Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Citizen Communication Management

Offentlige myndigheder har brug for at kommunikere med borgere på utallige måder hver dag, hvad enten det er for at udsende påmindelser, omdele information eller udstede fakturaer. Den papirbaserede kommunikation er bekostelig, både hvad angår materialer og tid, og store dele af samfundet har længe været klar til digitaliseringen.

Ricohs Citizen Communication Management-tjeneste hjælper stat og kommune med at omlægge den måde, de kommunikerer på. Sammen etablerer vi workflowprocesser og teknologiløsninger, der gør det muligt for borgerne at modtage dokumenter i deres foretrukne format via deres foretrukne kommunikationskanal.

Vi kan også påtage os ansvaret for jeres papirbaserede dokumenter ved at scanne og arkivere de eksisterende papirer. Vi implementerer herefter teknologi, der sætter jer i stand til selv at digitalisere al fremtidig dokumentation, så der opnås nemmere adgang til information og en højere sikkerhedsgrad.

Alle indsamlede data og kommunikationsoplysninger er til rådighed for afdelingen døgnet rundt i den sikre Ricoh-sky. Vores Level 3-datacentre inkluderer lagdelt sikkerhed og genskabelse af data ved nedbrud, hvilket gør det til et meget sikkert og pålideligt miljø at behandle og opbevare fortrolige data i.


Vigtigste funktioner og fordele

Ricoh Citizen Communication Services hjælper offentlige myndigheder med at kommunikere effektivt og omkostningseffektivt.

Takket være vores omfattende erfaring inden for stat og kommune er vi klar over, at enhver situation kræver særlige løsninger, og vi anvender en høringsbaseret tilgang til at fastlægge den løsningsstruktur, der er bedst egnet til jeres behov.

Vores tjenester kan hjælpe jer med at:

  • Digitalisere og arkivere jeres papirbaserede kommunikation
  • Tilpasse kommunikationsformatet til de enkelte modtageres præferencer
  • Levere øget sikkerhed for borgernes private oplysninger
  • Omlægge kommunikationen til digitale formater i et realistisk tempo
  • Forbedre effektiviteten via dataklassifikation
  • Reducere udgifterne til porto og papirprodukter

Relaterede tjenester