Salg og markedsføring
Salgs- og markedsføringsfunktionerne i dag er i færd med en teknologisk transformation. Den kan I udnytte til at opgradere jeres kunders og medarbejderes oplevelse: Brug e-handel til at styrke kundernes loyalitet og skab en mere personlig kommunikation – og forbind jeres salgsteams med smarte og sikre fjernarbejdsløsninger, der gør det muligt at have en spredt arbejdsstyrke.
Det vigtigere end nogensinde før, at salgs- og markedsføringsafdelingerne er fuldt synkroniserede for at forbedre kundeoplevelsen og sikre indtjeningen. Ricohs løsninger kan hjælpe ledere og medarbejdere inden for salg og markedsføring med at få et digitalt fokus og indføre en markedsorienteret omnichannel-strategi, der maksimerer rækkevidde, engagement og konvertering.
-
Giv jeres kundeoplevelse et boost
Indfør en ny ecommerce-platform eller tilpas jeres eksisterende for at styrke kundernes engagement. Tag kontakt til kunderne på deres vilkår for at fremme jeres vækst og reducere omkostningerne pr. salg. -
Muliggør spredte salgsmedarbejdere
Brug intelligente fjernarbejdsløsninger, så jeres salgsteams kan arbejde sikkert og produktivt, uanset hvor de er.
IDC Whitepaper – Intelligent kundeoplevelse
IDC's research viser, at indførelsen af digitale platforme vil fortsætte med at vokse over de næste fem år. De virksomheder, som implementerer disse platforme inden for de næste to år, vil være markedsførende i det næste årti.
-
Allfunds Bank
Ricoh helped Allfunds Bank develop a digital portal that provides an immersive omnichannel user experience for its customers.
-
IEMA
IEMA has utilised a Ricoh business intelligence solution to improve data access and deliver better quality information to their customers.
Kontakt os
Tal med en af vores specialister og find ud af, hvordan vi kan hjælpe jer med at opgradere jeres salgs- og markedsføringsteknologi.
break-line