Meeting Room Services
Mødelokalerne i en virksomhed skal være inspirerende rum, hvor arbejdsgrupper hurtigt og enkelt kan samarbejde, fremlægge præsentationer og dele idéer. Men et lokale er ofte optaget eller mangler det nødvendige udstyr, når man skal bruge det til et møde.
Ricohs Meeting Room Services kan hjælpe dig med at transformere den måde, du bruger dine mødelokaler på. Vi tilbyder en helhedsløsning, der er designet til at effektivisere styringen af denne værdifulde kontorplads og booste din produktivitet.
For at optimere udnyttelsen af dine mødefaciliteter tilbyder vi software til at analysere brugen af lokalerne, og digital signage, der viser, om de er optaget eller ledige. Og for at lette adgangen kan vi installere førende teknologi fra Condeco til lokalestyring.
Med vores løsninger kan du booke mødelokaler direkte fra dit eksisterende kalendersystem. Samtidig kan du sende mødeindkaldelse til deltagere, booke en videokonferencelinje, give receptionen besked om, hvornår gæsterne ankommer, reservere p-pladser og bestille frokost til deltagerne.
Og for at du kan få det optimale ud af dine møder, leverer, supporterer og vedligeholder vi kommunikations- og præsentationsløsninger, der passer til ethvert budget og behov.
- Funktioner og fordele
-
Ricohs Meeting Room Services hjælper dig med at optimere udnyttelsen af dine mødelokaler og:
- Giver et bedre overblik over, hvordan dine mødefaciliteter bliver udnyttet
- Forbedrer mødebookingprocesserne
- Fremmer adgangen til dine mødelokaler
- Booster produktiviteten med avancerede kommunikationsløsninger
- Tilpasser mødelokalerne til dine medarbejderes brugsmønstre
Gennem realtidsovervågning kan vi finde frem til dine medarbejderes brugsmønstre af mødelokaler. Og ved hjælp af førende teknologi fra Condeco til lokalestyring kan vi hjælpe dig med at skabe det optimale layout for virksomhedens mødefaciliteter.
Vi kan også tilbyde en række fleksible og effektive kommunikationsløsninger som videokonference, projektorer og interaktive whiteboards for at understøtte dine medarbejderes behov på den bedst mulige måde. Ud over at optimere udnyttelsen af dine mødefaciliteter kan vi levere teknologi, som kan integreres med virksomhedens eksisterende platforme og lette de administrative processer i forbindelse med møder.
Vi kan levere digital signage-løsninger til brug uden for mødelokaler og i receptionsområdet. Ved at vise oplysninger om ledige lokaler, mødetider og placeringer bliver det lettere for såvel interne som eksterne deltagere at finde det lokale, de har brug for.
Gennem hele vores engagement leverer vi fuld assistance til projekt-, service- og forandringsledelse for at sikre, at dine mødefaciliteter er tilpasset til dine medarbejderes aktuelle behov.