Digitale og automatiserede arbejdsgange
Uanset hvor langt din virksomhed er med digitalisering, kan Ricoh tilbyde løsninger til at fremskynde processen og opnå endnu flere fordele – fra essentiel hardware og software, der automatiserer dine daglige arbejdsgange, til effektive og sikre business intelligence-værktøjer. Ricoh er den eneste partner, du skal bruge til blive mere proaktiv, når det gælder din teknologiske vækst.
Skab vækst i din virksomhed med workflow automation
Opdag, hvilken kategori din virksomhed tilhører (og hvilken type du er) ved at tage vores 5-minutters interaktive test!
Eller udforsk de fire stadier her:
Hvad er workflow automation?
-
Branch Paperless
Let implementerbar dokumentstyring og workflowoptimering, der booster effektiviteten og sikkerheden.
-
Managed Document Solutions
Skræddersyede løsninger, der hjælper organisationer med at optimere informationsflowet og strømline dokumentprocesserne.
-
Styring af kundekommunikation
Optimér kundekommunikationen med innovativ teknologi til flere kanaler, workflowløsninger og muligheder for personlig tilpasning.
Vi hjælper virksomheder med den digitale omstilling
Omstillingen fra almindelige, papirbaserede arbejdsgange til mere strømlinede, digitale processer kan give betydelige besparelser og forbedre effektiviteten – for ikke at nævne den positive indvirkning, det vil have på din miljøstrategi.
Optimeringen af dokument- og informationshåndteringen i virksomheden handler imidlertid om mere end blot implementering af nye, bagvedliggende teknologier. Det handler om at forstå din branche, dine processer og dine ansatte, så de nye løsninger harmonerer med dit specifikke forretningsmiljø.
De rette løsninger til netop din virksomhed
Fordelene ved digitalisering af data og arbejdsgange er indlysende for de fleste, men at tage springet fra de veletablerede processer kan være skræmmende.
Med vores dokumenterede resultater inden for forandringsledelse har vi ekspertisen til at hjælpe, når det gælder tilpasning til nye arbejdsprocesser. Vi har desuden indgående kendskab til forretningsbehovene i et bredt udvalg af sektorer, og sammen med dig kan vi etablere de processer og handlingsplaner, der fungerer bedst for din virksomhed.
Fra papirbaserede til digitale arbejdsgange
Ricoh kan levere infrastruktur, rådgivning og support i forbindelse med omstillingen til nye arbejdsmetoder. Uanset om det gælder små, lokale virksomheder eller multinationale selskaber, kan vi hjælpe med at implementere effektive informationsprocesser og digitale arbejdsgange, der vil fremtidssikre din forretning.
-
Precision Marketing Services
Handlingsorienteret viden og tilpasningsværktøjer, der hjælper med at optimere kunderespons og konverteringsrater.
-
eRecord Connect
En dokumentstyringsløsning, der gør det hurtigt og nemt at digitalisere lægelige oplysninger.
-
Styring af printprocesser
En centraliseret løsning til styring af printprocesserne i din virksomhed.
-
Styring af kundekommunikation
Optimér kundekommunikationen med innovativ teknologi til flere kanaler, workflowløsninger og muligheder for personlig tilpasning.
-
Patient Workflow Management
En smidig selvbetjeningsløsning, der automatiserer patientregistrering og -indskrivning.
-
Mobilprint og print-on-demand
Tjenester, der giver studerende mulighed for at udskrive når som helst og hvor som helst fra mobile enheder.
-
DocuLounge
Fuldt serviceret print- og scanningscenter med samarbejdsområde til studerende og ansatte.
-
Meeting Room Services
Skab et mere produktivt og effektivt arbejdsmiljø ved at optimere udnyttelsen af dine mødelokalefaciliteter.
-
Trykkerier
Ricoh leverer en række fuldt integrerbare kunderettede løsninger til en overkommelig pris, så du kan tilbyde dine kunder det nyeste inden for print.