Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Digitale og automatiserede arbejdsgange

Uanset hvor langt din virksomhed er med digitalisering, kan Ricoh tilbyde løsninger til at fremskynde processen og opnå endnu flere fordele – fra essentiel hardware og software, der automatiserer dine daglige arbejdsgange, til effektive og sikre business intelligence-værktøjer. Ricoh er den eneste partner, du skal bruge til blive mere proaktiv, når det gælder din teknologiske vækst.

Skab vækst i din virksomhed med workflow automation

Når det gælder automatiske arbejdsprocesser i din virksomhed, vil du så betegne dig som Traditionalist eller Tech-pioner? Vi har beskrevet fire stadier, virksomheder som din muligvis kan identificere sig med på rejsen mod fuld digitalisering og automatisering.

'Traditionalist'-virksomhederne har meget at vinde ved automatisering, mens dem på 'Tech-pioner'-stadiet allerede bruger digitaliserede og automatiserede processer i hele organisationen til at skabe effektivitet og konkurrencemæssige fordele. Men uanset hvilken fase man befinder sig i, er der altid plads til udvikling.


Opdag, hvilken kategori din virksomhed tilhører (og hvilken type du er) ved at tage vores 5-minutters interaktive test!


Eller udforsk de fire stadier her:

TraditionalistDigital Convert      Automation Expert Tech Trailblazer 

                       Traditionalist             Digital Konvertit      Automatiseringsekspert          Tech-pioner

Hvad er workflow automation?

Få dybere indsigt i, hvad workflow automation betyder, og hvordan det kan transformere din forretning.

Med datadrevne indsigter om fordelene ved workflow automation samt taktiske anbefalinger til at hjælpe dig med at komme i gang er denne whitepaper-pakke den ideelle vejledning for virksomheder, der ønsker at automatisere de daglige dokumentprocesser.

Indeholder:
Introduktion til workflow automation
Introduktion til workflow automation for finanssektoren
Introduktion til workflow automation for HR-sektoren

  • Branch Paperless

    Branch Paperless

    Let implementerbar dokumentstyring og workflowoptimering, der booster effektiviteten og sikkerheden.

  • Managed Document Services

    Managed Document Solutions

    Skræddersyede løsninger, der hjælper organisationer med at optimere informationsflowet og strømline dokumentprocesserne.

  • Styring af kundekommunikation

    Styring af kundekommunikation

    Optimér kundekommunikationen med innovativ teknologi til flere kanaler, workflowløsninger og muligheder for personlig tilpasning.


Vi hjælper virksomheder med den digitale omstilling

Omstillingen fra almindelige, papirbaserede arbejdsgange til mere strømlinede, digitale processer kan give betydelige besparelser og forbedre effektiviteten – for ikke at nævne den positive indvirkning, det vil have på din miljøstrategi.

Optimeringen af dokument- og informationshåndteringen i virksomheden handler imidlertid om mere end blot implementering af nye, bagvedliggende teknologier. Det handler om at forstå din branche, dine processer og dine ansatte, så de nye løsninger harmonerer med dit specifikke forretningsmiljø.

De rette løsninger til netop din virksomhed

Fordelene ved digitalisering af data og arbejdsgange er indlysende for de fleste, men at tage springet fra de veletablerede processer kan være skræmmende.

Med vores dokumenterede resultater inden for forandringsledelse har vi ekspertisen til at hjælpe, når det gælder tilpasning til nye arbejdsprocesser. Vi har desuden indgående kendskab til forretningsbehovene i et bredt udvalg af sektorer, og sammen med dig kan vi etablere de processer og handlingsplaner, der fungerer bedst for din virksomhed.

Fra papirbaserede til digitale arbejdsgange

Ricoh kan levere infrastruktur, rådgivning og support i forbindelse med omstillingen til nye arbejdsmetoder. Uanset om det gælder små, lokale virksomheder eller multinationale selskaber, kan vi hjælpe med at implementere effektive informationsprocesser og digitale arbejdsgange, der vil fremtidssikre din forretning. 


  • Precision Marketing Services

    Precision Marketing Services

    Handlingsorienteret viden og tilpasningsværktøjer, der hjælper med at optimere kunderespons og konverteringsrater.

  • eRecord Connect 2

    eRecord Connect

    En dokumentstyringsløsning, der gør det hurtigt og nemt at digitalisere lægelige oplysninger.

  • Managing Enterprise Output

    Styring af printprocesser

    En centraliseret løsning til styring af printprocesserne i din virksomhed.

  • Styring af kundekommunikation

    Styring af kundekommunikation

    Optimér kundekommunikationen med innovativ teknologi til flere kanaler, workflowløsninger og muligheder for personlig tilpasning.

  • Patient Workflow Management 2

    Patient Workflow Management

    En smidig selvbetjeningsløsning, der automatiserer patientregistrering og -indskrivning.

  • Mobile and On-Demand printing 2

    Mobilprint og print-on-demand

    Tjenester, der giver studerende mulighed for at udskrive når som helst og hvor som helst fra mobile enheder.

  • DocuLounge 2

    DocuLounge

    Fuldt serviceret print- og scanningscenter med samarbejdsområde til studerende og ansatte.

  • Meeting Room Service

    Meeting Room Services

    Skab et mere produktivt og effektivt arbejdsmiljø ved at optimere udnyttelsen af dine mødelokalefaciliteter.

  • Commercial Printer

    Trykkerier

    Ricoh leverer en række fuldt integrerbare kunderettede løsninger til en overkommelig pris, så du kan tilbyde dine kunder det nyeste inden for print.


Fandt du ikke det, du søgte?

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe.

Kontakt os

Også i