eRecord Connect
Ricohs eRecord Connect er en dokumentstyringsløsning, der ved tryk på en knap gør det nemt at digitalisere jeres lægelige oplysninger. Når dokumenterne er digitaliseret, bliver de tilgængelige for eksisterende elektroniske sundhedsjournaler og andre computerregistrerede patientjournalsystemer i jeres infrastruktur.
Vores sikre løsning er en direkte hjælp til at forbedre patientplejen, da patientoplysningerne nu er nemt tilgængelige, uanset hvor I har brug for dem – og der kan opnås adgang til dem via en række forskellige enheder. De digitaliserede oplysninger tilknyttes automatisk til den korrekte patientjournal, og en journal kan tilgås hurtigt og præcist.
- Funktioner og fordele
-
eRecord Connect giver læger adgang til de korrekte oplysninger, når de er påkrævet, hvilket giver mulighed for mere rettidig og velfunderet patientbehandling.
Denne effektive løsning hjælper lægen med at:
- Forbedre kvaliteten og hastigheden af patientplejen
- Bruge mere tid på patienter og mindre på administrative opgaver
- Holde styr på et voksende antal datakilder
- Adressere fortrolighedskrav med en sikker struktur for dataindhentning og -integration
- Reducere dokumentrelaterede omkostninger og øge effektiviteten af informationsdeling på tværs af organisationen
- Reducere risikoen for menneskelige fejl i forbindelse med manuel dataindtastning