homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview
Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Meeting Room Services

Mødelokalerne i en virksomhed skal være inspirerende rum, hvor arbejdsgrupper hurtigt og enkelt kan samarbejde, fremlægge præsentationer og dele idéer. Men et lokale er ofte optaget eller mangler det nødvendige udstyr, når man skal bruge det til et møde.

Ricohs Meeting Room Services kan hjælpe dig med at transformere den måde, du bruger dine mødelokaler på. Vi tilbyder en helhedsløsning, der er designet til at effektivisere styringen af denne værdifulde kontorplads og booste din produktivitet.

For at optimere udnyttelsen af dine mødefaciliteter tilbyder vi software til at analysere brugen af lokalerne, og digital signage, der viser, om de er optaget eller ledige. Og for at lette adgangen kan vi installere førende teknologi fra Condeco til lokalestyring.

Med vores løsninger kan du booke mødelokaler direkte fra dit eksisterende kalendersystem. Samtidig kan du sende mødeindkaldelse til deltagere, booke en videokonferencelinje, give receptionen besked om, hvornår gæsterne ankommer, reservere p-pladser og bestille frokost til deltagerne.

Og for at du kan få det optimale ud af dine møder, leverer, supporterer og vedligeholder vi kommunikations- og præsentationsløsninger, der passer til ethvert budget og behov.

Funktioner og fordele

Ricohs Meeting Room Services hjælper dig med at optimere udnyttelsen af dine mødelokaler og:

  • Giver et bedre overblik over, hvordan dine mødefaciliteter bliver udnyttet
  • Forbedrer mødebookingprocesserne
  • Fremmer adgangen til dine mødelokaler
  • Booster produktiviteten med avancerede kommunikationsløsninger
  • Tilpasser mødelokalerne til dine medarbejderes brugsmønstre


Gennem realtidsovervågning kan vi finde frem til dine medarbejderes brugsmønstre af mødelokaler. Og ved hjælp af førende teknologi fra Condeco til lokalestyring kan vi hjælpe dig med at skabe det optimale layout for virksomhedens mødefaciliteter.

Vi kan også tilbyde en række fleksible og effektive kommunikationsløsninger som videokonference, projektorer og interaktive whiteboards for at understøtte dine medarbejderes behov på den bedst mulige måde. Ud over at optimere udnyttelsen af dine mødefaciliteter kan vi levere teknologi, som kan integreres med virksomhedens eksisterende platforme og lette de administrative processer i forbindelse med møder.

Vi kan levere digital signage-løsninger til brug uden for mødelokaler og i receptionsområdet. Ved at vise oplysninger om ledige lokaler, mødetider og placeringer bliver det lettere for såvel interne som eksterne deltagere at finde det lokale, de har brug for.

Gennem hele vores engagement leverer vi fuld assistance til projekt-, service- og forandringsledelse for at sikre, at dine mødefaciliteter er tilpasset til dine medarbejderes aktuelle behov.