Økonomi
På trods af betydelige markedsforstyrrelser må man som økonomiafdeling fortsat forsøge at opbygge robusthed i sin organisation.
Efterhånden som virksomhederne tilpasser sig nye arbejdsmåder, står økonomifunktionen over for en række udfordringer ift. at styre likviditeten og sikre, at organisationen er rustet til fremtiden. Ved at modernisere økonomi- og bogholderiprocesser med løsninger fra Ricoh kan økonomiafdelingen sikre virksomhedens kontinuitet, styre dens likviditet og understøtte dens langsigtede forretningsstrategi.
-
Styring af jeres cashflow
Hurtigere betalinger og øget synlighed for bedre kontrol med automatiserede kreditorløsninger. -
Opret multichannel-fakturering og få bedre compliance
Få bedre relationer til kunder og leverandører og reducér barrierer for adgang til nye markeder. Gør det muligt at levere i modtagernes ønskede format og overhold lovgivningen. -
Gør jeres økonomiprocesser mere strømlinede
Let medarbejdernes administrative byrde. Digitalisér arbejdsgange, gem dokumenter i skyen, så de er nemmere at indeksere og hente, og få hurtigere autorisationer med digital godkendelse.
Seks metoder til at styre cashflow og sikre bæredygtighed
Uanset om jeres behov er en mere effektiv styring af pengestrømme, optimering af økonomi- og regnskabsprocesser eller strategisk planlægning for fremtidig bæredygtighed, tilbyder denne e-bog vejledning og råd til at implementere de bedste løsninger
-
GAM
Ricoh implemented a digital solution that automated the capture and distribution of business critical documents.
Kontakt os
Tal med en af vores specialister og find ud af, hvordan vi kan hjælpe jer med at opgradere jeres økonomistyring.
break-line