delivery Model Diagram
Samarbejde

Gennem hele processen arbejder vi tæt sammen med dig for at sikre, at vi forstår din virksomhed og dine mål. Vi vil lære, hvordan din organisation fungerer, samarbejder og deler oplysninger, samt hvordan I interagerer med kunder og forretningspartnere.

Vi fokuserer på at lære såvel ledere som medarbejdere at kende, da det er afgørende for ethvert projekts succes, og vi arbejder tæt sammen med dine teams for at finde frem til de værktøjer og informationer, der er mest fordelagtige for dem.

Vores samarbejdstilgang betyder, at vi:

  • Får vigtig viden om dine virksomhedsprocesser og arbejdsmetoder
  • Lærer dine ansatte at kende, så vi kan forstå deres daglige udfordringer
  • Sikrer, at de implementerede løsninger både vil kunne opfylde medarbejderbehov og forretningsmål

Projektstyring

Ricohs projektledere kan hjælpe med at sikre en succesfuld implementering af de anbefalede løsninger ved at fungere som en udvidelse af din stab. Med deres indgående kendskab til din virksomhed og best practice-metodik kan de sørge for, at løsningerne lever op til målsætningerne.

Vores erfarne projektledere kan:

  • Strukturere projektplanlægningen og håndtere eventuelle problemer med det samme for at sikre et succesfuldt resultat
  • Udstikke rammer til optimering af effektiviteten og rettidig projektgennemførsel
  • Anvende anerkendte projektstyringsmetoder, der sikrer en strømlinet udrulning på tværs af organisationen
  • Registrere, måle og viderekommunikere fremskridt i forhold til de opstillede mål
Service Management

Ricohs servicemetodik er baseret på ITIL-standarden (Information Technology Infrastructure Library), der fokuserer på at afstemme IT-tjenester med forretningsbehovene.

Når din løsning er implementeret, kan vores Service Managers påtage sig det daglige ansvar for den tekniske del. De arbejder tæt sammen med dine interne teams for at overvåge, måle og optimere løsningen og sikre, at du kan fokusere på kerneforretningen.

Vores Service Managers vil:

  • Udgøre et enkelt kontaktpunkt for landespecifik, regional eller global rapportering
  • Følge en central ledelsesproces, så du og dine interessenter altid ved, hvad I kan forvente
  • Sikre, at serviceniveauaftaler hele tiden overholdes


Global serviceleverance

Ricoh Global Services giver os mulighed for at levere standardiserede end-to-end-løsninger til vores kunder i hele verden. Og med mere end 30.000 serviceeksperter i vores tjeneste kan vi tilbyde global, professionel service på lokalt niveau.

Global Service Delivery

Fandt du ikke det, du søgte?

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe.

Kontakt os