Procesautomatiserings-løsninger til mellemstore virksomheder
Effektive processer med automatisering
Automatiserede arbejdsprocesser der effektiviserer vigtige virksomhedsprocesser.
Implementering af cloud-baseret teknologi kan strømline processer, forbedre nøjagtighed, reducere omkostninger og øge kundetilfredshed.
Hovedfordelene ved procesautomatisering
-
Forretningskontinuitet og sikkerhedMedarbejdere har altid sikker adgang til informationer og kan nemt dele, finde og gemme. Dette styrker virksomhedsprocesserne og din kundeservice.
-
Ressource effektivitetSkab højere effektivitet i vigtige afdelinger som for eksempel HR, indkøb og økonomi. Elektronisk fakturering gør det nemmere at overholde lokale og regionale regler og digitalisering af informationer vil sikre en mere effektiv deling af oplysninger.
-
Forbedret kundeserviceEffektive processer skaber et højere kundeserviceniveau og med mere pålidelige data kan du tage bedre beslutninger og udvikle din kundeservice.
Uanset om du ønsker at implementere en omkostningseffektiv løsning hurtigt, eller du foretrækker forandring på længere sigt, kan Ricoh støtte din virksomhed med følgende løsninger:
-
Automatisering af fakturahåndtering
DocuWare behandler automatisk alle indgående fakturaer med vores cloud-løsning. -
Ricoh Smart Integration Control+
Brugervenlige apps, der giver dig adgang til vigtige informationer med det samme. -
Intelligent Workflow Automation
Intelligent automatisering af dit workflow og processer. Spar tid, reducér dine omkostninger og optimér din kundeservice -
Marketing Process Automation & Optimisation
Skab vækst for din virksomhed ved at optimere dine marketingaktiviteter og din kommunikation -
Live Event Broadcasting
Nå ud til hele din arbejdsstyrke og store grupper gennem video- og streamingplatforme.
Kontakt os
Tal med en af vores specialister, som kan vise jer, hvordan vi kan hjælpe jer med at lykkes i en verden i evig forandring. Kontakt os allerede i dag.