Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Procesautomatiserings-løsninger til mellemstore virksomheder

Effektive processer med automatisering

Automatiserede arbejdsprocesser der effektiviserer vigtige virksomhedsprocesser.

Automatisering af nøgleprocesser starter med digitalisering af papirbaserede processer for at reducere risikoen for menneskelige fejl. Digitalisering giver større mulighed for at imødekomme kundernes behov og med mere nøjagtige data og indsigt kan du træffe bedre virksomhedsbeslutninger.

Implementering af cloud-baseret teknologi kan strømline processer, forbedre nøjagtighed, reducere omkostninger og øge kundetilfredshed.

Hovedfordelene ved procesautomatisering

  • Forretningskontinuitet og sikkerhed

    Forretningskontinuitet og sikkerhed

    Medarbejdere har altid sikker adgang til informationer og kan nemt dele, finde og gemme. Dette styrker virksomhedsprocesserne og din kundeservice.


  • Ressource effektivitet

    Ressource effektivitet

    Skab højere effektivitet i vigtige afdelinger som for eksempel HR, indkøb og økonomi. Elektronisk fakturering gør det nemmere at overholde lokale og regionale regler og digitalisering af informationer vil sikre en mere effektiv deling af oplysninger.

  • Forbedret kundeservice

    Forbedret kundeservice

    Effektive processer skaber et højere kundeserviceniveau og med mere pålidelige data kan du tage bedre beslutninger og udvikle din kundeservice.

Skab succes i en verden i forandring

Uanset om du ønsker at implementere en omkostningseffektiv løsning hurtigt, eller du foretrækker forandring på længere sigt, kan Ricoh støtte din virksomhed med følgende løsninger:

  • Automatisering af fakturahåndtering

    Automatisering af fakturahåndtering

    DocuWare behandler automatisk alle indgående fakturaer med vores cloud-løsning.

  • Ricoh Smart Integration Control+

    Ricoh Smart Integration Control+

    Brugervenlige apps, der giver dig adgang til vigtige informationer med det samme.

  • Intelligent Workflow Automation

    Intelligent Workflow Automation

    Intelligent automatisering af dit workflow og processer. Spar tid, reducér dine omkostninger og optimér din kundeservice

  • Marketing Process Automation & Optimisation

    Marketing Process Automation & Optimisation

    Skab vækst for din virksomhed ved at optimere dine marketingaktiviteter og din kommunikation

  • Live Event Broadcasting

    Live Event Broadcasting

    Nå ud til hele din arbejdsstyrke og store grupper gennem video- og streamingplatforme.


Kontakt os

Tal med en af vores specialister, som kan vise jer, hvordan vi kan hjælpe jer med at lykkes i en verden i evig forandring. Kontakt os allerede i dag.

Kontakt os