Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

eRecord Mobile

Billedarkivering er en arbejdskrævende proces. Sygeplejersken tager et billede af en patientoperation eller et sår og tilføjer derefter noter. En anden person indsætter derefter oplysningerne manuelt i hospitalets dokumentstyringssystem og tilføjer dem til patientjournalen. Ricohs eRecord Mobile automatiserer processen. En medarbejder tager et foto ved hjælp af Ricohs brancheførende kamera og overfører det sikkert til hospitalets system via Wi-Fi eller Bluetooth.

Patientstregkoder, som aflæses fra patientens armbånd eller seng, inkluderes i billedets metadata, og fotos tildeles automatisk til den korrekte patientjournal. Denne enkle proces gør det muligt at udføre vigtige billedarkiveringsopgaver effektivt og reducere fejlmargener betydeligt. Oplysningerne integreres herefter i hospitalets systemer, hvor personalet har adgang til dem og kan reagere hurtigt på dem. Løsningen omfatter endvidere en tablet, hvorved sygeplejerskerne kan tage noter og overføre på farten, så ajourførte patientoplysninger er tilgængelige på hospitalets netværk, så snart de er registreret. Selve kameraet kan nemt desinficeres med ethanol eller natriumhypochlorit.

Vigtigste funktioner og fordele

Ricohs eRecord Mobile er en hurtig, præcis måde at indsamle og dele vigtige patientoplysninger på. Takket være hurtig registrering af billeddata, der gør billederne tilgængelige for hospitalspersonalet med det samme, har løsningen direkte indvirkning på kvaliteten af patientplejen.

Løsningen giver følgende fordele:

  • Forbedret patientservice via hurtig dataformidling
  • Mere tid til patientpleje for personalet, som kan bruge mindre tid på administrative pligter
  • Reduceret fejlmargen og mere præcis dokumentation
  • Øget sikkerhed, da scannede og indhentede data sendes direkte til det korrekte hospitalssystem
  • Reduceret papiraffald og de dertil knyttede omkostninger

Relaterede tjenester

  • eRecord Connect 2

    eRecord Connect

    En dokumentstyringsløsning, der gør det hurtigt og nemt at digitalisere lægelige oplysninger.

  • Patient Workflow Management 2

    Patient Workflow Management

    En smidig selvbetjeningsløsning, der automatiserer patientregistrering og -indskrivning.